of heb je zo'n mooie leren huid van de zonnebank?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kleurtje van die ene goede dag
dan heb je iig altijd je lerenpakje bij jequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
of heb je zo'n mooie leren huid van de zonnebank?
voor in het geval dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan heb je iig altijd je lerenpakje bij je
en dus heb je leren pijpenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan heb je iig altijd je lerenpakje bij je
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
ik denk dat ik mijzelf eens af ga vragen hoelang 't duurt voordat de ziekenauto hier is
met een vleugje tambourijn en veul mayonaisequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:50 schreef Fisher het volgende:
bijna etenstijd en tear is dood, zou hij daar opgedient worden?
suc6 en eetsequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
mensen, ik ga zeiken en daarna eten
hou vol!!!
quote:
als je volgend jaar nog lekker wil posten in het stagiair topic moet je het niet verbeteren dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
BPV-Vaardigheden en houding is bijna allemaal goed beoordeeld, hij vind me een prettige collega om mee te werken iemand waar ie op kan vertrouwen bla bla bla.... als ik nu nog wat verbeter aan mijn project/verslag wordt mijn stage voldoende beoordeeld
Baal je nou niet een beetje... want dan kan je volgend jaar niet meer als stage loper hier rond zwalkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ben weer levend teruggekomen
Stagegesprek ging best goed eigenlijk, moet nog wat kleine punten verbeteren aan mijn project/verslag en dan wordt mijn stage goedgekeurd
DAar komt het wel op neer inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als je volgend jaar nog lekker wil posten in het stagiair topic moet je het niet verbeteren dus
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:11 schreef c0mpleX het volgende:
nieuwe gordel zorgt voor 50% minder ongelukken:
[afbeelding]
Ik kijk net in je post geschiedenis.........quote:
ja: ik wil een fruitmandquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kijk net in je post geschiedenis.........
Gast er bestaat ook nog wel wat anders dit topic hoor
huh.. ik dacht dat dit topic t hele forum wasquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kijk net in je post geschiedenis.........
Gast er bestaat ook nog wel wat anders dit topic hoor
Aan je post geschiedenis te zien lijkt het daar inderdaad wel opquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
huh.. ik dacht dat dit topic t hele forum was
Op zich komt hier wel alles langs... de rest van het forum is niet boeiend meer zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
huh.. ik dacht dat dit topic t hele forum was
ik ga mn horizon dan maar eens verbredenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aan je post geschiedenis te zien lijkt het daar inderdaad wel op![]()
reken er maar niet opquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga mn horizon dan maar eens verbredenwellicht doe ik nog meer nieuwe vrienden op
NOG meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga mn horizon dan maar eens verbredenwellicht doe ik nog meer nieuwe vrienden op
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wilde jullie even mee laten genieten van het feit dat ik thuis ben
En het is lekker weer!![]()
Oprotten jijquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben ook thuis.. ik voel me steeds meer thuis op mijn stage plekquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lekker weer en thuis zitten? doe je niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ Complex, ga je nou mijn post geschiedenis gebruiken om nieuwe topics te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |