abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27863043
quote:
Op zondag 12 juni 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Ms Bain, MJ publiciste, is ontslagen lees ik nu

http://www.foxnews.com/story/0,2933,159269,00.html
Hmm, dat belooft nog wat
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_27863044
quote:
Op zondag 12 juni 2005 18:41 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Dat is niet alles. Mike is vermist.
Deze soap wordt alleen maar spannender.
Dat was ie al, toch
Hij zit natuurlijk bij Kapitein Haak, geen hond zal hem daar zoeken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27864244
Ik ben trouwens zelf een 'chickie', maar toch bedankt!

Hier in Los Olivos is niks bekend over het feit dat Michael weg zou zijn. Zijn familieleden zien we nog steeds in en uit rijden en kan me het nauwelijk voorstellen. Er zijn niet echt zulke mooie hotels in de buurt wat een uur rijden is vanaf Santa Maria. Hij heeft thuis toch het meest privacy. En als er afluisterapparatuur in zijn huis zit, dan kan hij zijn familie maar beter ook weghalen.

Verder geen nieuws.
pi_27876903
Wat ik me afvraag he, bij dat juryberaad moet er dus een unaniem oordeel uitkomen; nu heb je het oordeel schuldig en onschuldig...ik neem aan dat het ook mogelijk is dat ze hem unaniem onschuldig bevinden op het moment dat ze niet genoeg aanleiding zien om hem schuldig te achten? Dwz innocent till proven guilty? Want op het moment dat men tot een "unaniem oordeel" moet komen, komt dat op mij over alsof men eerst een neutraal standpunt had en daarvandaan ook het "onschuldig"-standpunt kan innemen, terwijl men daarvan helemaal niet overtuigd kan zijn.

Ik ben bijvoorbeeld niet overtuigd dat hij onschuldig is maar ik zou hem denk ik wel onschuldig bevinden omdat ik het absoluut niet zeker zou weten.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 13 juni 2005 @ 10:12:30 #85
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_27878652
Je hebt de uitspraken 'guilty' en 'not guilty'. Er is geen 'innocent' uitspraak.

Ik weet eigenlijk niet of het naar buiten wordt gebracht of het bij een 'niet schuldig' ook een unaniem oordeel was.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_27878820
quote:
Op maandag 13 juni 2005 08:34 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik me afvraag he, bij dat juryberaad moet er dus een unaniem oordeel uitkomen; nu heb je het oordeel schuldig en onschuldig...ik neem aan dat het ook mogelijk is dat ze hem unaniem onschuldig bevinden op het moment dat ze niet genoeg aanleiding zien om hem schuldig te achten? Dwz innocent till proven guilty? Want op het moment dat men tot een "unaniem oordeel" moet komen, komt dat op mij over alsof men eerst een neutraal standpunt had en daarvandaan ook het "onschuldig"-standpunt kan innemen, terwijl men daarvan helemaal niet overtuigd kan zijn.

Ik ben bijvoorbeeld niet overtuigd dat hij onschuldig is maar ik zou hem denk ik wel onschuldig bevinden omdat ik het absoluut niet zeker zou weten.
beyond a reasonable doubt dus.
alleen dan kan je iemand schuldig bevinden, anders wordt het niet schuldig, ook al vermoed je ms dat hij het wel gedaan zou kunnen hebben, het gaat om de aangedragen bewijzen.

m.i. zijn die niet hard genoeg, en zal hij wb kindermisbruik vrijgesproken worden, dienen te worden iig.
pi_27879810
Wat opzich ook al twijfelachtig is want de advocaten van MJ zijn toch van een andere orde dan een advocaatje voor de 'man op de straat,' die was allang al schuldig bevonden en in het cachot gegooid. Elke getuigenis/bewijsmateriaal wordt nu onder de loep gehouden en dan vindt men al gauw iets niet 100%. Dus 'beyond a reasonable doubt' zal veelvuldig (in mijn optiek iets té) afgewogen worden. Niets voor niets duurt het zo lang...heb er geen vertrouwen meer in.
pi_27879850
het duurt zo lang, omdat er meer dan 1 aanklacht is, dus over iedere aanklacht moet zorgvuldig een en ander afgewogen worden.
  maandag 13 juni 2005 @ 11:02:08 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27879975
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het naar buiten wordt gebracht of het bij een 'niet schuldig' ook een unaniem oordeel was.
Het is toch gewoon altijd unaniem "guilty" of "not guilty". Zo niet dan heb je een hung jury en mogen ze, als ze er geil van worden, het nog een keer proberen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_27881327
Ik kan me niet voorstellen dat ze op de aanklacht van kindermisbruik een unaniem guilty-oordeel bereiken. Alle getuigen die ooit iets zeggen te hebben gezien zijn voormalige werknemers van Michael Jackson die na ontslag een rechtszaak tegen hem begonnen zijn. Die moeder en die kinderen zijn zeer dubieus. Er is echt wel reasonable doubt.

En die andere oordelen...hmm. misschien.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27897348
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:28 schreef MJboard het volgende:
Ik ben trouwens zelf een 'chickie', maar toch bedankt!

Hier in Los Olivos is niks bekend over het feit dat Michael weg zou zijn. Zijn familieleden zien we nog steeds in en uit rijden en kan me het nauwelijk voorstellen. Er zijn niet echt zulke mooie hotels in de buurt wat een uur rijden is vanaf Santa Maria. Hij heeft thuis toch het meest privacy. En als er afluisterapparatuur in zijn huis zit, dan kan hij zijn familie maar beter ook weghalen.

Verder geen nieuws.
Tot wanneer blijf je daar eigenlijk?
tot de uitspraak? of moet je weer eerder terug?
  maandag 13 juni 2005 @ 20:02:26 #92
28167 matthijst
pi_27897809
21 agenten bij de rechtzaal.
De burgemeester van Santa Maria verwacht geen rellen rondom de uitspraak
  maandag 13 juni 2005 @ 20:30:46 #93
28167 matthijst
pi_27898819
All lawyers are present.
And the media coordinator has been called to judge's chambers.
No jumping to conclusions, but they believe something is up.
pi_27899186
Spannend, wat zijn de verwachtingen dat het wordt? (al zeggen verwachtingen natuurlijk niks)
pi_27900992
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef matthijst het volgende:
All lawyers are present.
And the media coordinator has been called to judge's chambers.
No jumping to conclusions, but they believe something is up.
Ik had sinds afgelopen vrijdag het voorgevoel dat maandag (vandaag dus) wel eens het verlossende woord zou kunnen komen.

CNN maar weer in de gaten houden vanavond.
  maandag 13 juni 2005 @ 21:39:25 #96
28167 matthijst
pi_27901057
MJ VERDICT!!!
1 uur npog
pi_27901113
Vrijspraak.

edit : dat verwacht ik dus, wat ik vind is een ander verhaal maar dat is al bekend.

ben nu toch wel beetje nerveus
  maandag 13 juni 2005 @ 21:44:54 #98
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_27901243
Live op CNN nu.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 13 juni 2005 @ 21:45:47 #99
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_27901274
En BBC World.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_27901302
Oe... spannend! CNN opzet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')