Die hectiek vind ik juist wel mooi in het spel. Ik moet er alleen niet aan denken om strax de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef BMH het volgende:
Ik vind dat die russen met veel te veel tegelijk komen.. Dodgen gaat nu wel erg moeilijk. Ik zit constant de L & R knop te tappen en de grond in te duiken.
Gelukkig word je met elke try weer een stuk beter in het spel.
Gebruik je analoog, of doe je net als ik alles met de D-pad?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hectiek vind ik juist wel mooi in het spel. Ik moet er alleen niet aan denken om strax de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga trouwens echt nooit de grond in, ik blijf gewoon knallen. Eerste game na VJ waar ik kramp krijg door knijpen in de controllerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je nou zojuist een game gekocht omdat ik enthousiast ben?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
XBOX topic deel 130: Alien Homonid!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, sort of.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nou zojuist een game gekocht omdat ik enthousiast ben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het beter te spelen dan Ninja Gaiden, dat spel was belachelijk moeilijk, AH vind ik enkel uitdagendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dat Alien Homonid... Ik weet het niet. Het ziet er leuk uit, speelt ook goed, alleen het is wel erg moeilijk op zijn tijd, en wat té hectisch.
Niet dat ik daar niet tegen kan hoor, Metal Slug bijvoorbeeld kan ik echt van genieten, maar dit spel is nog wel een tikkeltje erger, vooral de eindbazen zijn (erg cool maar ook erg) frustrerend.
Ik vind 25 euro best goedkoop, en BiA heb ik al op m'n PC gespeeld. Sowieso wil ik wel weer een goeie platformer. Naast AH wacht ik ook nog opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dat Alien Homonid... Ik weet het niet. Het ziet er leuk uit, speelt ook goed, alleen het is wel erg moeilijk op zijn tijd, en wat té hectisch.
Niet dat ik daar niet tegen kan hoor, Metal Slug bijvoorbeeld kan ik echt van genieten, maar dit spel is nog wel een tikkeltje erger, vooral de eindbazen zijn (erg cool maar ook erg) frustrerend.
Trouwens, zo goedkoop vind ik het spel niet eens, voor hetzelfde geld heb je bijv Brothers in Arms e.v.a. en daar zou ik toch echt de voorkeur aan geven.
oh nog een koopie trouwens: Rallisport Challenge 2 staat voor 19.99 bij de bart. Persoonlijk hou ik het meer bij de Colin serie, maar voor anderen is het een goedkope live toptitel.
Conker staat op 24 juni, dus das bijna iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef DinoPK het volgende:
The Edge kan je toch never nooit niet serieus nemen qua ratingsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik vond de DaH demo wel geinig, top.... neh dat niet. Maar tis lekker whacky. Ik zit ook meer te wachten op Psychonauts, maar dan eerlijk gezegd nog meer op Conker (is gold, binnenkort dus).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AH is trouwens echt geen platformer hoor, gewoon een pure shooter.
Sidescrollende spring en schiet games vind ik al gauw een platformer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef DinoPK het volgende:
The Edge kan je toch never nooit niet serieus nemen qua ratingsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik vond de DaH demo wel geinig, top.... neh dat niet. Maar tis lekker whacky. Ik zit ook meer te wachten op Psychonauts, maar dan eerlijk gezegd nog meer op Conker (is gold, binnenkort dus).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AH is trouwens echt geen platformer hoor, gewoon een pure shooter.
18 pond bij Play.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:08 schreef H.Flick het volgende:
Zal ik AH ook maar gaan kopen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je ook nog andere info toevallig? Dit is namelijk FOK!games waardigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef febster het volgende:
Ik hoor net dat een Nederlander (King Tuur) wereldkampioen Halo2 is gewordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bron: de broer vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(helaas op de concurrent) http://www.xboxworld.nl/news/6884/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere info toevallig? Dit is namelijk FOK!games waardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe filmpjes op IGN gezien net... heb er zin inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Conker staat op 24 juni, dus das bijna iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb de PS2 en de Xbox versie even naast elkaar gelegd en ik vind het verschil toch behoorlijk groot. Ik was echt onder de indruk van de graphics van de Xbox. Bovendien zijn de custom soundtracks en de ingame Dolby Digital natuurlijk ook erg fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga vanmiddag GTA:SA maar halen... ik heb de PS2 versie kunnen verkopen, dus nu kan ik voor een weinig extra de Xbox versie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop