MBO zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef squEEKer het volgende:
OP
Wat betekent dit:quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat risico neem ik wel. Ik heb ergere boodschappen moeten meedelen
Spring voor een trein....quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef squEEKer het volgende:
GVD ik zit nu al heeeeel de week in dit lokaal,
zit er GVD vandaag een kut leraar van heb ik jou daar!
Mag ik GVD geen halleeluja meer meezingen (ik heb cityfm ALTIJD opstaan)
Ik mag niet meer lachen.
Ik mag geen geluid meer maken
EN FUCKING WAAROM?!?
OMDAT HIJ HIER GEDWONGEN ZIT!!!!
WTF?!?! flikker toch op!!
OWJA! Ik heb m'n radio gvd uit moeten zetten!! ding staat altijd aan!!! kut zooi
Het betekent zoiets als: 'moet je van het leven houden of mag je het weggooien?'quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat betekent dit:
Faut-il aimer la vie ou la jeter?
iets met het leven ofzo?
Oh stupide innocencequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het betekent zoiets als: 'moet je van het leven houden of mag je het weggooien?'
Het is een regel uit een geweldig nummer van de Zwitserse zanger Stéphan Eicher.
Ik vergeef het je als je nog nooit van de beste man gehoord hebt.
Als je zoekt op google.fr en dan de naam van het nummer intikt (Durant un long moment) dan kom je bij deze tekst uit:quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Oh stupide innocence
Niet echt van gehoord nee, maar het zinnetje sprak me aan...
Ik dacht al dat het zoiets was....
Merde, ik moet nu naar mijn werk...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef Blinky het volgende:
[..]
Als je zoekt op google.fr en dan de naam van het nummer intikt (Durant un long moment) dan kom je bij deze tekst uit:
http://www.paroles.net/chansons/14182.htm
Misschien spreekt de rest van je tekst je ook aan![]()
Your wish is my command. Check je fotoboekquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Merde, ik moet nu naar mijn werk...
Ik lees het morgen wel even door okaj
Gelieve een lichte vertaling alvast
Thanxquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
Your wish is my command. Check je fotoboek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |