Joene, zoals je al eerder te horen hebt gekregen, je hoort het zodra we het weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef Joene het volgende:
en de nieuwe mod is................???????? wanneer bekend????
Wow, lekker hoor! Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:02 schreef Ladyxima het volgende:
[afbeelding]
De kip tikka masala in de wok
[afbeelding]
De roodgekleurde rijst
[afbeelding]
De sajoer boontjes![]()
Wow MMM, je mag trots zijn op jezelf!quote:
had ook de tomaat op het laatst er ingegooid! Alleen tomatenpuree bij de rijst... en het restje bij de boontjes was teveel van het goedequote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wow, lekker hoor! Ziet er goed uit
Ik dacht eigenlijk dat je de tomaat er op het laatste moment door ging gooien, maar zo kan het natuurlijk ook
quote:
niets spectaculairs, maar het lukte gewoon allemaal helemaal perfectquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:11 schreef Oblivion het volgende:Harstikke mooi, eucje!!
![]()
Wat had je gekookt?![]()
Wij hebben zon mooie rvs pan met zon kraantje dus het is geen helse klus ofzo ... maar ik vind het dus zonde om even lekker een kroketje te doen en dan mn vet weg te moeten gooien want de patatjes met korrels kroket is niks enzo.. ik frituur meeste weekenden op zaterdag frietjes en bak een visje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik frituur niet vaak, frietjes en kroketten gaan dus gewoon lekker in de frituurpan die paar keer dat ik dat wil eten
En ach, olie verversen is ook weer niet zo vreselijk (vind ik).
dat zou es moeten kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:18 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, en lekker...![]()
Mocht je ook zelf eten?![]()
Voor dit jaar nog 3, over 3 weken, financieel management 1+2, theorie keuken en bedieningquote:
aan de gasten in het restaurant verkocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat werd er dan gedaan met het eten Euc?
Gadverdamme...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat zou es moeten kunnen
Alle culinaire hoogstandjes die wij maken in de keuken worden helemaal teniet gedaan door de kantine waar we moeten eten: friettent
En om zelf je rotzooi mee te gaan nemen vind ik ook weer zoiets
Ik heb eigenlijk nooit dat er korreltje van de kroketjes op de frietjes komen.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben zon mooie rvs pan met zon kraantje dus het is geen helse klus ofzo ... maar ik vind het dus zonde om even lekker een kroketje te doen en dan mn vet weg te moeten gooien want de patatjes met korrels kroket is niks enzo.. ik frituur meeste weekenden op zaterdag frietjes en bak een visje.
Examens, tentamens... ik snap er nooit ene ruk vanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Voor dit jaar nog 3, over 3 weken, financieel management 1+2, theorie keuken en bediening
Enne, examens zijn het
Hmm heb ik dus wel is gehad, of ze verbranden onder in pan ondanks de koude zonequote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit dat er korreltje van de kroketjes op de frietjes komen.....
Ah, dat is dan weer handig, het wordt in ieder geval niet weggegooid ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
aan de gasten in het restaurant verkocht.
Wij moesten allemaal zelf voor gasten zorgen, die voor 15 euro alles incl mochten komen eten + drinken. (drinken zat ook inbegrepen)
Ik heb ene frituurpan van 20 euro en dat gaat eigenlijk altijd primaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm heb ik dus wel is gehad, of ze verbranden onder in pan ondanks de koude zone
Onze pan weet i k niet wat die heeft gekostquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ene frituurpan van 20 euro en dat gaat eigenlijk altijd prima![]()
De hele tent leegkopenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond allemaal
Heb morgen een bezoekje aan de toko en de turkse supermarkt op de agenda staan.
Wat zijn dingen die ik zeker mee moet brengen?
Oeps en nu?quote:
Ja, hebben we hier ook zitten en op aanraden van een vriendin (ook kookgek) ga ik er eens kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOH, turkse ook?
Even wachten, zoek ik het op...![]()
Moet idd ook nog eten voor vanavond hebben. Mijn vrouw is nu winkelen met haar moeder. Kan ik ook mooi rustig winkelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:24 schreef Oblivion het volgende:
Turkse rijst en ankara makarnasi.
Als je dat in huis hebt, kan je het zo klaar maken: Risotto recepten met groente gezocht!
Wat zou je dan met de kokosmelk doen? Ben namelijk de enige hier in huis die kokos lust.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:24 schreef Oblivion het volgende:
Oh en bij de toko: Kokosmelk in blik.
Eagle chili sauce...![]()
Dat is mooi ben namelijk de enig die daar mee kooktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Oblivion het volgende:
Zijn allemaal dingen die lang houdbaar zijn...![]()
Kijk zowiezo eens naar de patak afdeling...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is mooi ben namelijk de enig die daar mee kookt![]()
Misschien wel maar moet ook nog naar de Turkse supermarkt en daar wil ik ook lamsvlees halenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:38 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet niet of je verse spullen wilt gaan kopen?
O, maar dat is allemaal spul wat wel goed blijft in de achterbakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:08 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, lekker verse gember...koriander....pepers.....zoete aardappels...![]()
Hebben jullie geen koelkast...?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, maar dat is allemaal spul wat wel goed blijft in de achterbak
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hebben jullie geen koelkast...?
*grinnik....![]()
Gecondoleerd Euc.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Toen ik gister bezig was om mn 9 te halen is mijn oma overleden, ze wordt maandag begraven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |