Hmm, dat belooft nog watquote:Op zondag 12 juni 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Ms Bain, MJ publiciste, is ontslagen lees ik nu
http://www.foxnews.com/story/0,2933,159269,00.html
Dat was ie al, tochquote:Op zondag 12 juni 2005 18:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is niet alles. Mike is vermist.
Deze soap wordt alleen maar spannender.
beyond a reasonable doubt dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:34 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik me afvraag he, bij dat juryberaad moet er dus een unaniem oordeel uitkomen; nu heb je het oordeel schuldig en onschuldig...ik neem aan dat het ook mogelijk is dat ze hem unaniem onschuldig bevinden op het moment dat ze niet genoeg aanleiding zien om hem schuldig te achten? Dwz innocent till proven guilty? Want op het moment dat men tot een "unaniem oordeel" moet komen, komt dat op mij over alsof men eerst een neutraal standpunt had en daarvandaan ook het "onschuldig"-standpunt kan innemen, terwijl men daarvan helemaal niet overtuigd kan zijn.
Ik ben bijvoorbeeld niet overtuigd dat hij onschuldig is maar ik zou hem denk ik wel onschuldig bevinden omdat ik het absoluut niet zeker zou weten.
Het is toch gewoon altijd unaniem "guilty" of "not guilty". Zo niet dan heb je een hung jury en mogen ze, als ze er geil van worden, het nog een keer proberen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het naar buiten wordt gebracht of het bij een 'niet schuldig' ook een unaniem oordeel was.
Tot wanneer blijf je daar eigenlijk?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:28 schreef MJboard het volgende:
Ik ben trouwens zelf een 'chickie', maar toch bedankt!
Hier in Los Olivos is niks bekend over het feit dat Michael weg zou zijn. Zijn familieleden zien we nog steeds in en uit rijden en kan me het nauwelijk voorstellen. Er zijn niet echt zulke mooie hotels in de buurt wat een uur rijden is vanaf Santa Maria. Hij heeft thuis toch het meest privacy. En als er afluisterapparatuur in zijn huis zit, dan kan hij zijn familie maar beter ook weghalen.
Verder geen nieuws.
Ik had sinds afgelopen vrijdag het voorgevoel dat maandag (vandaag dus) wel eens het verlossende woord zou kunnen komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef matthijst het volgende:
All lawyers are present.
And the media coordinator has been called to judge's chambers.
No jumping to conclusions, but they believe something is up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |