Ik heb ook al een aantal keer gepost dat, wil Feyenoord weer meedoen in Nederland met Ajax en PSV, ze die kale (van den Herik) nou echt eens de deur uit moeten schoppen, en hard ook!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ongeloofelijk hoe ik het met deze persoon eens ben
quote:Voornaam: Mirel
Achternaam: Radoi
Geboortedatum: 22-03-1981
Geboorteplaats: Drobeta Turnu Severin,
Roemenië
Nationaliteit: Roemenië
Speler van: Steaua Boekarest
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2000/01 Steaua Boekarest 22 1 Roemenie
2001/02 Steaua Boekarest 25 1 Roemenie
2002/03 Steaua Boekarest 23 1 Roemenie
2003/04 Steaua Boekarest 29 2 Roemenie
2004/05 Steaua Boekarest 20 1 Roemenie
Totaal 119 6
Positie?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zal wel weer wat gemist hebben in een topic, maar Feyenoord schijnt zijn zinnen op:
[..]
gezet te hebben....
Volgens mij ook...quote:
Nutteloze aankoop en ik betwijfel of Feyenoord daar $ 5.000.000 aan uit zal geven.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij ook...
Ik krijg daar net een mailtje over en al Googlend zie ik dat dat "nieuws" al een stukje ouder is dan vandaag...
$ 5 miljoen...
In alle eerlijkheid:quote:Op maandag 13 juni 2005 21:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Nutteloze aankoop en ik betwijfel of Feyenoord daar $ 5.000.000 aan uit zal geven.
Mja, goed opzich...quote:Interview Wotte in Sportweek: Nederlanders voorkeur; Jansen geeft aleen intern zijn mening
Het weekblad Sportweek komt dinsdag met een interessant interview met technisch directeur Mark Wotte die terugkijkt naar wat er misging afgelopen seizoen en vooruitkijkt. De technisch directeur laat op de kritiek over het aankoopbeleid van buitenlanders weten dat het ook een probleem is van beschikbaarheid van goede spelers. "We kunnen niet alleen Dirk Kuyts aantrekken, daar heb je er niet zoveel van in Nederland. Ja Landzaat, maar die heeft een Ajax-verleden en was daarom ook niet superwelkom." Wel zal Feyenoord de focus leggen op een Nederlands sprekend elftal. "De Nederlandstalige spelers zullen misschien wel iets meer een kans krijgen in de voorbereiding dan de buitenlandse."
Feyenoord Netwerk
Mark Wotte ziet geen problemen met de komst van Wim Jansen. Afgesproken zou zijn dat Jansen geen interviews meer zal geven over het Feyenoordbeleid en alleen intern zijn mening zal geven over zaken binnen en rondom Feyenoord. Daramee zou de rust binnen de club moeten terugkeren. Wotte liet ook weten dat wat hem betreft wel duidelijk is waar 'het lek' zit, volgens hem was dat een rancuneuze ex-werknemer."
Pffffffquote:Saidi opgeroepen voor Confederation Cup
Feyenoorder Karim Saidi moet zich melden in Duitsland, waar Tunesië zich met Hatem Trabelsi voorbereidt op Confederations Cup.
Bondscoach Roger Lemerre voegde Saidi toe aan zijn 23-koppige selectie na het definitief wegvallen van Alaeddine Yahia.
Yahai hield een blessure over aan de interland tegen Guinee. Verwacht werd dat de verdediger van Saint-Etienne alleen de wedstrijd tegen Argentinië moest missen. Maar omdat de blessure ernstiger is heeft Lemerre een streep gezet door de naam Yahia.
Dan heb je toch niks te zoeken bij een topclub, maar moet je lekker gaan TD-en bij IJsselmeervogels ofzo. Was het niet (oa) Wotte die Jol geen trainer vond voor feyenoord omdat hij te dik wasquote:Ja Landzaat, maar die heeft een Ajax-verleden en was daarom ook niet superwelkom
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef keeper het volgende:
Die uitspraak doet hij alleen maar om zieltjes te winnenquote:Sorry hoor, maar als een Mark Wotte dit soort opmerkingen maakt
Nee, dat was de GKLquote:Was het niet (oa) Wotte die Jol geen trainer vond voor feyenoord omdat hij te dik was.
Wel een beetje gek aangezien Feyenoord vorige zomer nog volop in de race was voor Landzaat.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef keeper het volgende:
Sorry hoor, maar als een Mark Wotte dit soort opmerkingen maakt
[..]
Dan heb je toch niks te zoeken bij een topclub, maar moet je lekker gaan TD-en bij IJsselmeervogels ofzo. Was het niet (oa) Wotte die Jol geen trainer vond voor feyenoord omdat hij te dik was.
Ik hoef ook geen spelers met een voorliefde voor @msterd@m in het team. Juist eindelijk eens iemand die het wel begrijpt!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef keeper het volgende:
Sorry hoor, maar als een Mark Wotte dit soort opmerkingen maakt
quote:Ja Landzaat, maar die heeft een Ajax-verleden en was daarom ook niet superwelkom
Dan heb je toch niks te zoeken bij een topclub, maar moet je lekker gaan TD-en bij IJsselmeervogels ofzo. Was het niet (oa) Wotte die Jol geen trainer vond voor feyenoord omdat hij te dik was.
Inderdaad, toen vonden ze hem te duur.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel een beetje gek aangezien Feyenoord vorige zomer nog volop in de race was voor Landzaat.
Misschien heeft ie wel een gigantische hekel aan ajax.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen spelers met een voorliefde voor @msterd@m in het team. Juist eindelijk eens iemand die het wel begrijpt!!!!!
Het hangt er w.m.b. volledig vanaf of hij inderdaad iemand verkracht heeft. Maar dat heeft denk ik niets met Feyenoord of Arsenal te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
Wat vinden de Feyenoorders hier van de arrestatie van v. Persie?
Wat moet je daar nou van vinden??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
Wat vinden de Feyenoorders hier van de arrestatie van v. Persie?
Zo is het.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou van vinden??
Er is nog niks over bekend..
Allemaal stemmingmakerij..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:47 schreef fransie102 het volgende:
Nee, maar je kan wel zeggen of het je schokt, of dat het je niet zou verbazen ofzo
Alcohol en drugs doen ook veel met een mens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het.
Er klopt trouwens geen hol van.
Die kerel is rijk, gelukkig getrouwd en kan krijgen wat hij wil.
En dan zou hij midden in de Baja een of andere snol verkrachten?
Voetballers mogen geen drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alcohol en drugs doen ook veel met een mens.(áls ie nog alcohol/drugs mag hebben als Moslim dan
)
Maar jij kunt dan ook niet voetballen!quote:
quote:Advocaat Moszkowicz: aanklacht tegen Van Persie niet geloofwaardig
Tegenover Radio Rijnmond liet advocaat Moszkowicz weten dat de vrouw die aangifte heeft gedaan tegen Robin van Persie wegens verkrachtig niet geloofwaardig is. Volgens Moszkowicz heeft de vrouw andere motieven dan een gekrenkte lichamelijke integriteit. Hij verwacht dat Van Persie snel weer vrijgelaten zal worden. De Rotterdamse zender meldt echter dat hij zeker tot woensdag vast zal blijven zitten. Dan pas wordt beslist of hij voorgeleid wordt.
in de uefa cup-wedstrijden die ik heb gezien, maakte hij niet echt een goede indruk. Bankzitter van AZ een versterkingquote:14-06-2005: 'Kew Jaliens in belangstelling Feyenoord'
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de website V-bal.nl wil Feyenoord zich versterken met Kew Jaliens van Az. De rechtsback had afgelopen seizoen niet altijd een basisplaats onder Co Adriaanse. Feyenoord wil nog een aantal verdedigers aantrekken die momenteel bij verschillende eredivisieclubs spelen. Met de komst van adviseur Wim Jansen lijkt het erop dat Feyenoord op de Nederlandse tour is geraakt.
Iemand die het wel begrijpt? Wotte is de man die de ras-Amsterdammer Serginho Greene naar de Kuip haalt...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen spelers met een voorliefde voor @msterd@m in het team. Juist eindelijk eens iemand die het wel begrijpt!!!!!
Dat zinnetje altijd over 'het begrijpen'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Iemand die het wel begrijpt? Wotte is de man die de ras-Amsterdammer Serginho Greene naar de Kuip haalt...
Voor verkrachting ga je de gevangenis niet in hoor, maar goed het zal allemaal wel met een sisser aflopen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alcohol en drugs doen ook veel met een mens.(áls ie nog alcohol/drugs mag hebben als Moslim dan
)
Mocht de hele aanklacht verzonnen zijn, dan moet hij die hoer voor het gerecht slepen en zorgen dat ze de komende jaren haar gehele salaris bij hem kan inleveren wegens smaad.
Als de aanklacht terecht is, mag de rechter van mij een voorbeeld stellen en Robin een flinke gevangenisstraf geven
Schrik niet JaWi, ik ben het eens met je...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het.
Er klopt trouwens geen hol van.
Die kerel is rijk, gelukkig getrouwd en kan krijgen wat hij wil.
En dan zou hij midden in de Baja een of andere snol verkrachten?
Ben benieuwd. Ken deze speler niet echt supergoed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:33 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
'Kew Jaliens in belangstelling Feyenoord'
Volgens de website V-bal.nl wil Feyenoord zich versterken met Kew Jaliens van Az. De rechtsback had afgelopen seizoen niet altijd een basisplaats onder Co Adriaanse. Feyenoord wil nog een aantal verdedigers aantrekken die momenteel bij verschillende eredivisieclubs spelen. Met de komst van adviseur Wim Jansen lijkt het erop dat Feyenoord op de Nederlandse tour is geraakt.
Als Feyenoord mij zou contracteren, zouden ze op de linksback positie geen prblemen meer hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook niet voetballen!
Ik vind het een arrogante lul, maar die paar x dat ik hem in het Rotterdamse uitgaansleven gezien, liep hij niet echt achter de vrouwtjes aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef rotskibo het volgende:
Valt allemaal wel mee dat met v.Persie
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |