Wel een beetje gek aangezien Feyenoord vorige zomer nog volop in de race was voor Landzaat.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef keeper het volgende:
Sorry hoor, maar als een Mark Wotte dit soort opmerkingen maakt
[..]
Dan heb je toch niks te zoeken bij een topclub, maar moet je lekker gaan TD-en bij IJsselmeervogels ofzo. Was het niet (oa) Wotte die Jol geen trainer vond voor feyenoord omdat hij te dik was.
Ik hoef ook geen spelers met een voorliefde voor @msterd@m in het team. Juist eindelijk eens iemand die het wel begrijpt!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef keeper het volgende:
Sorry hoor, maar als een Mark Wotte dit soort opmerkingen maakt
quote:Ja Landzaat, maar die heeft een Ajax-verleden en was daarom ook niet superwelkom
Dan heb je toch niks te zoeken bij een topclub, maar moet je lekker gaan TD-en bij IJsselmeervogels ofzo. Was het niet (oa) Wotte die Jol geen trainer vond voor feyenoord omdat hij te dik was.
Inderdaad, toen vonden ze hem te duur.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel een beetje gek aangezien Feyenoord vorige zomer nog volop in de race was voor Landzaat.
Misschien heeft ie wel een gigantische hekel aan ajax.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen spelers met een voorliefde voor @msterd@m in het team. Juist eindelijk eens iemand die het wel begrijpt!!!!!
Het hangt er w.m.b. volledig vanaf of hij inderdaad iemand verkracht heeft. Maar dat heeft denk ik niets met Feyenoord of Arsenal te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
Wat vinden de Feyenoorders hier van de arrestatie van v. Persie?
Wat moet je daar nou van vinden??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
Wat vinden de Feyenoorders hier van de arrestatie van v. Persie?
Zo is het.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou van vinden??
Er is nog niks over bekend..
Allemaal stemmingmakerij..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:47 schreef fransie102 het volgende:
Nee, maar je kan wel zeggen of het je schokt, of dat het je niet zou verbazen ofzo
Alcohol en drugs doen ook veel met een mens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het.
Er klopt trouwens geen hol van.
Die kerel is rijk, gelukkig getrouwd en kan krijgen wat hij wil.
En dan zou hij midden in de Baja een of andere snol verkrachten?
Voetballers mogen geen drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alcohol en drugs doen ook veel met een mens.(áls ie nog alcohol/drugs mag hebben als Moslim dan
)
Maar jij kunt dan ook niet voetballen!quote:
quote:Advocaat Moszkowicz: aanklacht tegen Van Persie niet geloofwaardig
Tegenover Radio Rijnmond liet advocaat Moszkowicz weten dat de vrouw die aangifte heeft gedaan tegen Robin van Persie wegens verkrachtig niet geloofwaardig is. Volgens Moszkowicz heeft de vrouw andere motieven dan een gekrenkte lichamelijke integriteit. Hij verwacht dat Van Persie snel weer vrijgelaten zal worden. De Rotterdamse zender meldt echter dat hij zeker tot woensdag vast zal blijven zitten. Dan pas wordt beslist of hij voorgeleid wordt.
in de uefa cup-wedstrijden die ik heb gezien, maakte hij niet echt een goede indruk. Bankzitter van AZ een versterkingquote:14-06-2005: 'Kew Jaliens in belangstelling Feyenoord'
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de website V-bal.nl wil Feyenoord zich versterken met Kew Jaliens van Az. De rechtsback had afgelopen seizoen niet altijd een basisplaats onder Co Adriaanse. Feyenoord wil nog een aantal verdedigers aantrekken die momenteel bij verschillende eredivisieclubs spelen. Met de komst van adviseur Wim Jansen lijkt het erop dat Feyenoord op de Nederlandse tour is geraakt.
Iemand die het wel begrijpt? Wotte is de man die de ras-Amsterdammer Serginho Greene naar de Kuip haalt...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen spelers met een voorliefde voor @msterd@m in het team. Juist eindelijk eens iemand die het wel begrijpt!!!!!
Dat zinnetje altijd over 'het begrijpen'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Iemand die het wel begrijpt? Wotte is de man die de ras-Amsterdammer Serginho Greene naar de Kuip haalt...
Voor verkrachting ga je de gevangenis niet in hoor, maar goed het zal allemaal wel met een sisser aflopen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alcohol en drugs doen ook veel met een mens.(áls ie nog alcohol/drugs mag hebben als Moslim dan
)
Mocht de hele aanklacht verzonnen zijn, dan moet hij die hoer voor het gerecht slepen en zorgen dat ze de komende jaren haar gehele salaris bij hem kan inleveren wegens smaad.
Als de aanklacht terecht is, mag de rechter van mij een voorbeeld stellen en Robin een flinke gevangenisstraf geven
Schrik niet JaWi, ik ben het eens met je...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het.
Er klopt trouwens geen hol van.
Die kerel is rijk, gelukkig getrouwd en kan krijgen wat hij wil.
En dan zou hij midden in de Baja een of andere snol verkrachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |