Wacht maar tot je vrouwen op bezoek krijgtquote:
doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik hier volgende week gaan staan met een heel groot bord met GIJS erop geschreven?
http://www.ste-maxime.com/fr/webcam.php
dan krijgen hun wel rose, ik hou het lekker bij een biertje. Of anders gewoon een normaal wijntjequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vrouwen op bezoek krijgt
Lijkt me erg zoet. Goede rosé hoort eigenlijk een beetje grijzig te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ernest & Juli Gallo Rosé
Ideaal...ze zuipen het als Breezers maar worden er sneller dronken vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht maar tot je vrouwen op bezoek krijgt
Prijs kwaliteit is erg goed bij E&Jquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me erg goed. Goede rosé hoort eigenlijk een beetje grijzig te zijn.
Pinots Gris.
Allleen als het slecht weer is :quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik hier volgende week gaan staan met een heel groot bord met GIJS erop geschreven?
Rose, drinken niet alleen homo's dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dan krijgen hun wel rose, ik hou het lekker bij een biertje. Of anders gewoon een normaal wijntje
Heeft iemand nog foto's van Zeus tijdens de strandmeet vorig jaar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Dope_Nexium het volgende:
Rose, drinken niet alleen homo's dat?![]()
nog een medestander, biertje erbij?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Rose, drinken niet alleen homo's dat?![]()
Biertje?
Dat zeg ik, drinken niet alleen homo's dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van Zeus tijdens de strandmeet vorig jaar?
Ziet er goed uit, vanavond weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef kepler het volgende:
nog een medestander, biertje erbij?
[afbeelding]
Ja, ik, thuisquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van Zeus tijdens de strandmeet vorig jaar?
Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom ik bij B. aan. Geen bier
Gaan we halen, parkeren we in de parkeer garage. Jas ik `m met het wegrijden achteruit tegen zo`n pilaar aan > Achterkant inelkaar
Serieus
Jij rijdt ook veels te wild Gijs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaan we halen, parkeren we in de parkeer garage. Jas ik `m met het wegrijden achteruit tegen zo`n pilaar aan > Achterkant inelkaar
Serieus
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is die mevrouw naast Chantal, tegenover Martijn?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus
Wendy....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
Man man, ik rij beter achteruit dan jij vooruit...
Quinnyyyyquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef Quinny het volgende:
Nootjequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
QuinnyyyyHoe is het? Lekkere vakantie gehad?
Zo'n strandmeet moeten we dit jaar ook weer doenBeetje knuffelen in het zand bij zonsondergang
en tactisch geplaatst gat in de broek??quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef Quinny het volgende:
Men nemen een fles rose, een knuffelbeer en een strandstoel en je krijgt .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nootjeals we Sjo nou laten bungee jumpen kunnen we in alle rust even knuffelen
![]()
Maar een strandmeet lijkt me zeker gezellig om een keer te doen
Met mij gaat het prima, ben in een week tijd flink gegroeid (de buik bedoel ik). Nu zit ik volop in het huis gebeuren
Gijs, het was achteruit rijdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wendy....
Oh, en Struik.... I. g.. h.. j.
Man man, ik rij beter achteruit dan jij vooruit...
Zooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, het was achteruit rijden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal jou es een kruisje gevenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
*kruisje
*kruisje
*onduidelijke foto
Lekker slim om je kenteken zichtbaar te laten zienquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, het was achteruit rijden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stap in dan!quote:
zolang ie maar niet aan het stuur gaat zitten mag ie instappenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stap in dan!
Of nee. Doe dat maar niet
Wie denk je dat er broek aan heeft hier in huisquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Binnenkort verhuizen ja!! Doe je wel rustig aan, het is een hoop gedoe, maar je moet ook je rust houden he
Laat Cho maar lekker hard werken
Moet er veel gebeuren in het nieuwe huis?
Je neemt de laatste tijd wel meer de leiding en controle jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wie denk je dat er broek aan heeft hier in huis![]()
Tja, iemand het doen hequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je neemt de laatste tijd wel meer de leiding en controle ja![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Lekker slim om je kenteken zichtbaar te laten zien
Nee, helaas niet. Maar ze zijn geregeld de peddels verloren. Maar die verhalen moeten ze zelf maar vertellenquote:
Had jij dat nou maar net in je gay Seat Leon gedaanquote:
had die neger niet moeten roeien ipv cho?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:33 schreef Quinny het volgende:
Dat gekut van jullie ook met dat bootje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Pioner 12 sloeg dus niet op de lengte? Dat domme van Cho.quote:
Die had even pauze. Had namelijk hiervoor al met een bakje de boot moeten ontwaterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
had die neger niet moeten roeien ipv cho?![]()
Ik had hem een theelepel gegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef Quinny het volgende:
Die had even pauze. Had namelijk hiervoor al met een bakje de boot moeten ontwateren
Vond ik een beetje zielig voor hemquote:
Nee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had jij dat nou maar net in je gay Seat Leon gedaan
Zijn jullie je ouden meubels aan het verkopen? Gister trouwens nog geslaagd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Quinny het volgende:
Je spullen verkopen via marktplaats werkt echt verslavend![]()
Sjo, wat mag ik vragen voor je xbox?
Cheapassquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn jullie je ouden meubels aan het verkopen? Gister trouwens nog geslaagd?
Ik bied 5 euro voor Cho zijn Xbox.
We zijn ons dressior, eettafel en salontafel aan het verkopen nu. De rest komt nog. Gisteren hele leuke dingen gezien. We willen eerst nog een keertje gaan kijken in het huis, zodat we even kunnen opmeten of het wel past. En dan gaan we bestellenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn jullie je houden meubels aan het verkopen? Gister trouwens nog geslaagd?
Ik bied 5 euro voor Cho zijn Xbox.
Dat is snel!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:35 schreef Quinny het volgende:
We zijn ons dressior, eettafel en salontafel aan het verkopen nu. De rest komt nog. Gisteren hele leuke dingen gezien. We willen eerst nog een keertje gaan kijken in het huis, zodat we even kunnen opmeten of het wel past. En dan gaan we bestellen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Pioner 12 sloeg dus niet op de lengte? Dat domme van Cho.
Die dømme Høllanders geløven øøk alles wa?quote:
Ik zal jou op schaal tekenen !quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je huiskamer en meubels op schaal tekenen wil ook nog wel eens helpen om een beetje inzicht te krijgen hoe alles er later uit zal zien.
Ik had het ook niet verwacht hoor. Sjo die wilt graag een "geleefde" eettafel hebben. Hup we stappen een winkel in en kijk daar staat die. We waren gelijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is snel!Wij hebben toch zeker 3 maanden rond zitten kijken.
Maar goed, ik ben dan ook erg slecht in dit soort beslissingen nemen.
Je huiskamer en meubels op schaal tekenen wil ook nog wel eens helpen om een beetje inzicht te krijgen hoe alles er later uit zal zien.
Ik had ook geen andere reactie van jou verwachtquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Quinny het volgende:
Ik had het ook niet verwacht hoor. Sjo die wilt graag een "geleefde" eettafel hebben. Hup we stappen een winkel in en kijk daar staat die. We waren gelijkEn ik heb een hele gave loveseat gezien
. Ver een salontafel en een bed gezien. En een buffetkast hadden we al maanden geleden al gezien. Toch blijft het vaak bij het eerste wat je gezien hebt.
Niet alleen als het om meubels uitzoeken gaat hoor.quote:Maar ik heb dan ook wel een gay man als het gaat om meubels uitzoeken
Niet alleen als het daarom gaat....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook wel een gay man als het gaat om meubels uitzoeken
das waarquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Niet alleen als het om meubels uitzoeken gaat hoor.
Meubelen, kleding, vrouwenhaar, kleurkeuzes, parfum etc etcquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook wel een gay man als het gaat om meubels uitzoeken
Dat had ik met Surfer hier in de garage.... reed ook achteruit tegen een dikke betonpaal.... gaf me een gniffel toen... blijven harde klappen hequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. hij kijkt in die spiegels naast hem, rijdt zo achteruit, zachtjes nog... en ik denk nog "Hij ziet die dikke paal ni..."
die paal is zo dik als de auto
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. hij kijkt in die spiegels naast hem, rijdt zo achteruit, zachtjes nog... en ik denk nog "Hij ziet die dikke paal ni..."
Nee,... gewoon het modder uit zijn ogen wassen !quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meubelen, kleding, vrouwenhaar, kleurkeuzes, parfum etc etc
Wat heeft Surfer hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... gewoon het modder uit zijn ogen wassen !
Omdat we het over hem hebben schatquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat heeft Surfer hier nou weer mee te maken
laat maar!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat we het over hem hebben schatHij reed tegen die paal hier op werk !
Heerlijkquote:
Massage nodig?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben alleen bang dat ik morgen spierpijn heb![]()
Een kind met een extreem grote tumor in zijn gezicht. Echt heel zieligquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:28 schreef Magneet het volgende:
wat is (was ) er op yorin?
Niet normaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een kind met een extreem grote tumor in zijn gezicht. Echt heel zielig![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil het niet weten !
Ik ook niet, maar het is wel reuze interresantquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag het voorstukje toen ik net zat te zappen, maar ik wil dat programma echt niet zienTis heel zielig, maar ik trek dat niet hoor...
Fijn gevoel he pik. Daar groeit een zieltjequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef Magneet het volgende:
heb net de echo gewoon were ff zitten kijken van ons beebje
Hai poeeeepiequote:
Getverquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een kind met een extreem grote tumor in zijn gezicht. Echt heel zielig![]()
het is 3,7 fucking cm groot maar heeft gewoon al armpjes en beentjes, geniaal zoals dat bedacht isquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fijn gevoel he pik. Daar groeit een zieltje.... een gebeurtenis die ik als mens nog steeds niet kan begrijpen........ Straks ben je vader Gijs
Jij zit nu in het shoarmastukje fase,...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
het is 3,7 fucking cm groot maar heeft gewoon al armpjes en beentjes, geniaal zoals dat bedacht is
beebje lag gewoon wilt om zich heen te trappelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij zit nu in het shoarmastukje fase,...
quote:
Ik jou ook. GAM ging alleen maar over San Andreasquote:
Terecht vetklep.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik jou ook. GAM ging alleen maar over San Andreas
Mond baklapquote:
heb je wel gelijk naar je nek gegrepen? Anders kan je die schadeclaim vanwege een whiplash wel vergeten natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef Bastard het volgende:
Wat is een sleperquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef kepler het volgende:
vanavond getracht een nieuwe uitlaat te installeren op onze sleper. Hele avond bezig geweest en nog steeds niet af
Yupquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Net al online mijn vlucht ingeschecked. Kan ik morgfen meteen doorlopen naar de gate.
Goh !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Net al online mijn vlucht ingeschecked. Kan ik morgfen meteen doorlopen naar de gate.
Ik gun het je ook hoor Gijsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
*middelvinger opsteekt*
Mag ik ook even blij zijn dat ik weg ga ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
wie is de koning van wezel!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
En die echo hier
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
*middelvinger opsteekt*
Mag ik ook even blij zijn dat ik weg ga ja?
Kijk, tenminste een iemand die hier lief is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:48 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen![]()
En strol voor ik het vergeetfijne vakantie
Huilliequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk, tenminste een iemand die hier lief is.![]()
Ik ben de foto's aan het kijkenquote:
Ik heb ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ben de foto's aan het kijken![]()
Ik heb heimwee![]()
Ja idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb ook
Ik wil eigenlijk nu even gaan zwemmen
NJNTJE RULESquote:
Jaaaa is goed. Met Brown als voorzitter, omdat die Nijntje zo heeft afgekraaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
NJNTJE RULES
WE LOVE NIJNTJE![]()
zullen we een nijntje fanclub oprichten?
is die neger anti-nijntje? afschieten zeg ik!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaa is goed. Met Brown als voorzitter, omdat die Nijntje zo heeft afgekraakt![]()
nee, donald duck lezerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je ziet wel dat jij bij de padvinders zit he
Die lees ik altijd bij de Kapper.quote:
Voor straf heeft die een keer een poepluier van Daan moeten verschonenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
is die neger anti-nijntje? afschieten zeg ik!
Mee eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaa is goed. Met Brown als voorzitter, omdat die Nijntje zo heeft afgekraakt![]()
Ging wel goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Voor straf heeft die een keer een poepluier van Daan moeten verschonen![]()
ik had vroeger een abbo, echt een cool bladquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die lees ik altijd bij de Kapper.
Daan moet nog wennen aan die tropensnelheidquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ging wel goed![]()
alleen duurde het voor Daan een beetje te lang![]()
Ja dat was wel een beetje zieligquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan moet nog wennen aan die tropensnelheid
Ja Daan in de houdgreep in wachten tot die neger eindelijk is klaar wasquote:
Surfeeeeeeeeeeeeeerquote:
Wanneer jij wilquote:
Ik kom eraan!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Quinny het volgende:
Strol en toadette fijne vakantie
Wanneer komen jullie weer terug dan?
Nee hoorquote:
JA kijk uit anders krijg je ruzie met mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik doe altijd zo tegen hem, maar stiekem vind ik hem wel aardig
waar is het misgegaan?...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
JA kijk uit anders krijg je ruzie met me![]()
Kom niet aan onze knuffelbeer![]()
Kerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik doe altijd zo tegen hem, maar stiekem vind ik hem wel aardig
Gwen Stefani zelf is ook best leukquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef silver-surfer het volgende:
Ik vind die cd van Gwen Stefani best leuk
Ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ker
Dankzij jou zit ik bij de Gijsjes.
Ik lurkte bij jou en Chocobo, kwam vanuit de FF en Cube topicsquote:
Is hij ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef silver-surfer het volgende:
Ik vind die cd van Gwen Stefani best leuk
O ja, postte toen nog heel actief bij GAMquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lurkte bij jou en Chocobo, kwam vanuit de FF en Cube topics
Theatrale hoerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
O ja, postte toen nog heel actief bij GAM
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:04 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke vakantie gehad..... zoo heerlijk ontspannend![]()
maandag weer aan het werk
Strol: fijne vakantie pikheerlijk genieten daar in St-Maxime
oh ja, laat nooit je camera slingeren![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Pikquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]Je verraad je gedachten........ yesss,... your feelings betray you !!
Welke billen doe je ?
ik zal jouw billen eens doenquote:
Voorspelbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zal jouw billen eens doen![]()
oooooooooooooohhhhh editooooooookkkkkk![]()
Browniequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:04 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke vakantie gehad..... zoo heerlijk ontspannend![]()
maandag weer aan het werk
Strol: fijne vakantie pikheerlijk genieten daar in St-Maxime
oh ja, laat nooit je camera slingeren![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Post-depressieve ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PikHoe is het mijn post depressieve vriend !
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Brownie
doe eens ... auw, blauw, gauw, kouw
De oilifantjes vinden het leuk om in het water te plonsenquote:
Ja heel schattig kruisjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoek ik op google op Nijntje krijg je dit:
[afbeelding]![]()
Nijntjenaief klein konijntje
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
De oilifantjes vinden het leuk om in het water te plonsen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoek ik op google op Nijntje krijg je dit:
[afbeelding]![]()
Nijntjenaief klein konijntje
Zozo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu eten, dan shoarma eten en dan... eten![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef mr_Brown het volgende:
Iemand interesse in een filmpje waar Cho op zijn bek gaat
tis alleen wel 15 mb
aaaaaaaaaaaahhhh lieffffquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef Quinny het volgende:
Ah wat een schatje is het toch ook
[afbeelding]
Gijs, er is niks misgegaan. Noot is gewoon veilig voor de dames. Beetje sjanzen zonder gevolgen voor hun eigen relatie. Tegen het brok testosteron dat wij vormen valt daarentegen weinig weerstand te bieden. Daarom houden ze enige afstand. Geef niet, is begrijpelijk.quote:
heb je hier nou zolang over na moeten denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, er is niks misgegaan. Noot is gewoon veilig voor de dames. Beetje sjanzen zonder gevolgen voor hun eigen relatie. Tegen het brok testosteron dat wij vormen valt daarentegen weinig weerstand te bieden. Daarom houden ze enige afstand. Geef niet, is begrijpelijk.![]()
serieus..... dat lachenquote:
Net ook weer bekeken.... zoo ergquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus..... dat lachenzooooooo briljant
![]()
ik blijf het kijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, er is niks misgegaan. Noot is gewoon veilig voor de dames. Beetje sjanzen zonder gevolgen voor hun eigen relatie. Tegen het brok testosteron dat wij vormen valt daarentegen weinig weerstand te bieden. Daarom houden ze enige afstand. Geef niet, is begrijpelijk.![]()
Sommige mensen hebben nuttigere dingen te doen dan de hele dag achter Fok zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
heb je hier nou zolang over na moeten denken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nuttigere dingen te doen dan de hele dag achter Fok zitten.
gamen dus
Brown, ben blij dat je er weer bent Gijs![]()
Graag gedaan schatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik blijf het kijken![]()
zoooo briljant
![]()
Dank je wel Fionavoor het filmen
Je eigen knuffel zou je bedoelenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaahhhh lieffff![]()
![]()
![]()
met het knuffeltje van Daan
![]()
whahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef mr_Brown het volgende:
tis alleen wel 15 mb
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je eigen knuffel zou je bedoelenOp de foto bescherm je hem, omdat daan heb steeds van je afpakte
lekkerquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef mr_Brown het volgende:
tis alleen wel 15 mb
ow lekker, die krijg ik hier altijd 800 gr versie van voorgeschreven omdat die andere rotzooi bij mij niet werktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_hartaanval_.html
Baard toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_hartaanval_.html
ik nu niet meer, maar heb tijdje gehad dat ik er 6 per dag had. Maar we leven nog!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Baard toch?
Slik jij ze vaak?
Ik zo heel af en toe, als ik echt een lastige kater heb. 4x in het jaar hooguit dus.
tegenwoordig is alles gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_hartaanval_.html
Puberale humor heerst.quote:
mooie sitequote:
Das een lekker weekendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
mooie site![]()
en ik ga bier drinken bij struik, vanavond meisjes van 18 versieren en zondag naar de red bull air-raceen daarna de GP van Canada kijken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb te doen met je vrouwtje Gijs.. vind het zielig.. zullen we samen die baas ff opwachten na schooltijd?
Jij kan nog niet eens een deuk in een pakje boter slaanquote:
die snij ik liever doormidden met mijn laserogenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
die snij ik liever doormidden met mijn laserogen
Hoest met jou zwangerschapskwaaltjes eikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan
Kijk je wel uit dat ze niet oververhit rakenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
die snij ik liever doormidden met mijn laserogen
Ja goed hoor. Voel me kiplekker eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest met jou zwangerschapskwaaltjes eik
Ik zag dat je ook al een flinke buik krijgt zeg
Je bent ook echt heel erg gegroeid in de vakantiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Voel me kiplekker eigenlijkAlleen af en toe maagzuur aanvallen
Van de week dacht trouwens iemand al dat ik al bijna was uitgerekend![]()
Whahahahahahahhaaaahaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb te doen met je vrouwtje Gijs.. vind het zielig.. zullen we samen die baas ff opwachten na schooltijd?
Dik dusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat een beetje rust toch allemaal met je kan doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Je bent ook echt heel erg gegroeid in de vakantie![]()
Maar niet meer misselijk ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
en toch heb ik Surfer niet ingehaald deze vakantiequote:
Als je al een kind hebt rond lopen thuis. Heb je gewoon geen tijd om aan je kwaaltjes te denken of om er aan toe te geven. Best wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar niet meer misselijk ofzo?
Ja dan gaat het wel lekker..
Collega van me is Dinsdag Vader geworden van een dochtertje.. werd ik toch even zenuwachtig van m hoor
Ah tammie is wel een harde hoor.. maar ik zie gewoon dat ze soms bek en bekaf is.. gewoon smiddags ineens enzo..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je al een kind hebt rond lopen thuis. Heb je gewoon geen tijd om aan je kwaaltjes te denken of om er aan toe te geven. Best wel lekker eigenlijk
Je ziet er goed uit hoor !!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nog iets over die sollicitaties gehoord Gijs?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahahahahahahhaaaaha![]()
![]()
![]()
na schooltijd ook
Fijne vakantie jullie tweetjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
Chantal is in inpakmodus, kan ik haar beter uit de weg blijven.
*biertje plopt*
Joh, daar ben ik zo mee klaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef QueenR het volgende:
Fijne vakantie jullie tweetjes(moet jij niets inpakken dan??)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
zuipschuitquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Quinny het volgende:
In Noorwegen word er zaterdag na 18:00u en op zondag geen alcohol verkocht![]()
Sjo en Surfer alleenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dat hebben jullie aan den lijven ondervonden?
geloofde hij ons nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Quinny het volgende:
In Noorwegen word er zaterdag na 18:00u en op zondag geen alcohol verkocht![]()
Sjo heb je het nou al opgezocht op internet, want je geloofd ons echt niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |