zo denk ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:56 schreef JohnDDD het volgende:
Nou, onschuldig lijkt me logisch maar ik mijn gevoel zegt schuldig!
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef Frutsel het volgende:
hij heeft altijd gezegd dat ie geen 50 jaar werd...
hoe oud is hij eigenlijk...als die schuldig wordt verklaard, dan pleegt hij zelfmoord...
Oeh! Live!!quote:UITSPRAAK ZAAK-JACKSON OM 22:30 UUR.
De jury in het proces tegen Michael Jackson is eruit. Binnen een uur maken de 12 juryleden bekend of de popster wel of niet schuldig is aan misbruik van een 13-jarige Amerikaanse jongen.
Cel
Jackson wordt daarnaast verdacht van verscheidene andere strafbare feiten. Hij zou maximaal 20 jaar gevangenisstraf kunnen krijgen.
Live
De uitspraak is straks live te horen. De rechter in het proces heeft erin toegestemd dat media microfoons plaatsen in de rechtszaal, zodat ze de uitspraak kunnen uitzenden.
en nu, als ie vrij man is?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef MUUS het volgende:
Ik heb helemaal het OJ-gevoel weer terug..
Tering, wat was ik pissed toen....
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hoop dat Jackson naar buiten moonwalkt
Ik hoop het. Maar als R Kelly nog steeds vrij is terwijl daar een video van was dan vrees ik in dit geval het ergstequote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef schatje het volgende:
Mijn gevoel zegt schuldig.
Ik heb jouw posts in deze topics gevolgd de laatste weken en ik was het altijd met je eens. Een volwassen vent hoort sowieso niet in bed te liggen met kinderen en die ouders hadden het nooit moeten toelaten.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
en nu, als ie vrij man is?
bij OJ wa sik ook flink over de zeik, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |