quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar bij zelfbondage wordt dat lastiger.
Mjah je hebt ook alle controle enzo..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Heb overigens wel eens aan zelfbondage gedaan maar kon er niet echt warm of koud van worden. Mis dan toch de spanning die er anders wel is.
idd, er zijn vast mensen die het erg prettig vinden maar voor mij is het 't niet. Ik geef de controle liever uit handenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah je hebt ook alle controle enzo..
Dat zou ook eerder mijn doel er van zijn..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef WorkForce het volgende:
[..]
idd, er zijn vast mensen die het erg prettig vinden maar voor mij is het 't niet. Ik geef de controle liever uit handen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou ook eerder mijn doel er van zijn..
Daarom zie je dat er vaak ook een rollenspel is. En daarin moet het vertrouwen zoals je zegt wel 100% zijn en geen twijfels.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Tally het volgende:
Bondage gaat alleen wanneer er een vertrouwensband is.. Die band moet erg sterk zijn want je geeft alles uit handen.. De controle.. Je geeft je lichaam.. De macht aan een ander...
Ik zou zelf niet de controle uit handen kunnen of durven geven..
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Daarom zie je dat er vaak ook een rollenspel is. En daarin moet het vertrouwen zoals je zegt wel 100% zijn en geen twijfels.
Het uithanden geven van die controle kan heel bevrijdend werken. Nergens over nadenken en volledig overgelaten aan de grillen van je partner.
Ik alleen als er veel vertrouwen is. Maar dus absoluut niet bij een willekeurig persoon.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Tally het volgende:
Bondage gaat alleen wanneer er een vertrouwensband is.. Die band moet erg sterk zijn want je geeft alles uit handen.. De controle.. Je geeft je lichaam.. De macht aan een ander...
Ik zou zelf niet de controle uit handen kunnen of durven geven..
Ik vind het zelf ook erg interessant om over te lezen en te ervaren. Een ander vastbinden is iets wat mij totaal niet trekt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat begrijp ikDat laatste..
Maar ik denk te veel.. En dat kan ik niet loslaten of aan een ander overlaten..
Ik denk dat ik eerder zelf de touwen in handen neem dan..
Ik ben er in geinteresseerd.. Lees veel.. En praat veel met mensen die er veel mee bezig zijn..
Lees op verschillende forums hierover.. En vind het zeker interessant..
Opzich is dat niet zo heel gek hoor, heel veel professionele riggers doen dat ook vaak voordat ze daadwerkelijk een model inhuren voor een bondage shoot.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:27 schreef Ronald_ het volgende:
zelfbondage doen ze dan ook vaak met timers en sloten.
Lijkt me op zich vrij link als je het niet goed uitgedacht hebt.
Maar qua bondage leg ik liever de knopen ,maar dan alleen bij iemand die je goed kent.
Je zal toch moeten weten hoever je kan gaan.
Eerst een intake gesprek dus![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
Maargoed, het kan ook wel zonder lachen als je dat liever hebt:
[[url=http://fok.phserver.net/bondage/ARancouch02_th.jpg]afbeelding][/url]
geile foto's.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef The_Terminator het volgende:
Topic is hier: Bondage - Vastgebonden dames
Ligt er bij mij aan hoever het gaat, alleen handjes boven het hoofd vastbinden en verder gewoon casual doe ik makkelijker met iemand die ik wat minder goed ken en er dus geen echt vol vertrouwen kan zijn dan echt uitgebreidt vastbinden en ander spel erbij, dat kan alleen als ik echt iemand kan vertrouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik alleen als er veel vertrouwen is. Maar dus absoluut niet bij een willekeurig persoon.
nee, te gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je houdt er van om controle (over) te nemen?
Bij ons is het meisje dat jongen vastbind.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef Buup het volgende:
ff een vraag tussen door...
wie bind wie nou het meeste vast of te wel wat is jullie voorkeur ??
meisje bind jongen vast offe jongen bind meisje vast ??
gewoon nieuwsgierig...met die foto's heb ik niet zo veel...eigenlijk niets...
Vroeger kon ik er wel wat mee maar tegenwoordig vind ik het allemaal maar 1 pot nat.Ik geef echt de voorkeur om hetzelf te ervaren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Master_Darkeye het volgende:
Bij ons ben Ik het die Mijn vriendin /slavin vastbind.
Ik prefeer koude stalen kettingen boven zacht bondage touw
En met plaatjes / foto's heb Ik ook niks.
Internet puilt ervan uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |