Of hij weet gewoon op een heel correcte manier de taboes die slechte pedofielen hebben gecreëerd achter zich te laten.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb jouw posts in deze topics gevolgd de laatste weken en ik was het altijd met je eens. Een volwassen vent hoort sowieso niet in bed te liggen met kinderen en die ouders hadden het nooit moeten toelaten.
In mijn ogen spoort MJ gewoon niet. Zijn interesse in kinderen is iig niet gezond. Er zijn wel meer mensen die geen leuke jeugd hebben gehad, maar die zie ik ook niet meteen met vreemde kinderen in één bed slapen. Imo is dat een grote kutsmoes om de tranen van de kijkers thuis én de jury op te wekken.
Duh! iig op RTL4 en CNN.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Komt het op TV?
Popsterren hebben wel vaker vage gewoontes zoals Madonnaquote:Op maandag 13 juni 2005 22:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Of hij weet gewoon op een heel correcte manier de taboes die slechte pedofielen hebben gecreëerd achter zich te laten.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef static het volgende:
Worden er camera's toegelaten in de zaal?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef static het volgende:
Worden er camera's toegelaten in de zaal?
je hebt nog ruim 15 minutenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef N.icka het volgende:
Kan ik nog even thee zetten?
Zekers, duurt nog wel een half uur...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef N.icka het volgende:
Kan ik nog even thee zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |