Wacht maar tot je vrouwen op bezoek krijgtquote:
doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik hier volgende week gaan staan met een heel groot bord met GIJS erop geschreven?
http://www.ste-maxime.com/fr/webcam.php
dan krijgen hun wel rose, ik hou het lekker bij een biertje. Of anders gewoon een normaal wijntjequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vrouwen op bezoek krijgt
Lijkt me erg zoet. Goede rosé hoort eigenlijk een beetje grijzig te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ernest & Juli Gallo Rosé
Ideaal...ze zuipen het als Breezers maar worden er sneller dronken vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht maar tot je vrouwen op bezoek krijgt
Prijs kwaliteit is erg goed bij E&Jquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me erg goed. Goede rosé hoort eigenlijk een beetje grijzig te zijn.
Pinots Gris.
Allleen als het slecht weer is :quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik hier volgende week gaan staan met een heel groot bord met GIJS erop geschreven?
Rose, drinken niet alleen homo's dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dan krijgen hun wel rose, ik hou het lekker bij een biertje. Of anders gewoon een normaal wijntje
Heeft iemand nog foto's van Zeus tijdens de strandmeet vorig jaar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Dope_Nexium het volgende:
Rose, drinken niet alleen homo's dat?![]()
nog een medestander, biertje erbij?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Rose, drinken niet alleen homo's dat?![]()
Biertje?
Dat zeg ik, drinken niet alleen homo's dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van Zeus tijdens de strandmeet vorig jaar?
Ziet er goed uit, vanavond weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef kepler het volgende:
nog een medestander, biertje erbij?
[afbeelding]
Ja, ik, thuisquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van Zeus tijdens de strandmeet vorig jaar?
Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom ik bij B. aan. Geen bier
Gaan we halen, parkeren we in de parkeer garage. Jas ik `m met het wegrijden achteruit tegen zo`n pilaar aan > Achterkant inelkaar
Serieus
Jij rijdt ook veels te wild Gijs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaan we halen, parkeren we in de parkeer garage. Jas ik `m met het wegrijden achteruit tegen zo`n pilaar aan > Achterkant inelkaar
Serieus
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is die mevrouw naast Chantal, tegenover Martijn?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus
Wendy....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
Man man, ik rij beter achteruit dan jij vooruit...
Quinnyyyyquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef Quinny het volgende:
Nootjequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
QuinnyyyyHoe is het? Lekkere vakantie gehad?
Zo'n strandmeet moeten we dit jaar ook weer doenBeetje knuffelen in het zand bij zonsondergang
en tactisch geplaatst gat in de broek??quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef Quinny het volgende:
Men nemen een fles rose, een knuffelbeer en een strandstoel en je krijgt .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nootjeals we Sjo nou laten bungee jumpen kunnen we in alle rust even knuffelen
![]()
Maar een strandmeet lijkt me zeker gezellig om een keer te doen
Met mij gaat het prima, ben in een week tijd flink gegroeid (de buik bedoel ik). Nu zit ik volop in het huis gebeuren
Gijs, het was achteruit rijdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wendy....
Oh, en Struik.... I. g.. h.. j.
Man man, ik rij beter achteruit dan jij vooruit...
Zooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, het was achteruit rijden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |