Als je dat aangeeft op het bestelformulier, bij opmerkingen. Dan komt dat zeker goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ga vandaag mn eerste bestelling plaatsen in de internetwinkel (helaas is er geen winkel in de buurt) Monstertjes lijkt me leuk, ik hoop dat je die ook bij internetbestellingen krijgt..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Als je dat aangeeft op het bestelformulier, bij opmerkingen. Dan komt dat zeker goed![]()
Inderdaad, ik doe zelf ook marketing, maar dit soort hypes zijn volgens mij niet te sturen ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel extreem zeg. goed onderwerp voor een student CE of iets dergelijks.
Dit is toch wel een briljant stuk marketing. Of eigenlijk - ze doen niet aan marketing. Elk Lush-filiaal dat wordt neergezet heeft binnen enkele weken een enorme vaste klantenkring van hopeloos verslaafde vrouwen (en een enkele heer). Dit dus terwijl ze niet aan reclame of kortingsacties doen. Uniek hoor, kan je een leuke case van maken dacht ik zo
Ik heb gisteravond voor het eerst Sleepy Head geprobeerd. En heb in iedergeval lekker geslapen. Vind hem alleen net zo ruiken als dat grote vierkante blok (amozian ofzo).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:29 schreef tonks het volgende:
Welke producten van lush zijn een beetje slaapverwekkend..?
Want door mijn stressvolle baan slaap ik slecht
Is mijn foto niet goed genoeg voor in de OPquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:09 schreef Anitra het volgende:
Auticia poste de after E.T.
Ik de into thin air
Nu maar hopen dat je heel veel geld krijgt E.T.
Ik heb nu ff geen tijd om de OP bij te werken dus als eeen van de modjes het wil doen graag. Ik ben nl pas vanmiddag weer online denk ik
eeuhm, ik vind het doosje zo leuk...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Waarom wil je trouwens een shampoodoosje als je geen shampoo hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |