tuurlijk, anders zit ik straks alleen met tearquote:
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
tuurlijk, anders zit ik straks alleen met tear
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:13 schreef leolinedance het volgende:
Hoi![]()
Ik ben ook aanwezig. Het is bijna weekend![]()
En daarna nog 1 weekje stage!
Echt te relax wat ze voor mijn afscheid geregeld hebben...dinsdag borrelen op de markt in Eindhoven, en daarna eten in een restaurantje. En volgens mij ook nog een kadootje (al weet ik niet wat)![]()
kan slechter![]()
Ik ben nooit goed in radenquote:
hey dopjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ha Joekels!
Ik hoop vandaag weer een keer aanwezig te zijn hier
Aaah meen je dat nou, kun je niet weg blijven ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ha Joekels!
Ik hoop vandaag weer een keer aanwezig te zijn hier
Alleen daarom zou ik al blijvenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaah meen je dat nou, kun je niet weg blijven ?![]()
Dit is zo'n beetje alles voor vandaag denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is dit alles wat er nog is overgebleven of is het nog gewoon vroeg
nou afgezien dat ik er pas net ben is dit alles voor vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
of jij bent erquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit zijn de bikkelsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rietje moet nog komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje alles voor vandaag denk ik
Dan ben ik een nep bikkel, ik ben er maar tot 12 uurquote:
zelfkennis is okequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ben ik een nep bikkel, ik ben er maar tot 12 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |