volgens mij is ie verlegenquote:
oe, hoe zal ik dat es uitleggen zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
eehm wat is subspace en japanse bondage??
[Inkoppertje]quote:
Ik weet het, zijn dinnetje had hem vast gebonden, balletje in zijn mond maar ze is vergeten om hem los te makenquote:
idd :|quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
[Inkoppertje]
Je zal het moeten voelen om het te begrijpen
[/Inkoppertje]
Kee dan stop ik maar ff met begrijpenquote:
Kom op zeg, met zo'n instelling zul je je nooit aan iemand kunnen binden...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee dan stop ik maar ff met begrijpen![]()
maar zal toch nooit iemand vinden die het mij kan laten beleven gok ik
Je moet je er voor openstellen idd en je eraan overgeven en het te ondergaan. Er zijn genoeg mede sm-ersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee dan stop ik maar ff met begrijpen![]()
maar zal toch nooit iemand vinden die het mij kan laten beleven gok ik
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kom op zeg, met zo'n instelling zul je je nooit aan iemand kunnen binden...![]()
hhm weet dus niet of ik mij helemaal kan 'overgeven' eraan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet je er voor openstellen idd en je eraan overgeven en het te ondergaan. Er zijn genoeg mede sm-ers
beetje kietelen en beetje pijn kan toch wel..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:12 schreef darLin het volgende:
Mooi topic wel hoor! Ik heb er (tot nu toe) eigenlijk niks mee, maar het klinkt wel steeds interessanter moet ik zeggen. Vooral omdat ik inderdaad een van die mensen was die dacht dat sm en bondage per se met pijn gepaard 'horen' te gaan...Handboeien gebruiken we wel af en toe en dat is al erg leuk, dus wie weet binnenkort eens een touwtje!Zolang het zonder (al te veel) pijn kan wil ik het uitproberen!
Dat wel maar als je alle 2 nog nooit gedaan hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef purplerose het volgende:
Sm is idd veeeeeeeel meer dan pijn
@PieterCK Gelukkig zijn er 2 kanten in bondage, degene die gebondeerd wordt en degene die het bonderen doet
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik weet het, zijn dinnetje had hem vast gebonden, balletje in zijn mond maar ze is vergeten om hem los te maken
kom niet zovaak op irc, bijna nooit, ken er natuurlijk wel eens gaan kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:51 schreef purplerose het volgende:
Dan is het misschien een idee dat es in #keldertje gaat praten op irc of je meldt je aan voor het keldertje hier op fok
Mja, subspace is niet iets wat je zomaar aan of uit kan zetten, het gebeurd ook niet elke keer dat je een sessie doet![]()
Ik zelf als het om bondage gaat ben ik liever de ontvangende kant
Qua zwepen en pijn enzo ook meestal de ontvangende kant
maar heel af en toe wil ik ook wel es zelf de zweep vasthouden
mogen bij jou wel rode striemen op je billen staan na de zweepjes?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef purplerose het volgende:
erm jaik hou dus niet zo van die lieve aai aai, streel streel, zachjes duw duw sex
Mix van zwepen en sex![]()
Erm, ja dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
mogen bij jou wel rode striemen op je billen staan na de zweepjes?
en tranen in je ogen of is dat weer net te ver..
en als jij de zweep gebruikt dan kijk je hoever je mag gaan bij die ander?
wowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, ja dusen de tranen is absoluut een goeie afsluiter op een heftige sessie
Ligt er beetje aan hoe je bui is maar ja, kijken hoever je kan gaan en dan steeds een stapje verder is juist lekker![]()
hhm iedereen is er stil vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
wowwel heftig volgens mij...
denk niet dat ik de 1e keer meteen zo ver zou durven gaan,![]()
gok dat het nu wel meer op slowchat gaat lijken he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |