He Obli er zijn ook diervriendelijke manieren om katers te verjagen dan met de pan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:31 schreef Oblivion het volgende:
Maandag weer proberen katers te vangen!![]()
Ik probeer de topics gewoon ontopic te houden en keer wat afwijken mag wel maar natuurlijk geen geslowchat daar hebben we dit topic voorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is verbaasd hoe Martijn ineens veranderd is sinds ie blauw is.
Let er dan en beetje op dan komt de rest ook goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:10 schreef Euc- het volgende:
Dat gebeurde ook, gewoon een beetje..
Dat is behoorlijk culinair maar niet speciaal voor vaderdag denk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef Euc- het volgende:
het wordt werken met toine hermsen van 10.00 tot 01.00
Martijn, als elke meteoroloog rond de 30 graden voorspelt, word ik liefst culinair achter de BBQ... Ik hou niet van hitte, dus maken we van de nood een deugd...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:49 schreef Martijn_77 het volgende:
En wordt er nog iemand culiniar voor vaderdag?
Da's wel een onbereikbaar hóóg niveau culinair voor mijquote:het wordt werken met toine hermsen van 10.00 tot 01.00
Wauw, gefeliciteerd! Die mijnheer heeft een aardige reputatie (alsof jij dat nog niet wist, hi hi hi!).quote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Euc- het volgende:
Het is definitief, volgend jaar naar Toine Hermsen.
Gefeliciteerd! Ik heb even de site van meneer bezocht en in de menukaart gekoekeloerd. Goedgekeurd hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Euc- het volgende:
Gefeliciteerd Euc!!quote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Euc- het volgende:
Hier ben ikquote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef Euc- het volgende:
Bedankt, nu het er nog vol houden
Waar is bbq kip eigenlijk? die zie ik verdacht weinig...
* BBQ-kip smeert stiekem humus op the Disheavers lipquote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef the_disheaver het volgende:
Jeuh! Eindelijk weet ik waar ik 'allergisch' voor ben! Wist wel dat een bepaalde noot was, waar ik last van (boven)keel en lip kreeg, maar na het eten van San Francisco Volkoren waar alleen sesamzaad in zit kreeg ik weer irritatie in lip en keel!
Dus dood aan sesamzaad!![]()
quote:
Wowquote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Euc- het volgende:
Gratis maaltijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat ook (op uitnodiging, en gratis maaltijd) eens bij Euc een recensie doen
![]()
Kippies![]()
Ik ben niet zo rijk, maar als ik doorspaar, kan ik zeker wel een koppie soep komen halen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Euc gefeliciteerd en ik kom net als Obli lekker een keer (schandalig duur natuurlijk) eten
* Martijn_77 sluit zich daarbij aanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Euc gefeliciteerd en ik kom net als Obli lekker een keer (schandalig duur natuurlijk) eten
Ach, je hebt het al gemerkt, er was niet veel te forummen vanavond dus je timing om de spekkoek te maken, was perfect!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ruim 2 uur lang bezig geweest met 2 spekkoeken
maar, ze zijn af [afbeelding]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, en knipbuigendebewegingmakende euc!!!quote:
en t risico lopen dat ze op je eten spugen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En 3 keer de wijn terug sturen....
En klagen over de brutale bediening...
En... en... en...
Oh nee, lief doen Kip
En nu naar bed
Whehehe, dat mag hij proberen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en t risico lopen dat ze op je eten spugen..
ik hoop het jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:36 schreef Oblivion het volgende:
MMM: Als de chef kok in zo'n keuken dat ziet.....![]()
Volgens mij vlieg je er aan de voorkant uit...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |