en om toch alvast even antwoord te geven ondanks verkeerde topic, je krijgt er geen zelfvertrouwen bij met woordvoerders. Daarvoor heb je psychologen nodig...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:38 schreef Mokkaboon het volgende:
ff wat anders, mensen ik heb op het moment waardeloos zelfvertrouwen, en omdat ik de komende comp wedstrijd moet/wil winnen heb ik dus een beter zelfvertrouwen nodig...
nu heb ik in een paniek reactie 10 woordvoerders aangeschaft, maar hoeveel zelfvertrouwen krijg ik dan per week erbij?
of is 10 zo inefficient dat ik na deze week (kheb hun loon voor deze week al betaald) beter een ander aantal in dienst moet nemen?
dit seizoen word voor mij zeer wisselvallig, en het meerendeel zal ik verliezen... enige tips als het gaat om woordvoerders?
ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:33 schreef komrad het volgende:
ik zit bij madko, JD en hives in de poule
frankrijk, maar het dichstbij zijnde van de bewoonde wereld is een heel erg klein dorpje waar ik dus geen internetcafe verwacht. Ik moet maar ff zien dusquote:Op maandag 13 juni 2005 13:28 schreef Mokkaboon het volgende:
ai ja dat klopt inderdaad... kan je echt niet 1x online komen? waar ga je heen?
oh haha, ik bedoel psychologen, sorryquote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en om toch alvast even antwoord te geven ondanks verkeerde topic, je krijgt er geen zelfvertrouwen bij met woordvoerders. Daarvoor heb je psychologen nodig...
Mooi man.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef maniack28 het volgende:
roflChen heeft deze week zeker geen friendly?
Ow en JD, ik vind het fijn dat je dit soort vragen beantwoordAangezien pekel niet zo heel veel online is en ik nu ook niet meer ivm met huisje enzo
Teringzooi?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik overzie de hele teringzooi wel een beetje
En geef dus fijn een antwoord
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef maniack28 het volgende:
roflChen heeft deze week zeker geen friendly?
Ow en JD, ik vind het fijn dat je dit soort vragen beantwoordAangezien pekel niet zo heel veel online is en ik nu ook niet meer ivm met huisje enzo
Maar daarmee blijft de vraag nog staan. Ik zou ook wel willen weten wat er gebeurd als een uitdaging niet aangenomen wordt of dat er niet uitgedaagd wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
De wedstrijden zijn pas volgende week dus je kan hem pas vanaf donderdag uitdagen.
Voorlopig gebeurt er dus niets
Dan kan ik dus beter weigerenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
Meestal krijgt de weigeraar een 5-0 nederlaag aan zn broek
EN TERECHT
Lees en je zal versteld staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:16 schreef komrad het volgende:
whaha, ff een vraagje, beginnen we nu volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |