Als jullie iets meer moeite doen kan het jullie best lukken om de bearhunters in te halen. Jullie hebben namelijk het voordeel dat jullie Nieuwe leden tot jullie stampteam mogen blijven toevoegen. En de bearhunters die luxe niet heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
We eindigen meestal op de 2 of 3de plaats bij de dag standen. Maar die zijn eigenlijk ook helemaal niet zo interressant. Ik ben benieuwd of/wanneer we de stampertjes gaan inhalen op de overall stats. De bearhunters zal niet lukken![]()
Idd die doe ik niet na alhoewel er zelfs nu ventilatoren op de pc's staan om de warmte af te voeren, ik had meer verwacht van de pc's dan dat ze nu doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen Iffy, namelijk Mvdlubbe
En dat allemaal in de naam van de wetenschapquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef veter het volgende:
Dus roep al je vrienden op en probeer ons maar eens in te halen![]()
Stond ie oorspronkelijk op 2?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Uhm vaag allemaal....
ik had eerst 1 job draaien met CPU rond de 140, nu had ik gisterenavond 2 jobs aangezet.... dacht ff een wat kleinere job ernaast te draaien, toen werd de CPU 90 en 91zijn allebei nog steeds niet klaar....
Nu heb ik vanmorgen weer op 1 job gezet en nu staat ie op 76 ik zet hem op snooze en daarna weer aan.... CPU 83.... nogmaal en nu staat ie op 129 vaag allemaal....
ik heb er nu een aankomende job met ongeveer 12000 punten en nog maar 2 pc's ingezet maar wel in een gekoelde ruimte want het wordt/is warm hierquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:38 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb een flinke job te pakken, goed voor het project zelf waarschijnlijk, en goed voor de punten
Staat nu op 67,50% en heeft 199 hits en gaat als het goed is 10286 punten opleveren
Maar ja staat ook al ruim 31 uur te draaien, en moet nog zo'n 19 uur
CPU power * aantal urenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel punten iets oplevert?![]()
faddict downloaden en installeren is ook een ongeveerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel punten iets oplevert?![]()
Alsof het enig nut heeft, dat FADdict...quote:Op zondag 12 juni 2005 02:01 schreef Zebbie het volgende:
FADdict klopt bij mij totaal niet
wijkt tot 200% af
En zelf berekenen duurt waarschijnlijk korter dan FADdict opstarten.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof het enig nut heeft, dat FADdict...
Hij's bezig tot 'ie klaar is. Da's alles wat je moet weten..
das niet zo gek als je geen processortijd meer over hebtquote:Op zondag 12 juni 2005 08:35 schreef Youssef het volgende:
De procenten doen er niet allemaal even lang over, dus je kunt niet echt voorspellen hoe lang je job nog duurt.
Verder... sorry jongens![]()
[[url=http://img294.echo.cx/img294/8207/stampede3bn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, je moet gewoon op elke pc waar je het op installeert hetzelfde invullen, dan worden automatisch al je resultaten bij elkaar geteld.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:21 schreef inkie1010 het volgende:
Je kan dus (neem ik aan) met de zelfde nickname op meerdere pc's meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |