Soms zijn er situaties waarin een magnetron handig zou zijn geweest, maar ik heb het ontbreken van die apparaten nooit als gemis beschouwd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:27 schreef D.Rose het volgende:
wij hebben beide, en dat bevalt ook prima
Wat voor 'n gezonde maaltijd ga jij nuttigen?quote:
Denk dat ze in t nieuwe huis wel komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Soms zijn er situaties waarin een magnetron handig zou zijn geweest, maar ik heb het ontbreken van die apparaten nooit als gemis beschouwd.
Ik denk ook weer pizzaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat voor 'n gezonde maaltijd ga jij nuttigen?
Omdat die van gisteren vies wasquote:
ik doel eigenlijk vooral op de frituurpanquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Soms zijn er situaties waarin een magnetron handig zou zijn geweest, maar ik heb het ontbreken van die apparaten nooit als gemis beschouwd.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
* Verkapte aan Arty vragen of hij een foto kan uploaden post.
Ik zit alleen nog op m'n werk en daar heb ik geen ftp. Moet strakjes eventjes dan.
Goed, ik heb net even een accountje aangemaakt. Nu de fotootjes opsporen...quote:
Hij zou in de auto zitten Fokken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik
dacht dat je al op weg naar huis was
![]()
Er zijn ook winkels waar je gewoon ingrediënten voor een maaltijd kunt kopenquote:
MSN staat de hele dag al aan hoor. Dus, stuur maar, want ik sta op het punt naar huis te gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik
dacht dat je al op weg naar huis was
![]()
Overwerk?
Gooi je straks msn even aan? Stuur ik je een leuke foto door
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn ook winkels waar je gewoon ingrediënten voor een maaltijd kunt kopen.
Laat ook maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |