Froukje is idd leukquote:
Sophie is leuk, maar Froukje is leuker. En Sophie gaat metquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Froukje is stom. Ik vond Sophie veel leuker..
Sophie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Froukje is stom. Ik vond Sophie veel leuker..
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Sophie?
Is dat die nou bij BNN zit?
En die de reclame van de PTT tijdens kerst deed?!
Dude, PTT bestaat niet meer ... het is TPG ... en in januari is het TNTquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sophie?
Is dat die nou bij BNN zit?
En die de reclame van de PTT tijdens kerst deed?!
Bunskoek? Die gaat/ging met Jeroen Pauw.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:41 schreef mark_03 het volgende:
Daphne ging toch met Wessel?
Ja, boeiendquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dude, PTT bestaat niet meer ... het is TPG ... en in januari is het TNT
Een of andere afdeling heette toch nog PTT?quote:
Dat gaat Slarioux vanavond fixen. Zegt ie elke dagquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zijn deen superman PI nog steeds kruisjes?
En dat MSN icoontje?
moet je maar de echte lay-out gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zijn deen superman PI nog steeds kruisjes?
En dat MSN icoontje?
Dat is de echte lay-outquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:49 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je maar de echte lay-out gebruiken
Slarioux.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Dat gaat Slarioux vanavond fixen. Zegt ie elke dag
Straks pas TNT. Mên, let eens opquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een of andere afdeling heette toch nog PTT?
Of was dat weer TPG
En nu weer TNT.
Ik snap em nietquote:
pfsht!quote:
Dat zeg ik toch netquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een of andere afdeling heette toch nog PTT?
Of was dat weer TPG
En nu weer TNT.
Gulden? Wasda?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:53 schreef timbob het volgende:
[..]
pfsht!
jij bent zeker ook zo iemand die de gulden zo mist
ga mee in de vooruitgang man
wie wil er nou zo'n onduidelijke pisgele layout dat eruit ziet alsof het in frontpage gemaakt is en waar er allemaal kapotte plaatjes in zitten en knopjes die compleet nutteloos zijn?
ouwe sok ben je!
Waaromquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind Slarioux een arrogante gehaktbal. En stom. Enzo.
Dat is binnenkort niet meer zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:53 schreef timbob het volgende:
waar er allemaal kapotte plaatjes in zitten en knopjes die compleet nutteloos zijn?
Nostalgie, m'n beste jongen. Dat is waar het om draait.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ah
het valt nog mee..
ok, maar serieus, jij vind die geel witte mooier dan de nieuwe?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:56 schreef timbob het volgende:
[..]
dat msn knopje is wel redelijk nutteloos
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is binnenkort niet meer zo
ja precies, dat is het enige.. nostalgie naar een oude lay-out.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nostalgie, m'n beste jongen. Dat is waar het om draait.
Het is maar waar je aan gewend bent.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ah
het valt nog mee..
ok, maar serieus, jij vind die geel witte mooier dan de nieuwe?
kijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
Want ik was het dus met je eens enzo, dus toen ben ik gaan klagen bij Slarioux en hij zei dat hij het op dezelfde plek ging zetten als in de foksilver-layout.
En ik heb zelfs jouw plaatje gebruikt enzo. [afbeelding].
Dat is natuurlijk ook maar subjectiefquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:59 schreef timbob het volgende:
naar iets wat niet echt puik is?
ik moest wel wennen bij de nieuwe lay-out, dat wel. het was wat matter zegmaar. maar nu ik die oude weer zie is het toch wel een verbetering hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is maar waar je aan gewend bent.
In het begin van de silver-layout zei iedereen ook dat het super-lelijk was... En nu die nieuwe oude er weer is, blijven ze toch bij die zilvere, omdat ze die zo mooi vinden.
Volgende argumentquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar subjectief
En het is dan dus ook geen link meerquote:
dat snapte ik idd..quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het is dan dus ook geen link meerGewoon om aan te geven of iemand MSN heeft of niet. Mocht je dat nog niet begrepen hebben.
Ik heb ook foksilver nu. Maar enkelt en alleen omdat anders QuickPI en QuickQuote niet werkenquote:
Light natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef timbob het volgende:
[..]
hebben we het over fokforum light of dark?
dan pakken we 'm er ff bij
Ten eerste, je haalt nu dus je eigen stelling onderuitquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
oh, in fikforum_light kan je geen teksten selecteren in IE
IK GEBRUIK IE JA!
en nee, ik ga voorlopig niet naar firefox ook al is dat beter enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |