Je kunt wel aan de gang blijven, maar zolang er in Europa vijf betere landen worden uitgeschakeld blijf ik bij m'n standpunt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:09 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zuid-Korea wint ook niet zo maar van Bahrein of Oezbekistan. Oezbekistan werd 2-1 thuis verslagen en het werd 1-1 uit. Die 1-1 was onverdiend en er werd in de 90ste minuut gelijk gemaakt door Korea.
Guatemala is geen Trinidad en laten soms nog wel goed voetbal zien en goede resultaten. Ze zijn wel vrij grillig maar men kon goed meekomen tegen de VS en Mexico en ik zie zo ook een 1-1 tegen Brazilië staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
T&T staat momenteel vierde, en kan alleen ingehaald worden door Guatemala. Lood om oud ijzer dus. en voor het WK van '90 waren ze bijna geplaatst. Er werd met 1-0 verloren van de V.S., waar een gelijkspel voldoende was geweest.
Zolang ze niet tegen elkaar spelen kan je er weinig van zeggen. Je kent al die landen niet en ik zal je zeggen dat men in die landen ook niet van Roemenië gehoord hebben. Als Roemenië een halve wereld verder in een vreemd land en stadion en op zo nu en dan een pokkeveld denkt te kunnen winnen dan moeten ze zich maar inschrijven bij de Aziatische bond.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt wel aan de gang blijven, maar zolang er in Europa vijf betere landen worden uitgeschakeld blijf ik bij m'n standpunt.
Oeps.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag verder hierover in het centrale topic.
[centraal] WK 2006 Duitsland #2
Klopt, maar Zwitserland gaat wellicht toch niet door, dus uiteindelijk zijn ze geen van beide aanwezig op het WK.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef komrad het volgende:
ik vind het toch wel jammer van roemenie bv, die vind ik toch beter dan bv zwitserladn
Dat kan flink veranderen nog voor het WK dus een ranglijst is geen juiste basis voor een WK dat een half jaar later begint. Men kijkt naar de resultaten over de laatste jaren en het ontbreken van Oranje op het WK 2002 maakt gewoon dat Oranje wellicht geen groepshoofd wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Ongelooflijk, de nummer 2 van de FIFA-ranglijst gewoon geen groepshoofd.
En waar is dit te lezen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef komrad het volgende:
wat ik er van begrepen heb is nederland groepshoofd als spanje zich NIET plaatst
anders zullen we in de tweede pot komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |