Klopt die aslm75.sys is van je ASUS BIOS updater, zonder deze driver kan hij niks. En dan kun je 2 dingen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef MmadviewW het volgende:
ik kreeg net juist niet die dll foutmelding kan nu er wel inkomen, maar kreeg wel die .sys foutmelding, en hij wil oude bios niet terugzetten omdat dat via dos moet..
"ik denk laat ik toch maar ff proberen, win opgestart (ik kreeg weer flippend beeld vol lijnen), kreeg in windows error: cannot open kernel driver aslm75.sys ik kon nu wel utillity openen al1 die wil mijn oude bios niet erin zetten omdat die ouder is staat:warning the date of cmos image is later than current version flash the bios using asus dos utillity"
Leuk schermquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef MmadviewW het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs32&d=05235&f=videokaartflipt.JPG voor die screen
Ik vraag zodadellijk wel... om zijn temperaturen in zijn BIOS....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:00 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet er toch best uit als een koelings/voedingsprobleem...
Anders ik wel... de temperaturen waren prima.... 32/25 voor CPU en Mobo.. dus koelingsproblemen verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zet toch m'n geld op een voedingsprobleem..
Dat denken sommige mensen al langer....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef MmadviewW het volgende:
ik denk ff soldier of forune 2 proberen: die doet het gewoon..............volgens mij is het tijd voor een nieuw voeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |