Maar jij lust ook geen bierquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
nuttig, ik merk vanzelf wanneer 't donker is
lampjes een suggestiequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ha, maar nu weet ik tot hoe laat we door kunnen varen
om even duidelijk te zijn, ik zei zaterdag voor ieder bier dat ik in m'n handen had een gebedquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar jij lust ook geen bier.. soms merk ik in benevelde toestanden niet of het nou donker of licht is
![]()
Nou ja, die zijn er dus niet..quote:
zit jij bij de jonge woudlopers ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er dus niet..![]()
Maar ook zodat je weet wanneer je moet stoppen om nog een tent ofzo op te zetten in daglicht. Wat echt zo gebeurt is, terwijl je in het donker echt aan het kloten bent
Part time marine officier ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
zit jij bij de jonge woudlopers ofzo?
Jonge woudloper??quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
zit jij bij de jonge woudlopers ofzo?
mja, lamme officier dan hele dagen op fokquote:
Dat heet delegerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, lamme officier dan hele dagen op fok
ene keer per jaar, ik dacht dat je zeilde?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jonge woudloper??![]()
Voor die ene keer per jaar dat ik snachts vaar, ga ik echt geen lampjes kopen enzo
klopt, maar liever overdagquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
ene keer per jaar, ik dacht dat je zeilde?
Waar heb jij het nou weer over? Een big mac?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja lekker... maar liever een 'niet' ingerukte![]()
jitz in de oorlog op fok:quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz in de oorlog op fok:
"wacht, wacht, ik moet ook nog even op fok! zetten dat je mij nu dood gaat schieten"
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz in de oorlog op fok:
"wacht, wacht, ik moet ook nog even op fok! zetten dat je mij nu dood gaat schieten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |