mooie site !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:46 schreef demonseeker14 het volgende:
WAT is dit dan ?
Ons Feyenoord speelt op de open dag tegen Atletico Ananas?
http://www.atleticoananas.nl/
Cart_man is inderdaad gebannedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:25 schreef Chadi het volgende:
Zijn jullie al af van de voorzitter?
Nou dat zal hem lerenquote:
Alsof iemand jouw mening iets kan schelen vieze jood.quote:
Ik vind het meer dan terecht. Mensen die moeten schreeuwen en schelden om een punt te maken kan ik niet serieus nemen. Als je gewoon normale dingen post en op een normale manier dan kon je niet als een puberale vak x pseudo-hooligan als cart-man en co over.quote:
reageer er dan ook gewoon niet op slimme.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mening iets kan schelen vieze jood.
Ga weg neus![]()
doe er als supporters dan ook eens wat tegen man.....quote:ontopic, ik kan haast niet wachten wie er dit jaar uit de chopper stappen. Aerts, 'n paar jeugdspelers en nog een paar exotische aanwinsten die binnen 't jaar weer weg zijn.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Blablabla...Dat betekent dat fFeyenoord dus weer een grens heeft.![]()
Hangt er vanaf. Misschien vonden ze hem niet goed genoeg voor het geld dat er voor hem gevraagd werd, omdat ze dat niet hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef yvette1982 het volgende:
ontopic. Ik ben blij dat Vignal niet komt omdat Feyenoord hem niet goed genoeg vind. Dat betekent dat feyenoord dus weer een grens heeft.![]()
22 Mei onder een steen gezeten ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef The_Hives het volgende:
doe er als supporters dan ook eens wat tegen man.....
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef fransie102 het volgende:
The_Hives heeft wel gelijk. Het Legioen is veels te mild voor het bestuur.
Als jullie 4 keer achter elkaar 3e werden, was vd Eijden allang opgehangen aan de lichtmasten van de Arena en was de rest van het bestuur A'dam uitgejaagd met fakkels.quote:
Kan jij niet met je vriendjes naar je stoere supporterssite gaan?quote:
En terechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als jullie 4 keer achter elkaar 3e werden, was vd Eijden allang opgehangen aan de lichtmasten van de Arena en was de rest van het bestuur A'dam uitgejaagd met fakkels![]()
Kietel me, dan kan ik ook lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij niet met je vriendjes naar je stoere supporterssite gaan?
Hij wil sowieso blijven tot het honderdjarig bestaan. Dat duurt nog bijna drie jaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
En terecht. Ik snap niet dat die wantoestanden nog zo lang gepikt worden. Wanneer houdt die kale er eigenlijk zelf mee op, of is dat niet bekend?
Een beetje actie kan toch geen kwaad, bij van Eijden heeft het ook geholpen.
In 2008 kapt ie er mee. Het jaar voor het volgende kampioenschap dus. Maar niet alleen vd Herik zelf moet weg, er zijn nog een aantal rotte appels die Feyenoords weg naar de top tegenhouden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
En terecht. Ik snap niet dat die wantoestanden nog zo lang gepikt worden. Wanneer houdt die kale er eigenlijk zelf mee op, of is dat niet bekend?
Ik denk dat Jorien wat minder gevoelig is voor druk van de supporters dan vd Eijden. Al heeft ie wel zelf gezegd dat ie vertrekt als het grootste deel van de supporters dat wil. Hij heeft nu het idee dat dit nu niet zo is.quote:Een beetje actie kan toch geen kwaad, bij van Eijden heeft het ook geholpen.
vd Eijden is er ook niet zo gevoelig voor, maar op een gegeven moment gezwicht voor de druk. Zijn positie was niet meer te houden. Zou niet weten wie er verder weg moesten, heb ik geen verstand van bij Feyenoordquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
In 2008 kapt ie er mee. Maar niet alleen vd Herik zelf moet weg, er zijn nog een aantal rotte appels
[..]
Ik denk dat Jorien wat minder gevoelig is voor druk van de supporters dan vd Eijden.
Jorien is sowieso niet zo gevoelig voor de meningen van anderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
In 2008 kapt ie er mee. Het jaar voor het volgende kampioenschap dus. Maar niet alleen vd Herik zelf moet weg, er zijn nog een aantal rotte appels die Feyenoords weg naar de top tegenhouden.
[..]
Ik denk dat Jorien wat minder gevoelig is voor druk van de supporters dan vd Eijden. Al heeft ie wel zelf gezegd dat ie vertrekt als het grootste deel van de supporters dat wil. Hij heeft nu het idee dat dit nu niet zo is.
Nou, aan de slag dusquote:Al heeft ie wel zelf gezegd dat ie vertrekt als het grootste deel van de supporters dat wil. Hij heeft nu het idee dat dit nu niet zo is.
Arie is ook niet gezwicht. Die had evengoed vertrokken. Nu is het alleen: als er een voorzitter gevonden is, dan ga ik eerder dan de geplande datum. Loze beloftes dus waar velen wel tevreden mee zijn gesteldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
vd Eijden is er ook niet zo gevoelig voor, maar op een gegeven moment gezwicht voor de druk. Zijn positie was niet meer te houden. Zou niet weten wie er verder weg moesten, heb ik geen verstand van bij Feyenoord.
2008 is wel een lange zit.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:44 schreef rotskibo het volgende:
Dat van 2008 is onzin....
Wat hap je heerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mening iets kan schelen vieze jood.
Ga weg neus![]()
Het was niet grappig bedoelt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |