quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:44 schreef Tique het volgende:
uitleg d.m.v. plaatje volgt!.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef Tique het volgende:
[[url=http://img102.echo.cx/img102/3190/askdfhl6gg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar... maar... dan gaat 'ie uiteindelijk nog dood door het drinken van de melk....quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef Tique het volgende:
Zie hier! Mijn ingenieuze ontwerp
De mol gaat dus drinken uit het schaaltje melk, dan komt hij op de muizenval, die klapt dicht, maar het ijzertje van de muizenval is te lang! Dus gooit hij de wip, waar de mol op zit, om en wordt de mol gelanceerd, die komt precies (na wat oefenwerk met de met aarde gevulde molslof) in de basket, en zo in de molvangbak!![]()
Wow.... moet je wat mee doen!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:34 schreef Tique het volgende:
Helemaal niet! dat beest is al weg voordat ie ze tong uit kan steken, het netje van de basket werkt remmend (en is uiteraard fijnmazig zodat hij niet vast komt te zitten :H ) en in de molvangbak liggen kussens, wat wil je nog meer?
Niet als je op zandgrond woont.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef Tique het volgende:
De tuinslang is ook een vrij goed oplossing btw..
Hoef je ook het lijk niet te begraven
Nee dat niet. Die poten! Sterk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Krengen bijten
Nee, chapeau clack werden van mollenvel gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, daar kun je dan weer een jas van maken. Als je er veel vangt dan.
Wat is dat, een hoge hoed?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, chapeau clack werden van mollenvel gemaakt.
Ja, zo eentje die je in kan drukken, dan is ie plat als een pannekoek, en als je hem dan aan de rand pakt met een hand, en dan als een zweep slaat, dan klapt ie "clack" open tot een hoge hoed.quote:
Oh ja, die ken ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, zo eentje die je in kan drukken, dan is ie plat als een pannekoek, en als je hem dan aan de rand pakt met een hand, en dan als een zweep slaat, dan klapt ie "clack" open tot een hoge hoed.
Vandaar Chapeau Clack.
erodome..voor jou waarschijnlijk begrijpelijker... een worm is net als een soa....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Wat is er nou zo erg aan een mol, molletjes zijn schattig, die moet je niet wegjagen, die moet je koesteren!!!!!!!!
Ze helpen je grond goed gezond te houden, ze zijn gewoon leuk, laat die beestjes lekker met rust.
Al dat gezeur om een beestje in je tuin, ohhh de verschrikking een hoopje aarde op je gazonnetje, dat veeg je zo weer uit en je ziet er amper nog wat van...
Mensen, soms....zucht....
Valt reuze mee, het gaatje is namelijk maar heel klein, het grootste gedeelte is gewoon wat aarde die je uitveegt, dan blijft er een plekje met een doorsnede van wat zal het zijn, 2 a 3 cm? over, nou de verschrikking zeg, oooooooeeeeeeee....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:08 schreef Tique het volgende:
Maar wel je hele grasperkje gaat naar de klote
Ik kom wel in je tuin gravenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:06 schreef erodome het volgende:
Nope niet begrijpelijker, blijf in dierentermen en ik begrijp het beter, ik ben meer dan de ex-seksmod he, ben ook de ex-f&f mod
Mollen zijn gewoon leuk, ze zijn zo schattig met hun lieve velletje en die leuke graafpootjes, die minie kraaloogjes en je hebt er helemaal geen last van, die bergjes aarde veeg je uit en klaar is klara...
Ero's tuin is dan ook een mollenparadijs en dat geld voor alle diertjes, zelfs voor spinnetjes die ik in ruime mate heb in de tuin.
Molshoopjes zijn nog leuker voor kinderen, rennen ze snel naar buiten om te zien of ze de mol nog kunnen zien, leuk de molshoop uit elkaar vegen, hartstikke leuk voor kids.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:23 schreef Tique het volgende:
1. Een grasperkje is leuk voor kinderen
2. je krijgt gangen in je tuin=>je tuin zakt, lastig met regen
Meesterlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef Tique het volgende:
Zie hier! Mijn ingenieuze ontwerp
De mol gaat dus drinken uit het schaaltje melk, dan komt hij op de muizenval, die klapt dicht, maar het ijzertje van de muizenval is te lang! Dus gooit hij de wip, waar de mol op zit, om en wordt de mol gelanceerd, die komt precies (na wat oefenwerk met de met aarde gevulde molslof) in de basket, en zo in de molvangbak!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |