Klinkt verdacht... Zonde, maar gooi toch maar weg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, dat dacht ik ook. de onderkant zag er al slecht uit, die heb ik helemaal weggegooid. maar de rest ruikt ook zo.. niet lekker meerz eg maar
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Anders was het toch BBQ-haan?![]()
Niets aan toe te voegen eigenlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Anders was het toch BBQ-haan?![]()
Staat die niet gewoon op haar pc?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef Martijn_77 het volgende:
@Dutch mamma heb je nog een link naar die recepten data base?
woensdag op de markt gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
@MMM, hoe lang had je die ananas al?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar de betreffende docente vond ons onderwerp niet zo leuk...
Snackbar...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:07 schreef Oblivion het volgende:
Regent het...![]()
Dag BBQ...![]()
Nou dan de bakplaat maar weer!![]()
Nolius en McMan hebben mijn mailadres, vraag dat ff aan hen en mail me dan ff privé, dan krijg je een url-letje (misschien weet McMan die ook nog wel) naar de recentste zip.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef Martijn_77 het volgende:
@Dutch mamma heb je nog een link naar die recepten data base?
Nee...quote:
Zo zeg, dat is niet de minste!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:59 schreef Euc- het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA IK GA BIJ TOINE HERMSEN WERKEN!!!!
Heb net op een speciaal evenement in een restaurant in Eindhoven de hele dag met hem samen gewerkt en 1 van zijn sous-chefs. Wat zegt die de chef: als je zin hebt mag je zondag ook komen werken. Ik moest me inhouden om niet te zeggen: kerel wat denk je nou zelf!!
Zegtie ook nog: en als je nog geen stageplek voor volgend jaar hebt, kunnen we het daar zondag ook over hebben. JAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |