En goed bedachtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:57 schreef MouseOver het volgende:
Het idee is iig grappig
transistor ontstekingsmodule voor maken en daar een toerenbegrenzer op knallen... gaat dus welquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:57 schreef Drifter__ het volgende:
Ga liever een begrenzer zoeken voor injectie-scooters man, die bestaan nog niet, en je zal er zeker wel wat aan verdienen, als ie werkt :p
Wanneer is ie af? Ben je eerste klantquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
transistor ontstekingsmodule voor maken en daar een toerenbegrenzer op knallen... gaat dus wel
ik heb er een gemaakt op school voor een auto maar in principe kun je dit voor alle voeruitgen maken.. ik heb het schema zelfs voor een contactpuntgestuurde ontsteking (is iets anders) zodat je daar een toerenteller en een toerenbegrenzer op aan kan sluiten en je contactpunten slijten niet meer wegens vonkvorming...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wanneer is ie af? Ben je eerste klant
Ja moet je dan een schakelaar ofzo omzetten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb er een gemaakt op school voor een auto maar in principe kun je dit voor alle voeruitgen maken.. ik heb het schema zelfs voor een contactpuntgestuurde ontsteking (is iets anders) zodat je daar een toerenteller en een toerenbegrenzer op aan kan sluiten en je contactpunten slijten niet meer wegens vonkvorming...
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=51513&page=1&pp=15quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb er een gemaakt op school voor een auto maar in principe kun je dit voor alle voeruitgen maken.. ik heb het schema zelfs voor een contactpuntgestuurde ontsteking (is iets anders) zodat je daar een toerenteller en een toerenbegrenzer op aan kan sluiten en je contactpunten slijten niet meer wegens vonkvorming...
nee dmv van weerstandjes, diodes, condensatoren en transistoren.. je kan natuurlijk op de een of andere manier een schakelaar er tussen maken maar ik heb me er nog niet goed genoeg ik verdiept.. op jou probleem weet ik sowieso geen echte uitkomst.. ik ben maar motorvoertuigen man geen electro manquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja moet je dan een schakelaar ofzo omzetten?
te veel werk, is een redelijk boekwerkquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:03 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=51513&page=1&pp=15
Post het eens daar als je wil![]()
![]()
mah kan wel een tijdje duren maar als ik zo ver ben wil ik die dingen zelf gaan makenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef Drifter__ het volgende:
Als je het ergens online hebt ofzo, wil k het wel namens jou posten hoor
Hou ons aub op de hoogtequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
mah kan wel een tijdje duren maar als ik zo ver ben wil ik die dingen zelf gaan makeniig voor contactpuntontstekingen..
cdi's weet ik nog niet.. heb ik niks aan... of ik moet een toerenbegrenzer op mn KTM gaan bouwen maar daar zie ik niet zo veel in...
als ik thuis ga knutselen komt daar wel een project topic overquote:
Man genoeg begrenzers voor carb scootersquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef kokos het volgende:
Krijg morgen een nieuwe Aerox. Ik haat aerox normaal maarja projectje van maken. Ik wou deze begrenzer er in pleuren
Thanksquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik thuis ga knutselen komt daar wel een project topic over
of het komt in een deel van "Youp's 2000 Tii Topic"
Ja dat wel, maar wil iets nieuws 'uitvinden'quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Man genoeg begrenzers voor carb scooters![]()
[..]
Ahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:48 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil iets nieuws 'uitvinden'
wrom koop je er dan een?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef kokos het volgende:
Krijg morgen een nieuwe Aerox. Ik haat aerox normaal maarja projectje van maken. Ik wou deze begrenzer er in pleuren
Project, leuk om te doen. Goedkoop, vriendenprijsje goede staat. Aantrekkelijk. Voor de heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |