aah, fastfw, heb ik ook paar jaar rondgehupstquote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ken hem van het fastfw forum, is eigenlijk mijn eerste relatie waarin het zo'n rol speelt, wel eens eerder wat lopen klooien met handboeitjes enzo, maar niet echt met dom/sub enzo.
Volgende week vrijdag voor het eerst naar de showboat* zin in heeft*
Het was opzich niet eens het 24/7 gedeelte waar ik problemen mee had, dat voelde juist veilig, maar hij bleek een dwangmatig leugenaar en als een smrelatie ergens op gebaseerd is dan is het wel vertrouwen...200% vertrouwen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Sylvana het volgende:
een 24/7 smrelatie moet ik ook niet aan denken hoor
als je zoiets hebt meegemaakt dan kan ik me idd voorsellen dat je er geen zin meer in hebtquote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het was opzich niet eens het 24/7 gedeelte waar ik problemen mee had, dat voelde juist veilig, maar hij bleek een dwangmatig leugenaar en als een smrelatie ergens op gebaseerd is dan is het wel vertrouwen...200% vertrouwen.
Maar een kinky inslag moeten me kerels absoluut wel hebbenik kan niet zonder spanning en avontuur op sexgebied
toch niet op het zelfde moment toch??quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
-knip-
Maar een kinky inslag moeten me kerels absoluut wel hebbenik kan niet zonder spanning en avontuur op sexgebied
Ja jammer hequote:
jup, al is het officieel Zaandijk geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
toch niet op het zelfde moment toch??
@Sylvana, showboat in Zaandam??
Wil uiteraard wel voorop stellen dat het om een paar rotte appels gaat, net als in een vanille relatiequote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je zoiets hebt meegemaakt dan kan ik me idd voorsellen dat je er geen zin meer in hebt
Nee, niet tegelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* Meldt hahaquote:Op donderdag 3 november 2005 14:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, niet tegelijkalhoewel, ritueel verkracht worden sm style
lol, nee, shwoboat is gewoon een parenclub waar ook thema-avonden zoals dus bdsmavonden worden gehoudenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* Meldt haha
@Sylvana, hhm dacht dat het een vage uitgaansgelegenheid was voor (te) jonge meiden en zo
Zaandijk/ Zaandam het is hetzelfde, gewoon gemeente zaanstad (en verrotte dichtbij haha)
Tuurlijk wel!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Amen Erodomequote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!!!!!!
Vooral als het er meer zijn moeten ze een kinky inslag hebben, dat is niks joh als dat allemaal superschattig gaat, als je met meer mannen gaat wi je gewoon eens lekker goed genomen worden en is het van belang dat er maar weinig schaamte is en mensen gaarne expirimenteren
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!!!!!!
Vooral als het er meer zijn moeten ze een kinky inslag hebben, dat is niks joh als dat allemaal superschattig gaat, als je met meer mannen gaat wi je gewoon eens lekker goed genomen worden en is het van belang dat er maar weinig schaamte is en mensen gaarne expirimenteren
Fout!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, nee, shwoboat is gewoon een parenclub waar ook thema-avonden zoals dus bdsmavonden worden gehouden
Same shit different namequote:Op donderdag 3 november 2005 14:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
boeie, das hetzelfde hoor, noem het gewoon ff bdsm-avond, vind ik makkelijker
Laat Mrs. Manita het maar niet horenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
boeie, das hetzelfde hoor, noem het gewoon ff bdsm-avond, vind ik makkelijker
Weet niet of zij een FOK!ster isquote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef i2Paq het volgende:
[..]
Laat Mrs. Manita het maar niet horen![]()
Ik neem aan dat jij geen klikspaan bentquote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef i2Paq het volgende:
[..]
Laat Mrs. Manita het maar niet horen![]()
of wel krijgt ie lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 15:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen klikspaan bent![]()
Lief zijn, op de showboat? liever niet eigenlijk...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Same shit different name
maar wel lief zijn tegen elkaar he, het is bijna kerst...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |