Heb je deze neiging in een auto wel dan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef Mr-Z het volgende:
Ik zit nooit in de trein
en zo te merken mogen we daar blij om zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef Mr-Z het volgende:
Ik zit nooit in de trein
En ik fitness nog wel extra hard om jou te plezieren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben ik even blij dat ik nooit in de trein zit
Stel je voor dat er nog meer van deze mafkezen rondelopen als de TS
Frituren en gespierd zijn gaat niet samenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:51 schreef Bendeleider het volgende:
Mijn bovenlijf te showen aan éénieder in mijn coupé.
Dus jas uit shirt uit en 50-cent te grote hemd uit en dan mijn gespierde body showen.
Wie heeft dat ook wel eens ?![]()
En had je succes bij de dames ?
Of dames hadden jullie succes bij de heren?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Fanatiek frituren en gespierd zijn gaat niet samen![]()
of op de fietsquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heb je deze neiging in een auto wel dan ?
jij moet zeker altijd staan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef Mr-Z het volgende:
Ik zit nooit in de trein
Mwah soms.. maar dat gaat moeilijk want je moet op de weg blijven letten, je riem moet om blijven want je kan zo aangehouden wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heb je deze neiging in een auto wel dan ?
Somebody shoot this guy !!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En ik fitness nog wel extra hard om jou te plezieren.
tijgerrr.
Bij mij wel.quote:
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Ik frituur verantwoord, af en toe een broodje gezond erin mikken![]()
Hmm pervertquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mwah soms.. maar dat gaat moeilijk want je moet op de weg blijven letten, je riem moet om blijven want je kan zo aangehouden worden
en oh ja.. m'n ramen zijn verduisterd![]()
Vind je het gek dat die trein dan op tijd stopt !!!quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die trein dan op tijd stopt !!!
ehm...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hmm pervert.
Ge loopt uwezelf te schakelen onder het feuren.
Ouwe file liefhebber!
Hmm ik zit helaas niet dagelijks in de trein.quote:
Dat je dan in de file met de verkeerde pook bezig bent.quote:
Wat zullen de treinreizigers daar blij mee zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hmm ik zit helaas niet dagelijks in de trein.![]()
Ik zit dagelijks niet in de treinquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hmm ik zit helaas niet dagelijks in de trein.![]()
Wacht maar tot je me een keer ziet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zullen de treinreizigers daar blij mee zijn
No thnxquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me een keer ziet.
Dan zeur je wel anders.
Open daar een topic overquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Slaaitjuh het volgende:
Onbedwingbare neiging om iemand in voor de trein te gooien.
Zoo jij bent stoer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Slaaitjuh het volgende:
Onbedwingbare neiging om iemand in voor de trein te gooien.
Knox_ dat ik jou nog niet op msn heb!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef knox_ het volgende:
Vorige keer deed je anders alleen je broek uit
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zoo jij bent stoer.![]()
Geef dan gewoon toe dat je het lichaam er niet voor hebt.![]()
nee.quote:
Zelf voor de trein gooien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]ok mezelf ervoor gooie dan
[..]
nee.
Geil...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zelf voor de trein gooien.
![]()
Streaken door de trein
![]()
Makkelijk... Een boterbloem...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
het is geel en als het in je oor zit ben je dood.
Taalpurisme is echt passé.quote:
Heb je zin in levend galgje?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
Nederlands is zeker niet mijn beste vak nee, gelukkig heb ik dan ook nog wel het excuus van dyslectie af en toe
Lijkt me leuk...quote:
Als jij nou een interessant persoon was geweest hadden we wellicht serieus op je geantwoord.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan ja
Tja, als dit nou een leuk topic was had ik het wellicht achterwege gelaten
Je bent te dom om te poepen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Lijkt me leuk...
Levend galgje met iemand die slecht is in spelling....
Daar heb jij dan weer gelijk in...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan ja
Tja, als dit nou een leuk topic was had ik het wellicht achterwege gelaten
ik had het over TSquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
Nederlands is zeker niet mijn beste vak nee, gelukkig heb ik dan ook nog wel het excuus van dyslectie af en toe
tja doe je niks aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent te dom om te poepen.
Levend galgje omdat je er waarschijnlijk in zuigt.
dys.....meer hints geef ik niet
(vind je wel lief)
paaldansen op het balkonquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zelf voor de trein gooien.
![]()
Streaken door de trein
![]()
daar zit ook weer wat inquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het over TS
en excuus en smoes zijn twee verschillende dingen
ik heb laatst nog staan paaldansen om een boom in de tuin van een maat van mequote:
Maar je mag best toegeven dat je ook graag met ontbloot bovenlijf in een coupé rondhangt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het over TS
en excuus en smoes zijn twee verschillende dingen
daar zt ook weer wat inquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op de havo zitten geen domme mensen wil je zeggen?
psssstt....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik heb laatst nog staan paaldansen om een boom in de tuin van een maat van me
pics?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik heb laatst nog staan paaldansen om een boom in de tuin van een maat van me
ik loop liever alleen met me lul uit me gulp.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar je mag best toegeven dat je ook graag met ontbloot bovenlijf in een coupé rondhangt.
Zelfverheerlijking in andere topics graag.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op de havo zitten geen domme mensen wil je zeggen?
boom paalquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
psssstt....
Dat is boomdansen....
Essentieel an paaldansen in..... de Paal
ik reis nooit met de treinquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar je mag best toegeven dat je ook graag met ontbloot bovenlijf in een coupé rondhangt.
Heb je em eindelijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik reis nooit met de trein
mag de coupé uit mijn sig ook?
ik heb nooit gezegd slim te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking in andere topics graag.![]()
Dat moet bij z'n bad ass auto.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik reis nooit met de trein
mag de coupé uit mijn sig ook?
ik heb liever dat een meisje om mijn paal danst blablaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Edoch in de trein glimt deze paal en is lekker glad![]()
Dat zuigt toch.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoals daar ook te lezen is
maar da's off-topic
Zelfverheerlijking dmv anderen op taalfouten te wijzen.quote:
We hadden het hier over het glimmend gespierde lichaam bendeleider, niet over een of andere stomme autoquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoals daar ook te lezen is
maar da's off-topic
nouja goed..., beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking dmv anderen op taalfouten te wijzen.
Ik heb nimmer beweerd dat jij jezelf slim noemde.
Je beheerst nou eenmaal het trucje Nederlands goed![]()
ik geef toch aan dat het off-topic isquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
We hadden het hier over het glimmend gespierde lichaam bendeleider, niet over een of andere stomme auto
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik heb liever dat een meisje om mijn paal danst blabla![]()
![]()
sexy shibsquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:51 schreef Bendeleider het volgende:
Mijn bovenlijf te showen aan éénieder in mijn coupé.
Dus jas uit shirt uit en 50-cent te grote hemd uit en dan mijn gespierde body showen.
Wie heeft dat ook wel eens ?![]()
En had je succes bij de dames ?
Of dames hadden jullie succes bij de heren?
hehe.quote:
Ik dacht dat jij alleen geilde op Bram en je frituurpan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
hehe.
Mag ik met ontbloot bovenlijf een keer de functie bijrijder invullen ?
Ik geil op uwe auto.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
hehe.
Mag ik met ontbloot bovenlijf een keer de functie bijrijder invullen ?
Ik geil op uwe auto.
laten we dat maar niet doenquote:Geslacht: Man
Hehe,quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:08 schreef Slaaitjuh het volgende:
uh
wat een spontane uitbarsting van woede..
bendeleider is waarschijnlijk gewoon een ict kneusje dat thuis in zijn kamertje opgesloten zit met de luxeflex dicht zodat hij geen daglicht kan opvangen.
Haha dave.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:07 schreef masterdave het volgende:
Waarom heb ik het flauwe vermoeden dat meneer bendeleider nogal een afschuwelijke last van eigendunk heeft, en hierbij zich meerdere keren flink voor lul heeft gezet, doordat hij met een gladde opmerking weer de walging bij meerdere mensen heeft laten opkomen...en kom ff niet aan met, ik kan iedereen krijgen...want dan zeg ik, ja...voor hoelang?na 3 weken hebben ze de kots van je, en diegene die dat niet hebben zijn lelijker als jou, en zijn blij dat ze een keer een goed uitziende gozer hebben...i rest my case
Ik denk dat hij verliefd is op je....quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Haha dave.
Kom gewoon naar de frituurmeet.
En kap met jaloers posten.![]()
Volgens mij heb ik het hele zaakie verkeerd begrepen zie ik alweerquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Haha dave.
Kom gewoon naar de frituurmeet.
En kap met jaloers posten.![]()
Ik ga er heen met ontbloot bovenlijf.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het hele zaakie verkeerd begrepen zie ik alweer, vind je het gek, kom net van een kastanova topic af
![]()
Maar frituurmeet?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ga er heen met ontbloot bovenlijf.![]()
En dan lekker dansen met alle fok dames.
Bendeleider was net nog buiten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef Slaaitjuh het volgende:
en ik vond het eigenlijk gewoon leuk om die zin te posten,
mijn analyse op bendeleider sloeg nergens op...
pure gok
Geef vanity maar een mep voor der capoeira kont.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:37 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen geilde op Bram en je frituurpan?![]()
deze post is tot stand gekomen met hulp van capoeira-chick, zich links naast mij bevindende.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bendeleider was net nog buiten.
Want het mbo (verpleegkunde) bij hem in de straat heeft een buikglij contest op een zeephelling voor zijn huis.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |