volgens mij is ie verlegenquote:
oe, hoe zal ik dat es uitleggen zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
eehm wat is subspace en japanse bondage??
[Inkoppertje]quote:
Ik weet het, zijn dinnetje had hem vast gebonden, balletje in zijn mond maar ze is vergeten om hem los te makenquote:
idd :|quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
[Inkoppertje]
Je zal het moeten voelen om het te begrijpen
[/Inkoppertje]
Kee dan stop ik maar ff met begrijpenquote:
Kom op zeg, met zo'n instelling zul je je nooit aan iemand kunnen binden...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee dan stop ik maar ff met begrijpen![]()
maar zal toch nooit iemand vinden die het mij kan laten beleven gok ik
Je moet je er voor openstellen idd en je eraan overgeven en het te ondergaan. Er zijn genoeg mede sm-ersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee dan stop ik maar ff met begrijpen![]()
maar zal toch nooit iemand vinden die het mij kan laten beleven gok ik
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kom op zeg, met zo'n instelling zul je je nooit aan iemand kunnen binden...![]()
hhm weet dus niet of ik mij helemaal kan 'overgeven' eraan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet je er voor openstellen idd en je eraan overgeven en het te ondergaan. Er zijn genoeg mede sm-ers
beetje kietelen en beetje pijn kan toch wel..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:12 schreef darLin het volgende:
Mooi topic wel hoor! Ik heb er (tot nu toe) eigenlijk niks mee, maar het klinkt wel steeds interessanter moet ik zeggen. Vooral omdat ik inderdaad een van die mensen was die dacht dat sm en bondage per se met pijn gepaard 'horen' te gaan...Handboeien gebruiken we wel af en toe en dat is al erg leuk, dus wie weet binnenkort eens een touwtje!Zolang het zonder (al te veel) pijn kan wil ik het uitproberen!
Dat wel maar als je alle 2 nog nooit gedaan hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef purplerose het volgende:
Sm is idd veeeeeeeel meer dan pijn
@PieterCK Gelukkig zijn er 2 kanten in bondage, degene die gebondeerd wordt en degene die het bonderen doet
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik weet het, zijn dinnetje had hem vast gebonden, balletje in zijn mond maar ze is vergeten om hem los te maken
kom niet zovaak op irc, bijna nooit, ken er natuurlijk wel eens gaan kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:51 schreef purplerose het volgende:
Dan is het misschien een idee dat es in #keldertje gaat praten op irc of je meldt je aan voor het keldertje hier op fok
Mja, subspace is niet iets wat je zomaar aan of uit kan zetten, het gebeurd ook niet elke keer dat je een sessie doet![]()
Ik zelf als het om bondage gaat ben ik liever de ontvangende kant
Qua zwepen en pijn enzo ook meestal de ontvangende kant
maar heel af en toe wil ik ook wel es zelf de zweep vasthouden
mogen bij jou wel rode striemen op je billen staan na de zweepjes?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef purplerose het volgende:
erm jaik hou dus niet zo van die lieve aai aai, streel streel, zachjes duw duw sex
Mix van zwepen en sex![]()
Erm, ja dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
mogen bij jou wel rode striemen op je billen staan na de zweepjes?
en tranen in je ogen of is dat weer net te ver..
en als jij de zweep gebruikt dan kijk je hoever je mag gaan bij die ander?
wowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, ja dusen de tranen is absoluut een goeie afsluiter op een heftige sessie
Ligt er beetje aan hoe je bui is maar ja, kijken hoever je kan gaan en dan steeds een stapje verder is juist lekker![]()
hhm iedereen is er stil vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
wowwel heftig volgens mij...
denk niet dat ik de 1e keer meteen zo ver zou durven gaan,![]()
gok dat het nu wel meer op slowchat gaat lijken he
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:51 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het heel erg opwindend als hij vast gebonden zit.
Heerlijk om de macht te hebben.
Nog lekkerder met een blinddoek erbij.
Dat hij niet weet wat er gaat komen
ik denk dat vrouwen anders om mogelijk ook wel lekker vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:48 schreef firefighter3432 het volgende:
de leukste manier is je partner zo vast te binden dat je bij elk plekje van haar lijf kan komen, blinddoek voor doen en dan bij haar nek beginnen met strelen of kussen om vervolgens naar beneden te werken, het is aan jezelf of je stopt bij haar navel of dat je verder gaat
je moet eens bij een legerdumpzaak of op marktplaats, daar zijn ze meestal niet zo duur maar wel beter, let er wel op dat de handboeien een dubbel slot hebben zodat ze niet verder dicht gaan dan dat je wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
handboeien, lijkt me leuk, maar kan nergens vinden waar ze te koop zijn
Of een kettinkje tussen twee van die doggystyle armbanden, dat werkt ook goed. Met twee bajonethaakjes ook nog eens heel snel vast te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef firefighter3432 het volgende:
[..]
je moet eens bij een legerdumpzaak of op marktplaats, daar zijn ze meestal niet zo duur maar wel beter, let er wel op dat de handboeien een dubbel slot hebben zodat ze niet verder dicht gaan dan dat je wil.
Het is maar wat je 'extreem' vind. De ene vind bijv. handboeien al extreem, de ander een volledige mummieficatie met foliequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef Little_Angel het volgende:
Handboeien...
Ja, leuk voor een keertje.. Maar heb er verder niet veel mee, vooral de extremere vormen van bondage niet.
Wow... heb ik een multiple personality disorder zonder dat ik het zelf weet en heb ik deze post gedaan terwijl ik in mijn andere zijns-vorm was?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Leana het volgende:
Ik ben een vreselijke controle freak, maar vind het juist heel fijn om vast te liggen. Daardoor moet ik me er wel aan overgeven en heb ik weinig invoeld. Dat maakt me super geil..
Goed dat ik het weet van jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of een kettinkje tussen twee van die doggystyle armbanden, dat werkt ook goed. Met twee bajonethaakjes ook nog eens heel snel vast te maken
wil je dan een keer met hem spelenquote:
aaaaaaaaah gaat ie blozen nu...quote:
Je weet maar nooit hequote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
wil je dan een keer met hem spelen
haha wel jullie ervaringen delen dan hier hequote:Op donderdag 3 november 2005 13:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he
*woei MO bloost ervan!hihi
*
hahahahaha ofcoursequote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha wel jullie ervaringen delen dan hier he
Hey Sylquote:
Lekker is dat he, vastliggenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef Sylvana het volgende:
Van het weekend weer heerlijk gespeeld, onder andere enkelboeien en polsboeien omgehad, alleen vanwege me rug werden die niet ook nog aan elkaar vastgemaakt, maar als dat wel zo is dan kun je echt niks meer![]()
Heb nu een vriend die ook van bdsm houdt, dus dat is errug leuk
ik ken hem van het fastfw forum, is eigenlijk mijn eerste relatie waarin het zo'n rol speelt, wel eens eerder wat lopen klooien met handboeitjes enzo, maar niet echt met dom/sub enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekker is dat he, vastliggen
Helaas door een ex durf ik geen echte smrelatie meer aan
Dat dus helemaal nietquote:Op donderdag 3 november 2005 13:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hey Syl![]()
of mogen we kijken dan Purple...
he jammerquote:Op donderdag 3 november 2005 13:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat dus helemaal niet
ik zal hier wel wat komen zeggen erover zonder sappige details te vertellen
*maar dit is allemaal hypothetisch enzo hewe hebben mekaar nog niet eens gezien
*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |