Thnxquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee jij hebt ook geen leven
Maar ik vind fisher gewoon cooler dan jij
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee jij hebt ook geen leven
Maar ik vind fisher gewoon cooler dan jij
Erm laat ik maar niets zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ThnxMaar ik heb nog niet genoeg gepost hier om te bewijzen dat ik nog cooler ben
![]()
tja, 't is een gave....quote:
Ik vat het inderdaad eerder als een vloek opquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, 't is een gave....
of een vloek natuurlijk
Fisher is ook gewoon de coolstequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet
* Mr-Z vindt fisher cooler als jou tear![]()
Niet verlegen worden hequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef Fisher het volgende:
aaaarg... jullie weten gewoon dat ik daar niet tegen kan
Moet ik nou weer zeggen dat je elkaar leert kennen na 221 delenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef Fisher het volgende:
aaaarg... jullie weten gewoon dat ik daar niet tegen kan
Das indonesisch ! kweet alleen niet meer wat het betekendquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef c0mpleX het volgende:
heyy gasten.. apa kabar?
Nee dat hoeft niet, maar je hoeft 't ook niet uit te buitenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet ik nou weer zeggen dat je elkaar leert kennen na 221 delen
hoe t met jullie gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das indonesisch ! kweet alleen niet meer wat het betekend
Het spijt me fisherquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hoeft 't ook niet uit te buiten
jaja, pas maar op voor m'n toornquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het spijt me fisher
Vergeef het mij
Ohja dat was hetquote:
Anders kan ik het niet zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het spijt me fisher
Vergeef het mij
m'n rechter en linker bil zijn idd mattiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |