Lief zijn, op de showboat? liever niet eigenlijk...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Same shit different name
maar wel lief zijn tegen elkaar he, het is bijna kerst...
Ik hoop het wel, want volgens mij is het nog off-topic ook. Zou sneu zijn als het dan allemaal ter plekke was verzonnen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef dinkythefirst het volgende:
Ik hoop dat het copy & paste was.
Joh, de meeste mensen kwijlen in hun slaap ook al als een kameel. En anders leg je er maar een handdoekje onder. Kwijlen is toch wel de essentie van gags.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Ronald_ het volgende:
Alleen die ballgag moet je niet te lang laten zitten,al dat gekwijl op je bed.![]()
Met die andere link is ook niets mis hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Ronald_ het volgende:
Die link werkt niet.
Heb een andere gevonden ,die staat hier
Maar ik leg liever zelf de knopen,alleen niet op mezelf![]()
Nou hier werkt het niet ,firefox en ie doen er een eeuwigheid over om te laden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met die andere link is ook niets mis hoor.
Site lijkt nu inderdaad down ja..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Ronald_ het volgende:
[..]
Nou hier werkt het niet ,firefox en ie doen er een eeuwigheid over om te laden.
Heb deze een keer geprobeerd (kwam dit plaatje anderhalf jaar terug ook tegen) en zag er redelijk uit voor een eerste keerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Site lijkt nu inderdaad down ja..Mirror dan maar..
Vind zelf de hogtied bondages erg mooi om te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:57 schreef Hr-Flip het volgende:
Bij die bondage is het natuurlijk nog mooier als je de Armen langs het lichaam houdt, en die dan ook even mooi meepakt.
En als je nog touw genoeg hebt, dan doe je de benen in dezelfde stijl door.
En dan... dan laat je de sub maar lekker aan d'r lot over
Maar bij zelfbondage wordt dat lastiger.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:57 schreef Hr-Flip het volgende:
Bij die bondage is het natuurlijk nog mooier als je de Armen langs het lichaam houdt, en die dan ook even mooi meepakt.
En als je nog touw genoeg hebt, dan doe je de benen in dezelfde stijl door.
En dan... dan laat je de sub maar lekker aan d'r lot over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |