Komt aardig in de richting, maar nogs teeds te weinig.quote:
Ok. Wil ik hoger bieden heb ik meer info nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Komt aardig in de richting, maar nogs teeds te weinig.![]()
Bedankt voor je info.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef TC03 het volgende:
Ze zijn acht maanden oud. Aanschafbon heb ik nog wel, maar dan moet ik zoeken. Kan het niet garanderen. Voor de rest helemaal compleet. DVI verloopstuk zit erbij, samen met nog twee verloopstekkertjes. Één doos heeft een scheurtje, maar voor de rest zijn ze nog in goede staat.
Nog steeds te weinig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef RonaldV het volgende:
¤ 55 ex verzenden? (1 stuks)
Ze zijn z.g.a.n en ik vind helft v/d nieuwwaarde te weinig daarvoor. Bovendien wil ik met het geld een nieuwe videokaart kopen en €100,- is dan te weinigquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef Shagya het volgende:
[..]
Bedankt voor je info.
Ik laat mijn bod op 100 staan voor 2 kaarten. Ze zijn toch ruim 2e hands en een nieuwe kost rond de 100 euro.
uhm dus?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:19 schreef TC03 het volgende:
Ik heb geen zin om nog een strippenkaart à ¤6,40 te moeten kopen eerlijk gezegd. Maar ¤60 op zich is wel goed.
Ik ben inmiddels voorzien via een andere aanbieding. Maar bedanktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef TC03 het volgende:
RonaldV, YebCar of iemand anders nog interesse?
Oké, helaasquote:Op zondag 12 juni 2005 17:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels voorzien via een andere aanbieding. Maar bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |