Opzich is dat niet zo heel gek hoor, heel veel professionele riggers doen dat ook vaak voordat ze daadwerkelijk een model inhuren voor een bondage shoot.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:27 schreef Ronald_ het volgende:
zelfbondage doen ze dan ook vaak met timers en sloten.
Lijkt me op zich vrij link als je het niet goed uitgedacht hebt.
Maar qua bondage leg ik liever de knopen ,maar dan alleen bij iemand die je goed kent.
Je zal toch moeten weten hoever je kan gaan.
Eerst een intake gesprek dus![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
Maargoed, het kan ook wel zonder lachen als je dat liever hebt:
[[url=http://fok.phserver.net/bondage/ARancouch02_th.jpg]afbeelding][/url]
geile foto's.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef The_Terminator het volgende:
Topic is hier: Bondage - Vastgebonden dames
Ligt er bij mij aan hoever het gaat, alleen handjes boven het hoofd vastbinden en verder gewoon casual doe ik makkelijker met iemand die ik wat minder goed ken en er dus geen echt vol vertrouwen kan zijn dan echt uitgebreidt vastbinden en ander spel erbij, dat kan alleen als ik echt iemand kan vertrouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik alleen als er veel vertrouwen is. Maar dus absoluut niet bij een willekeurig persoon.
nee, te gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je houdt er van om controle (over) te nemen?
Bij ons is het meisje dat jongen vastbind.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef Buup het volgende:
ff een vraag tussen door...
wie bind wie nou het meeste vast of te wel wat is jullie voorkeur ??
meisje bind jongen vast offe jongen bind meisje vast ??
gewoon nieuwsgierig...met die foto's heb ik niet zo veel...eigenlijk niets...
Vroeger kon ik er wel wat mee maar tegenwoordig vind ik het allemaal maar 1 pot nat.Ik geef echt de voorkeur om hetzelf te ervaren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Master_Darkeye het volgende:
Bij ons ben Ik het die Mijn vriendin /slavin vastbind.
Ik prefeer koude stalen kettingen boven zacht bondage touw
En met plaatjes / foto's heb Ik ook niks.
Internet puilt ervan uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |