abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:11:21 #76
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_28020966
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:23 schreef erodome het volgende:
Vind die kleding ook wel leuk, maar het is geen noodzaak voor sm, zo zie ik in een parenclub ook liever geen mensen in sloggy's rondhuppelen, dat lijkt me duidelijk
Howww jij hebt mij zeker nog nooit in een Sloggi gezien Maar als ik zelf in een spijkerbroek zit interesseert het me idd ook niet zoveel maar hoewel het zeker geen vereiste is vind ik het toch sfeerverhogend.

Offtopic: We dwalen af
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_28021174
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:11 schreef JMrules het volgende:

[..]

Howww jij hebt mij zeker nog nooit in een Sloggi gezien Maar als ik zelf in een spijkerbroek zit interesseert het me idd ook niet zoveel maar hoewel het zeker geen vereiste is vind ik het toch sfeerverhogend.

Offtopic: We dwalen af
Dat vinden ze alleen maar lekker in dit topic .
pi_28033017
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 21:26 schreef erodome het volgende:
Deze is Supermooi .
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef MouseOver het volgende:

Ik heb ook willekeurige haken in de muur om een ketting aan vast te maken

Anyway, ik was van plan binnenkort zelf een bed in elkaar te gaan bouwen. Dan kan ik dit mooi er in meenemen.
Give me a call Om te helpen het in elkaar te zetten natuurlijk .
pi_28037583
Donderdag op vrijdag hebben we een matras voor de boxspring gelegd en m'n polsen aan een poot van de boxspring gebonden.

Kvond het machteloos zijn toch wel tof
Dingen die normaal mij zo gevoelig waren (maar wel heel lekker!) dat ik normaal haar handen weg zou meppen, konden nu heerlijk lang doorgaan
I'm in for it...
pi_28580826
Mooie topic. Ben ook helemaal weg van bondage, vooral met zoveel mogelijk touw; zolang er maar geen pijn in het spel is.

Het valt me alleen altijd op dat de meeste vrouwen liever vastgebonden worden dan zelf vastbinden (of ben ik alleen de verkeerde vrouwen tegengekomen totnogtoe?).
Da's jammer, omdat ik zelf liever vastgebonden word dan dat ik zelf vastbind. Is ook nogal afhankelijk van de bui waarin ik verkeer trouwens.
<vul hier gevatte opmerking in>
pi_28602118
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
handboeien, lijkt me leuk, maar kan nergens vinden waar ze te koop zijn
Politieagent aftuigen
Blaaat
pi_31009331
-spam, doe maar niet-

[ Bericht 87% gewijzigd door The_Terminator op 29-09-2005 00:34:57 (spam link verwijderd) ]
pi_31009422
foutje

-spam, doe maar niet-

iets over hulp

[ Bericht 46% gewijzigd door The_Terminator op 29-09-2005 00:35:28 (spamlink verwijderd) ]
pi_31018879
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef MouseOver het volgende:
Het is best leuk, alleen vind ik het altijd een probleem waar je de vastgebonden handen kun laten. Eigenlijk moest elk bed gewoon een paar mooie haken hebben. Ik zal ikea eens aanschrijven
dat is zelf een eis die mijn vriendin aan mijn nog nieuw te kopen bed stelt: je moet er iets aan vast kunnen maken

[ Bericht 8% gewijzigd door Leipo666 op 29-09-2005 09:21:23 ]
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_31018904
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Masculine het volgende:

Het geeft gewoon een goed gevoel om de macht te hebben over een persoon.

Hoe denken jullie daarover?
Ik vind het zelf in sommige situaties heerlijk om machteloos te zijn, en volledig afhankelijk te zijn van een persoon...

Als je het trouwens interessant vindt om ervaringen hier over te delen, kun je misschien het beste toegang tot het Keldertje vragen.
pi_31019022
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Masculine het volgende:

Het geeft gewoon een goed gevoel om de macht te hebben over een persoon.
Betreft het puur de macht, of ook de verantwoordelijkheid, en het vertrouwen dat ze (kennelijk) heeft in je?
  donderdag 29 september 2005 @ 09:25:04 #87
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31019097
Het lijkt mij wel een keer leuk om te ervaren maar aan de andere kant ook wel eng..
Je hebt zelf geheel geen controle meer dan over alles wat gebeurd..

Wel handig is om van te voren afspraken te maken wat wel en wat niet kan en mag
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31019164
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:
Het lijkt mij wel een keer leuk om te ervaren maar aan de andere kant ook wel eng..
Je hebt zelf geheel geen controle meer dan over alles wat gebeurd..
Inderdaad.. Je moet iemand dus voldoende kunnen vertrouwen dat iemand geen 'harde' grenzen overschrijdt..
quote:
Wel handig is om van te voren afspraken te maken wat wel en wat niet kan en mag
Dat is iets wat in de praktijk wel gebeurt. In het geval van partners weet je denk ik wel min of meer van elkaar wat wel en niet.. Grenzen verkennen en verleggen is natuurlijk ook een mogelijkheid.
  donderdag 29 september 2005 @ 09:36:10 #89
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31019329
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Inderdaad.. Je moet iemand dus voldoende kunnen vertrouwen dat iemand geen 'harde' grenzen overschrijdt..
[..]

Dat is iets wat in de praktijk wel gebeurt. In het geval van partners weet je denk ik wel min of meer van elkaar wat wel en niet.. Grenzen verkennen en verleggen is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Nee okay grenzen verleggen is altijd wel leuk, maar dan moet het wel met de mate die je alle 2 leuk vindt..
en natuurlijk iedereen weet weer nieuwe dingen dus je moet er wel een beetje voor open staan
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  vrijdag 30 september 2005 @ 04:11:49 #90
131351 MarkHewitt
Fetish friendly
pi_31049172
Tsja wat zal ik zeggen....The_Terminator kan al wel raden dat hier een ellenlang verhaal kan komen over bondage, laten we zeggen dat we geen vreemden van elkaar zijn over het onderwerp bondage.

Ik vind t super en domineert toch wel het sexleven van mijn vriendin en mij. Af en toe doen we nog wel eens zonder touwtjes, de gewone werksex, maar als t kan komen er toch touwtjes, boeien, ballgags, blinddoeken, maskertjes, halsbanden en weet ik het allemaal wel niet aan te pas , ik ben zelf een switch, of ik vastgebonden wordt of vastbindt, mij om t even, maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar "meester" kant, alhoewel ik dat woord niet vindt passen aangezien dat meer geassocieerd wordt met SM (sadomasochisme) en buiten wat kleine blauwe plekken rond plaatsen waar touw heeft gezeten of een pijnlijke kaak van een ball gag, ga ik niet verder met mijn vriendin.

Het is raar dat het onderwerp steeds vaker wordt aangesneden en dat de liefhebbers toenemen...ik zag laatst op TV een special over SM (iets van fitness door een meesteres ofzo) en daar was een vent met een shirt "Bondage - No Pain No Game" of zoiets; wat ik dus onzin vind. Je moet niet het ene met het andere verwarren.

Even op een paar dingen terug te komen, als je goede handboeien wilt hebben en het geld er voor (over)hebt, dan raad ik Fetters aan. De grootste site is de Amerikaanse (http://www.mr-s-leather.com/) maar er is ook een Engelse...de volgende keer dat ik in Londen ben ga ik daar toch even langs!

Voor touw heb ik sinds binnenkort dankzij een collega/vriend/touwtjes-metgezel harper een goede leverancier in Nederland gevonden: http://www.bindme.nl/ De eigenaar (Marrow) heeft een uitstekende selectie henneptouwen (nee niet om te roken) en die werken erg prettig!!

Voor degene met een minder budget; laat je fantasie de vrije loop gaan. Loop eens door een willekeurige doe-het-zelf-zaak en je vindt zo 20 verschillende dingen waarmee je iemand wel kan vastbinden...ik houd er niet van om mensen te vertellen of te leren hoe ze zus of zo iemand moeten vastbinden Leer de basisbeginselen (genoeg sites op Internet) en ga zelf een beetje experimenteren, dat vind ik wel 10x leuker dan een voorgefabriceerde "tie" na te maken...
Considered strange in an even stranger world
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:43:26 #91
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_31051001
Bondage, enorm geil.
Jammer genoeg is m'n vriend er geen fan van..
Hij vind t pervers en blablabla,
hij wilt mij geen pijn ( ) doen en daarom vindt hij t niet geil..
Ik vatte 'm ook niet helemaal maarja.. als hij niet wilt..
Dan houdt t op
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:54:57 #92
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31051238
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef Talena het volgende:
Bondage, enorm geil.
Dan houdt t op
hhm wel maf van je vriend idd....
Lijkt mij toch dat ie het wel kan proberen om te zien wat het is en of ie het leuk vindt..
Als je het nooit probeerd weet je het nooit
pi_31071059
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef Talena het volgende:
Bondage, enorm geil.
Dan houdt t op
Dan moet je hem uitleggen dat het geen pijn hoeft te doen...

Beter nog, laat het hem voelen, bind zijn handen vast, bind zijn voeten vast en ga lekker wat sensation playing met hem doen, dan voelt hij binnen no time hoe overheerlijk dat is zonder 1 centje pijn.

Bondage en pijn zijn 2 verschillende dingen die je wel samen kan voegen, maar het hoeft absoluut niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31122994
Ik hou ook erg van bondage hoor,maar niet zo extreem als de plaatjes die jullie laten zien.
Gewoon met doeken of handboeien vind ik al spannend genoeg
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:26:30 #95
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_31132685
Bondage? Ja, geil! vooral de japanse stijl
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_31137184
Dankdankdank Mark. Het is wat mij betreft ook zeker een prettige uiting.... waar je ook wel de juiste spullen bij moet hebben. Al was het maar om de origine van het fenomeen te benadrukken. Genot komt o.a. daaruit voort Bovendien ziet mijn meisje er ook wel erg lekker uit als ze zo heerlijk machteloos is.
I'd rather be disliked for who I am than liked for who I am not.
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:40:47 #97
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_31142018
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef StephanL het volgende:
Lezen jullie maar eens wat over subspace
subspace is pas jummie, helemaal in combo met japanse bondage

lang geleden dat ik subspace heb meegemaakt, moet er maar weer es van komen denk

[ Bericht 16% gewijzigd door purplerose op 03-10-2005 12:45:53 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:18:04 #98
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31357570
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef purplerose het volgende:

[..]

subspace is pas jummie, helemaal in combo met japanse bondage

lang geleden dat ik subspace heb meegemaakt, moet er maar weer es van komen denk
eehm wat is subspace en japanse bondage ??
pi_31357918
Subspace, lees dit maar eens:
http://www.bdsm-info.nl/zweven.html

Japanse bondage is een bondage stijl, heel kunstig meestal, zoals bv dit:

Zie ook deze site's

http://users.pandora.be/speelsite/wbondage.html

http://home.wanadoo.nl/tightrope/frameset.htm
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:01:27 #100
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31358204
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef erodome het volgende:
Subspace, lees dit maar eens:
http://www.bdsm-info.nl/zweven.html
Japanse bondage is een bondage stijl, heel kunstig meestal, zoals bv dit:
[afbeelding]
Zie ook deze site's
http://users.pandora.be/speelsite/wbondage.html
http://home.wanadoo.nl/tightrope/frameset.htm
Dank je zal thuis wel even kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')