ik zit bij Rijskwaterstaatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Worden jullie jaloers als ik vertel dat ik met Rijkswaterstaat ga bellen vandaag?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ik ben jou niet.
"Lalala, met een bierijs in de hand gaan we door het land op zoek naar iets vrouwelijks"
Jitz-geval gaat Complex bellenquote:
Dan kan jij mij vast wel vertellen of het mogelijk is dat we begeleiding krijgen als we over de Noord varenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:42 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
doe ik net alsof ik hem niet hoor,omdat ik een banaan in mn oor heb
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:42 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
doe ik net alsof ik hem niet hoor,omdat ik een banaan in mn oor heb
Zeg maar wanneer, dan laat ik een paar eenden los die zwemmen dan voor jullie uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast wel vertellen of het mogelijk is dat we begeleiding krijgen als we over de Noord varen
ik ondersteun de geitenwollensokken typetjes met hun ict probleempjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast wel vertellen of het mogelijk is dat we begeleiding krijgen als we over de Noord varen
Ja, wat heb ik daar nou aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ondersteun de geitenwollensokken typetjes met hun ict probleempjes
Neeheee, dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer, dan laat ik een paar eenden los die zwemmen dan voor jullie uit
Hij kan jou ook helpen met je ict probleempjesquote:
Bied ik eens hulp is het weer niet goedquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij kan jou ook helpen met je ict probleempjes
Tenminste als je geitenwollensokken aan hebt
We zijn goed wakker vandaagquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij kan jou ook helpen met je ict probleempjes
Tenminste als je geitenwollensokken aan hebt
Je denkt toch niet dat ik die halve zool mee aan boord neem hé?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ Jitz-geval
Je moet fisher meenemen als je gaat varen, kan ie meteen wat vissen vangen
Waar is fisher eigenlijk ?
Ik heb slecht geslapen, tenminste, wel goed, alleen zo kortquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar.. beter goed wakker, dan slecht geslapen
bij zn friends?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ Jitz-geval
Je moet fisher meenemen als je gaat varen, kan ie meteen wat vissen vangen
Waar is fisher eigenlijk ?
Maar jij bent ook al een halve zool, dan zijn jullie samen tenminste een hele zoolquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die halve zool mee aan boord neem hé?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |