ik zei dat dus omdat iedereen dat zegt. dus dat jullie dat niet meer hoeven te zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De stelling dat je niet moet blijven plakken bij oude dingen die slechter zijn.
Die haal je nu onderuit.
IE is niks mis mee, maar Firefox heeft een aantal extra functies die zeer handig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef timbob het volgende:
[..]
nouja, iedereen zegt dat het beter is, dus dan leg ik me daar maar bij neer en ga ik er niet mee in discussie
ik vind IE prettig werken en ik heb nergens problemen mee, maar zodra ik dat zeg tegen een firefox gebruiker word ik bijna meteen gestenigt, dus zeg ik maar dat firefox beter is, hoeven we daar iig geen uren over te discuseren
Wat zeg je als ik zeg: Word?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef timbob het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij
wat heb ik nou weer gezegt
quote:
dat je in word een lijstje tiept vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Excel irritant dat als je met een tournament bezig en je wil als stand 12-2 neer zetten dat hij daar 12-feb van maaktEn je kan het niet uitzetten.
rustig timbob, denk om je bloeddrukquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef timbob het volgende:
[..]
dat je in word een lijstje tiept van
1: potje boter
2: pak suiker
3: fles gemalen kabouters
dat ie het dan zelf gaat spatieren enzo!
RAMP!
of, 2 keer op enter drukken en je hebt weer times new roman
ben je een zin aan het typen: komt die microsoft hulp met z'n lampie weer
hey, je kan ook een rand om een tabel doen!
JA LUL, MAAR DAT MOET NIET!
dat vind ik overdreven poging gebruiksvriendelijk gone bad
kommaneukersquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Svurno, vanaf hier lezen
Leuke discussie.
Van BVOquote:
Jaaa, leukquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef Airelle het volgende:
Jullie gaan weer snel.
Vanavond weer America's Next Top model![]()
.
einde van deze onzinnige mededeling.
En zoals elk jaar natuurlijk weer een grote bitch erbijquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt hilarisch.
En dan nog die verwaande Tyra der bij.
Éen??quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En zoals elk jaar natuurlijk weer een grote bitch erbij
das een merk van cd-rom spelers enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |