En goed bedachtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:57 schreef MouseOver het volgende:
Het idee is iig grappig
transistor ontstekingsmodule voor maken en daar een toerenbegrenzer op knallen... gaat dus welquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:57 schreef Drifter__ het volgende:
Ga liever een begrenzer zoeken voor injectie-scooters man, die bestaan nog niet, en je zal er zeker wel wat aan verdienen, als ie werkt :pom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer is ie af? Ben je eerste klantquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
transistor ontstekingsmodule voor maken en daar een toerenbegrenzer op knallen... gaat dus welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb er een gemaakt op school voor een auto maar in principe kun je dit voor alle voeruitgen maken.. ik heb het schema zelfs voor een contactpuntgestuurde ontsteking (is iets anders) zodat je daar een toerenteller en een toerenbegrenzer op aan kan sluiten en je contactpunten slijten niet meer wegens vonkvorming...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wanneer is ie af? Ben je eerste klantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja moet je dan een schakelaar ofzo omzetten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb er een gemaakt op school voor een auto maar in principe kun je dit voor alle voeruitgen maken.. ik heb het schema zelfs voor een contactpuntgestuurde ontsteking (is iets anders) zodat je daar een toerenteller en een toerenbegrenzer op aan kan sluiten en je contactpunten slijten niet meer wegens vonkvorming...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=51513&page=1&pp=15quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb er een gemaakt op school voor een auto maar in principe kun je dit voor alle voeruitgen maken.. ik heb het schema zelfs voor een contactpuntgestuurde ontsteking (is iets anders) zodat je daar een toerenteller en een toerenbegrenzer op aan kan sluiten en je contactpunten slijten niet meer wegens vonkvorming...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee dmv van weerstandjes, diodes, condensatoren en transistoren.. je kan natuurlijk op de een of andere manier een schakelaar er tussen maken maar ik heb me er nog niet goed genoeg ik verdiept.. op jou probleem weet ik sowieso geen echte uitkomst.. ik ben maar motorvoertuigen man geen electro manquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja moet je dan een schakelaar ofzo omzetten?
te veel werk, is een redelijk boekwerkquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:03 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=51513&page=1&pp=15
Post het eens daar als je wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mah kan wel een tijdje duren maar als ik zo ver ben wil ik die dingen zelf gaan makenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef Drifter__ het volgende:
Als je het ergens online hebt ofzo, wil k het wel namens jou posten hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou ons aub op de hoogtequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
mah kan wel een tijdje duren maar als ik zo ver ben wil ik die dingen zelf gaan makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iig voor contactpuntontstekingen..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cdi's weet ik nog niet.. heb ik niks aan... of ik moet een toerenbegrenzer op mn KTM gaan bouwen maar daar zie ik niet zo veel in...
Dat zekerquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hou ons aub op de hoogteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik thuis ga knutselen komt daar wel een project topic overquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hou ons aub op de hoogteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Man genoeg begrenzers voor carb scootersquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef kokos het volgende:
Krijg morgen een nieuwe Aeroxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik haat aerox normaal maarja projectje van maken. Ik wou deze begrenzer er in pleurenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanksquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik thuis ga knutselen komt daar wel een project topic overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of het komt in een deel van "Youp's 2000 Tii Topic"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat wel, maar wil iets nieuws 'uitvinden'quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Man genoeg begrenzers voor carb scootersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:48 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil iets nieuws 'uitvinden'
wrom koop je er dan een?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef kokos het volgende:
Krijg morgen een nieuwe Aeroxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik haat aerox normaal maarja projectje van maken. Ik wou deze begrenzer er in pleurenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Project, leuk om te doen. Goedkoop, vriendenprijsje goede staat. Aantrekkelijk. Voor de heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop