Hoezo? Het is toch niet zo dat topics over dit soort zaken in het Keldertje moeten? Al is het natuurlijk wel zo dat daar meer mensen zullen zitten die de voorkeur van TS delen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef daeri het volgende:
--> naar t keldertje?
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch niet zo dat topics over dit soort zaken in het Keldertje moeten? Al is het natuurlijk wel zo dat daar meer mensen zullen zitten die de voorkeur van TS delen.
Ach, met een beetje zachte dwang.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus..
Dit topic krijgt gewoon een kans hier en ik verwacht dan ook dat mensen wel een beetje serieus reageren.
OT; zelf heb ik een heel leuk setje handboeien, waar ik al lang niet meer mee heb gespeeld. Ik vind het het leukst om mijn partner vast te binden, ik ben denk ik te dominant en een te grote controlfreak om me helemaal over te geven aan iemand anders.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik zie bondage namelijk ook als een soort van kunst. Dan heeft het wel degelijk een functie, al doe je verder niets. Bij de volgende afbeelding gebeurd bijvoorbeeld niets, maar ziet het er wel heel erg mooi uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef Pulsy het volgende:
Maar then again, vastbinden om het vastbinden, en dus niks doen dan achteraf weer losmaken, vind ik weer helemaal niks. T moet wel n functie hebben.
Ik heb precies hetzelfde! Maar ik vind het ook wel weer een kick om mijn vriend vast te binden en alle controle over hem te hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Leana het volgende:
Ik ben een vreselijke controle freak, maar vind het juist heel fijn om vast te liggen. Daardoor moet ik me er wel aan overgeven en heb ik weinig invoeld. Dat maakt me super geil..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Leana het volgende:
Ik ben een vreselijke controle freak, maar vind het juist heel fijn om vast te liggen. Daardoor moet ik me er wel aan overgeven en heb ik weinig invoeld. Dat maakt me super geil..
Denk dat je die wel bij de meeste online shops kunt bestellen, kwestie van zoeken met Googlequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
handboeien, lijkt me leuk, maar kan nergens vinden waar ze te koop zijn
Anders zou ik eens kijken bij Christine Le Duc..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
handboeien, lijkt me leuk, maar kan nergens vinden waar ze te koop zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |