Dat laatste klinkt als een (vaag) spanningsprobleem van je voeding.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef MmadviewW het volgende:
hij wil niet installen, volgensmij valt verbinding met cdromspeler weg
Ik bewaar alles : Dit was de orginele BIOS driver toen ik dit moederbord kocht.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Weet je een link voor de standaardbios die ik eerst had?
Waarom heb jij dan wel een probleem en ik niet ?!?...... dat bevat ik dus niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:03 schreef MmadviewW het volgende:
maarm Dit probleem ligt natuurlijk WEL aan de biosupdate dat moge duidelijk zijn
Het leek me ook al een harware-probleem - alleen dat je bios een bad checksum krijgt na flash, terwijl een ander zonder problemen dezelfde bios flasht, geeft toch wel aan dat het ergens niet lekker zit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef Drugshond het volgende:
Ik twijfel wel aan de koelingvoeding (ook al is deze 400 Watt), maar het lijkt er meer op dat er een apparaat verrot is, (en dat is niet door alle bovengenoemde akties, want die waren allemaal software matig).
Op zich geen gek plan... elimineer het probleem.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:08 schreef Lynx666 het volgende:
Probeer toch eens met zo min mogelijk aangesloten (zie voorgaande post) normaal te booten.
Hoe bedoel je?!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op zich geen gek plan... elimineer het probleem.
- Als je de postgeschiedenis leest, wat denk je dan ?!
hahahahhahahahaha...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef MmadviewW het volgende:
is goed btw hij geeft aan serial_ch0 master: no device
serial_ch1 master: no device
maar denk dat dit voor sata gedoe is
Das inderdaad Sata..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef MmadviewW het volgende:
is goed btw hij geeft aan serial_ch0 master: no device
serial_ch1 master: no device
maar denk dat dit voor sata gedoe is
Ik weet waar Designer aan zit te denken, waar ik zelf ook aan zit te denken. Om zoveel mogelijk apparaten te ontkoppelen dat alle stroom naar je moederbord, een Harddisk en Videokaart gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:12 schreef MmadviewW het volgende:
Hoe bedoel je?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |