Misschien een beetje late reactie maar goed,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik heb het laatst toch letterlijk uit z'n mond gehoord
Overalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:11 schreef johannes1986 het volgende:
Waarzoekt Feyenoord eigenlijk nog versterkingen? Alleen centraal op t middenveld en een goeie spits voor als Kuijt of Kalou vertrekt?
Ik had em nooit gezien, vond em wel geinig.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Zo waar heb jij de laatste jaren gezeten.
Dit is zo´n oud plaatje
Volgens mij komt het van zo'n site waar je zelf jde tekst mag verzinnen en invoeren, en die verschijnt op dat stuk karton.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
bovendien is dat eigenlijk een plaatje 'over' Liverpool oid
Wat een speurneuzenquote:Vier aanhoudingen om voorbereiden doodslag Air Race
Uitgegeven: 12 juni 2005 12:02
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft zaterdagochtend vier personen aangehouden wegens voorbereidingshandelingen voor doodslag. Het gaat om mensen die op de site Lunatic News, een "onafhankelijk fansite voor de fanatieke Feyenoord-supporters", in een forum hebben gesproken over het zondag afschieten van vuurpijlen op vliegtuigen van de Red Bull Air Race .
Een van de verdachten gaf zelfs aan dat hij een rookboei voor de Erasmusbrug kon aansteken, als de vliegtuigen er onder door moesten vliegen. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) zei dat de politie de gesprekken op het forum heeft ontdekt en daarna de vier van hun bed heeft gelicht. Drie aanhoudingen vonden plaats in Rotterdam en een in Krimpen aan de Lek.
Vliegrace
Rotterdam is zondagmiddag het decor van een spectaculaire vliegrace tegen de klok. De deelnemers proberen boven de rivier die de stad doorsnijdt zo snel mogelijk een parcours af te leggen. Daarbij voeren ze adembenemende figuren uit. De piloten moeten onder meer onder de Erasmusbrug doorvliegen.
In een toelichting zei de woordvoerster van justitie dat de voorgenomen daden zowel voor de piloten als de vele omstanders die worden verwacht, een groot risico zouden betekenen. Daarom is direct ingegrepen.
Forum
Op het forum is te lezen dat een van de verdachten vraagt of er nog "vuurpijlen thuis liggen". "Er ligt nog wel wat in de loods en anders heeft ā waarschijnlijk nog wat thuis liggen." De derde verdachte zegt: "Ga dan wel aan de kant van de stad staan. De zuid-zijde zal worden afgesloten en langs de waterkant komen hekken met zwart doek te staan." De vierde verdachte meldt dan dat hij "zelfs nog een rookboei heeft liggen". "Net voor de Erasmusburg in het water gooien en dan maar hopen dat ie tegen die pijler aanklapt."
Ontkenning
De advocaat van een van de verdachten, F. van Ardenne, zegt dat zijn cliënt in alle toonaarden ontkent dat er sprake is van "enig plan om het evenement te verstoren". De raadsman vindt het zelf "ongelofelijk" als de politie zich slechts zou baseren op een site die populair is bij Feyenoord-fans. "Op een deel van deze site wordt allerlei flauwekul uitgewisseld", meent hij. "Het lijkt er op dat de politie zich hierop heeft gebaseerd."
Ach ja... gewoon een speler die mogelijk een versterking zou kunnen zijn naar de concurrentie laten vertrekken. Goed werk weer Wotte en Feyenoord... maar ondertussen hoor je niets over alternatieven of zo...quote:12-06-2005: Timmy Simons bijna rond met Psv
[Bron: Anp]
De naam van de club die voluit gaat voor Timmy Simons lekte gisteren uit na een speciale beheerraad van Club Brugge uit. Het gaat om Psv Eindhoven, kampioen en bekerwinnaar van Nederland en halvefinalist in de Champions League. De transfer is nog niet helemaal rond maar de 28-jarige middenvelder staat zelf wel heel dicht bij een akkoord met de club van trainer Guus Hiddink. De transfersom die Psv wil betalen is nog niet bekend maar de club uit de lichtstad heeft na het succesvolle seizoen wel wat geld op de clubrekening staan. Timmy Simons ligt nog tot 2008 in Brugge onder contract. Hij sprak de voorbije weken ook met Feyenoord maar de Rotterdamse club haakte eerder deze week af omdat de transfersom te hoog was. ,,Er is een club die meer biedt'', sprak Mark Wotte, sportief directeur van Feyenoord, toen al.
weinig. Maar wat ik las was dan vooral argentijnen en een chileen. En ook nog tiendalli maar daar win je ook geen oorlog mee.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja... gewoon een speler die mogelijk een versterking zou kunnen zijn naar de concurrentie laten vertrekken. Goed werk weer Wotte en Feyenoord... maar ondertussen hoor je niets over alternatieven of zo...
Het is bijna hopen dat ie er 4 inknalt tegen ons bij de eerstvolgende Feyenoord - PSVquote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja... gewoon een speler die mogelijk een versterking zou kunnen zijn naar de concurrentie laten vertrekken. Goed werk weer Wotte en Feyenoord... maar ondertussen hoor je niets over alternatieven of zo...
Dat zou nog leuker zijn ja. Maar niet zo realistisch helaasquote:Op zondag 12 juni 2005 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou leuker zijn als hij er helemaal niks van bakt.. En dat wotte naar hem zwaait en roept "Zelfs geen 0.5 miljoen waard!"
Damn, hoe drama kan je bezig zijn als politiequote:
Nee, we kopen er lekker weer 4 prutsers bij voor dat geld.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Tomasso het volgende:
Ja, want laten we als Feyenoord zijnde bijna al ons transfer geld gelijk uitgeven aan Simons, zodat we verder geen verdediger meer kunnen kopen. Daar schiet je veel mee op.
quote:Man, als sommige gasten TD waren bij Feyenoord, waren we allang failliet geweest...
Ja, van 3 ton per stuk, en allemaal moeten ze over een jaar weer weg omdat ze het niveau niet aankunnenquote:En daarnaast, voordat de competitie begint duurt het nog wel ff, dus nog tijd zat om nieuwe aankopen te doen...
onzin want dat spreekt wotte dan zeker niet vrij. Wotte is als td verantwoordelijk voor alle aankopen. Dus ook al wilde gullit of wie dan ook graag een bepaald aantal spelers dan is het nog zijn verantwoordelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:36 schreef fransie102 het volgende:
Maar nu is het Wotte's taak om spelers te zoeken die mee kunnen in de Nederlandse top, en ik vraag me af of hem dat gaat lukken.
Door wie zijn Gibbs, Ostlund, Basto, Magrão en de Graaf gehaald? Als deze allemaal door Wotte gehaald zijn, dan gaan we een nog verrotter seizoen krijgen dan we dit jaar gehad hebben![]()
Ik neem m'n woorden terug als Wotte alleen : Hofs, Saidi en Goor gehaald heeft en de rest alleen door Gullit is gehaald.
Ik ben kritisch genoeg over Feyenoord als het moet, maar op dit moment kijk ik gewoon realistisch en ga niet mee in dat joodse negativistische gejank van sommigen...quote:Op zondag 12 juni 2005 18:20 schreef fransie102 het volgende:
WAAROM ZIJN ER IN GODSNAAM NOG MENSEN DIE VERTROUWEN HEBBEN IN WOTTE EN WÉÉR DENKEN DAT HET WEL GOEDKOMT?
Zowel Wotte als Gullit moesten het eens zijn over de aankoop. En vele aankopen zijn aangevraagd door Gullit, want ze waren allemaal zo goed. Wotte heeft veel te veel laten meeslepen door Ruud G. Ruud G. die Owusu niet wilde hebben, want het is zo'n lasting jong. Dankje he Ruudquote:Op zondag 12 juni 2005 18:36 schreef fransie102 het volgende:
Maar nu is het Wotte's taak om spelers te zoeken die mee kunnen in de Nederlandse top, en ik vraag me af of hem dat gaat lukken.
Door wie zijn Gibbs, Ostlund, Basto, Magrão en de Graaf gehaald? Als deze allemaal door Wotte gehaald zijn, dan gaan we een nog verrotter seizoen krijgen dan we dit jaar gehad hebben![]()
Ik neem m'n woorden terug als Wotte alleen : Hofs, Saidi en Goor gehaald heeft en de rest alleen door Gullit is gehaald.
Ga er nou maar gewoon vanuit dat Simons volgend seizoen in Eindhoven speelt.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:44 schreef Tomasso het volgende:
Nu zie je ook dat de lampjes 5 miljoen te veel vinden voor Simons, dus Simons voetbalt volgend jaar nog bij Brugge terwijl hij uiterst ongelukkig is![]()
En anders geven we Addo erbij...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon vanuit dat Simons volgend seizoen in Eindhoven speelt.
Simons en PSV zijn er al uit en het gat tussen de vraagprijs van Brugge en het bod van PSV is niet zo gek groot.
Ik verwacht dat hij Vrijdag samen met Vayrinen gepresenteerd zal worden
Die wordt naar alle waarschijnlijkheid ook in de deal betrokken wat ik gehoord heb jaquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef DeTolk het volgende:
Maarja, als Simons naar PSV gaat komt ie sowiezo nog twee keer in R'dam te spelen
Door de scheldwoorden heen was hij nog best eens goed voor een levendige discussie. Het niveau in dit topic is gewoon baggerquote:
En dat allemaal op basis van deze reacties:quote:
quote:NDFC:
Juist, RedBullAirRace.
Buurman, hebben we nog vuurpijlen thuis liggen?
Buurman:
er ligt nog wel wat in onze loods, en anders heeft RaVen waarschijnlijk nog wel wat thuis liggen....
Ga dan wel aan de kant van de stad staan de zuid zijde zal worden afgesloten en langs de waterkant komen hekken met zwart doek te staan.
ps Als er een vliegtuigje het water raakt zie je mij in actie komen !!
RaVen:
Heb zelfs nog een rookboei liggen! Net voor de Erasmusbrug in het water gooien en dan maar hopen dattie tegen die pijler aanklapt...HEbbie gelijk een primeur in die RedBullAirrace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |