Zou ik ook doen zo duur zijn ze niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
maandag maar n nieuwe halen.. ik kan niet zonder hoor
Bruinkoek? Wat is dat? ken het nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, en ik bak best veel
heb nu bruinkoek in de oven staan, naar mijn wijlen lieve oma dr recept
Ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Wie heeft er gisteren allemaal Fokradio geluisterd?
een koek gemaakt van bakmeel, bruine suiker, karnemelk, en er zitten gemnge gehakte noten en veel rozijnen door. en aan de buitenkant allemaal sesamzaadjesquote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bruinkoek? Wat is dat? ken het niet
quote:
Klinkt erg lekker!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
een koek gemaakt van bakmeel, bruine suiker, karnemelk, en er zitten gemnge gehakte noten en veel rozijnen door. en aan de buitenkant allemaal sesamzaadjes
lekkeren niet zo vet.
Ja, dat heb je bij sommige recepten / bepaald eten dat de herinneringen boven komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
is hij zeker
en hij doet me altijd weer denken aan oma.
een blijvertje in de familie.
ik dacht dat je alls zelf maakte?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je bij sommige recepten / bepaald eten dat de herinneringen boven komen.
Dat heb ik altijd bij de tomaten soep en de mayo van de AH dan moet ik altijd aan mijn opa en oma denken.
Maak niet altijd alles. Blijf een Maggi Amateur he!!quote:
Ja, en ik ben geen beroeps kok dus soms is zo'n potje erg handig!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
een beetje van jezelf..
Heeee, jij óók?quote:
Sluit ik me helemaal bij aan...!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef Chielus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Helemaal vergeten,
MissyMirjam nog gefeliciteerd
![]()
* Shame mode
![]()
om te lezen is ie al erg moeilijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:06 schreef Euc- het volgende:
Om jullie maar met een gerust hart naar bed te sturen heb ik hier een tongbreker voor je:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch?
ojaa, die kreeg ik eergisteren per email aangeleverd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:06 schreef Euc- het volgende:
Om jullie maar met een gerust hart naar bed te sturen heb ik hier een tongbreker voor je:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch?
Ah ik dus ook, feli nog MMM...quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef Oblivion het volgende:![]()
In de zon zitten is zolekker....
![]()
Heb ik je verjaardag gemist , MMM?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |