abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27778195
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, maar ik ben benieuwd hoe men denkt over het vastketenen van je partner.

Ik zelf vind het erg opwindend om me vriendin met handboeien aan het bed vast te maken, zodat ik haar (en mezelf) kan laten genieten.

Het geeft gewoon een goed gevoel om de macht te hebben over een persoon.

Hoe denken jullie daarover?
pi_27778444
--> naar t keldertje?
pi_27778529
Ik heb er een tijdje geleden een topic in B&H over geopend, staat vol met plaatjes

Topic is hier: Bondage - Vastgebonden dames
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:35:12 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_27778595
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef daeri het volgende:
--> naar t keldertje?
Hoezo? Het is toch niet zo dat topics over dit soort zaken in het Keldertje moeten? Al is het natuurlijk wel zo dat daar meer mensen zullen zitten die de voorkeur van TS delen.

Ikzelf heb er niks mee iig. Wel eens half geprobeerd voor de lol, maar na een gezamenlijke aanval van de slappe lach maar snel weer mee opgehouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jane op 10-06-2005 00:50:10 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_27778653
Idd in het topic wat The_Terminator heb ik ook plaatjes gepost van hogtied en andere, die net even wat verder gaat dan het alleen mooi zijn in de bondage. Ik zelf vind bondage met touwen de mooiste vorm van bondage die er is, je kan er zo ontzettend veel mee.
pi_27779287
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef Jane het volgende:

[..]

Hoezo? Het is toch niet zo dat topics over dit soort zaken in het Keldertje moeten? Al is het natuurlijk wel zo dat daar meer mensen zullen zitten die de voorkeur van TS delen.
Dat dus. .
Dit topic krijgt gewoon een kans hier en ik verwacht dan ook dat mensen wel een beetje serieus reageren.

OT; zelf heb ik een heel leuk setje handboeien, waar ik al lang niet meer mee heb gespeeld. Ik vind het het leukst om mijn partner vast te binden, ik ben denk ik te dominant en een te grote controlfreak om me helemaal over te geven aan iemand anders.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_27779341
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:58 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dat dus. .
Dit topic krijgt gewoon een kans hier en ik verwacht dan ook dat mensen wel een beetje serieus reageren.

OT; zelf heb ik een heel leuk setje handboeien, waar ik al lang niet meer mee heb gespeeld. Ik vind het het leukst om mijn partner vast te binden, ik ben denk ik te dominant en een te grote controlfreak om me helemaal over te geven aan iemand anders.
Ach, met een beetje zachte dwang.
pi_27788030
Ik ben een vreselijke controle freak, maar vind het juist heel fijn om vast te liggen. Daardoor moet ik me er wel aan overgeven en heb ik weinig invoeld. Dat maakt me super geil..
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
pi_27793540
Ik ben in elk geval absoluut voor. Zalig om n meisje voor je te liggen hebben, vastgebonden op bed, en der dan mee te gaan spelen. opgeilen, laten smeken om te mogen komen eb dan uiteindelijk toegeven... Meisje weet niet wat der overkomt als ze eindelijk mag komen. Geweldig om zo controle over iemand te hebben. Maar then again, vastbinden om het vastbinden, en dus niks doen dan achteraf weer losmaken, vind ik weer helemaal niks. T moet wel n functie hebben.
pi_27793833
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef Pulsy het volgende:
Maar then again, vastbinden om het vastbinden, en dus niks doen dan achteraf weer losmaken, vind ik weer helemaal niks. T moet wel n functie hebben.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik zie bondage namelijk ook als een soort van kunst. Dan heeft het wel degelijk een functie, al doe je verder niets. Bij de volgende afbeelding gebeurd bijvoorbeeld niets, maar ziet het er wel heel erg mooi uit

vrijdag 10 juni 2005 @ 01:06:23 #11
83062 P0RN
Nep idool.
pi_27793869
I love bondage
pi_27793949
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef P0RN het volgende:
I love bondage
Ja, ik ook
pi_27793971
Bondage
pi_27795466
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Leana het volgende:
Ik ben een vreselijke controle freak, maar vind het juist heel fijn om vast te liggen. Daardoor moet ik me er wel aan overgeven en heb ik weinig invoeld. Dat maakt me super geil..
Ik heb precies hetzelfde! Maar ik vind het ook wel weer een kick om mijn vriend vast te binden en alle controle over hem te hebben...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_27795483
Vastbinden is een hobby van me.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:28:15 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27795735
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Leana het volgende:
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27796853
Bondage is super, van alleen handjes vast tot echt goed in de knoop zitten, ik vind het heerlijk...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27798690
Ik laat me graag vastbinden door mn

Wordt er zelf ook mega geil van, plezier voor beide dus
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_27801296
Valt me op dat er best wel veel dames hier op Fok! into bondage zijn
pi_27801608
handboeien, lijkt me leuk, maar kan nergens vinden waar ze te koop zijn
pi_27801817
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
Denk dat je die wel bij de meeste online shops kunt bestellen, kwestie van zoeken met Google

Persoonlijk vind ik touw wel wat mooier staan dan handboeien, daar is ook wat makkelijker aan te komen Maargoed, ieder zijn eigen keuze
pi_27802886
Handboeien kun je ook gewoon kopen bij de speelgoedwinkel
Dan zijn ze natuurlijk niet zo stevig als "professionele", maar toch, het gaat om het idee neem ik aan, niet dat ze onverwoestbaar moeten zijn?

En ik vind bondage ook best leuk op z'n tijd
pi_27803484
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
Anders zou ik eens kijken bij Christine Le Duc..
Niets is veilig voor een idioot met voldoende talent
pi_27804276
daar ik heb net simpele handboeien gekocht.. ik denk dat ze eind dit weekend wel getest gaan worden en vastbinden heeft gewoon wat speciaals geeft ook het vertrouwen weer in de relatie die er is en de macht die op dat ongenblik hebt over de ander.. dat is gewoon juist het geile en speciale aan bondage .
pi_27805679
Bondage is idd een kunst, maar t is zeker ook plezierig.
Hier vind je er ook veel info over: http://www.pain-n-pleasure.nl

Deze is een tekening maar ook erg mooi gemaakt vind ik persoonlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')