Ik snap je wel hoor, heel frustrerend als anderen je auto beschadigenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:10 schreef Adviseur het volgende:
Nee, vaatdoek, niet zo bedoeld, maar het lijkt wel alsof die aso's er een sport van maken.. het is nog gelijk of het is met een Lada ofzo.. je doet zoiets gewoon niet!
Niet eens, ze gaan al kapot als er een kans bestaat dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef Xebrozius het volgende:
Wie schaft dan ook een peugeot aan? Die dingen beschadigen al als er regen op valt...
heb ik ook wel eens meegemaakt. een of andere muts gooit de deur open, fietser wordt gelanceerd en knalt vol op onze motorkap. fiets was onder het rechtervoorwiel gekomen en lag helemaal in de kreukels. de fietser viel gelukkig naar voren en had alleen een paar gekneusde ribben en lichte hersenschudding ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef Paltos het volgende:
Of als je fietst naast geparkeerde auto's en deze zomaar hun deur opendoen, en je er overvliegt, recht op de baan, half op een auto en de bestuurder dan heel fijn zegt:"Oh"
(al meegemaakt)
De mijne rijdt toch al 16 jaar..quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Niet eens, ze gaan al kapot als er een kans bestaat dat het gaat regenen.
Maar wie heeft er dan ook wieldoppenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn wieldoppen zijn gisteren GVD gejat!![]()
Het waren zeker wieldoppen met spinnersquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja ik ook...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik verwachtte dat het topic zou gaan over suffe automobilisten die het bestaan van fietsers vergeten zijn op het moment dat ze geparkeerd hebben.
www.halfords.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dus je maakt schade en je peert hem?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Off-ShoRe het volgende:
Als krantenbezorger heb ik met het fietsstuur al es een gigantische deuk in de portier van een honda civic veroorzaakt. Dat was maken dat je wegkwam
dat is een behoorlijk lame actie, je had op zijn minst even netjes een briefje achter kunnen latenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Off-ShoRe het volgende:
Als krantenbezorger heb ik met het fietsstuur al es een gigantische deuk in de portier van een honda civic veroorzaakt. Dat was maken dat je wegkwam
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef 2609 het volgende:
Ik laat altijd een briefje erachter met 'Sorry het ging perongeluk' erop
Wat mensen doen het in de auto die geparkeerd staat op de weg!? En dan doe jij de deuren open?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef Youssef het volgende:
Nog leuker is dat er mensen zijn die het langs de weg doen als ze file geparkeerd staanStelletje mongolen hun kan zeker niets gebeuren
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef WebForce het volgende:
Wat mensen doen het in de auto die geparkeerd staat op de weg!? En dan doe jij de deuren open?
yep. "sorry voor deze lame actie. het zal niet weer gebeuren."quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is een behoorlijk lame actie, je had op zijn minst even netjes een briefje achter kunnen laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |