Uhm, ik maak maar een geintje vandaar die smiley.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
.
Dan ben jij vast nog nooit naar een wedstrijd in Griekenland geweest..
Ow, sorry.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Uhm, ik maak maar een geintje vandaar die smiley.
Maar ben er idd nog nooit geweest, maar wel genoeg gezien ervan.
Jazekerquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef tukkeronline het volgende:
nog steeds 0-0 als ik het goed begrijp?
Ach, dan weet je meteen wie er degraderen volgend jaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef brighton het volgende:
Hup Sparta.
Alleen Heracles is al erg genoeg. Niet ook nog Helmond
Beidequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Wat is het trouwens Hellmond of Helmond
Jij vond het aantal Brabantse ploegen in de Eredivisie toch wel genoeg nu?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:28 schreef SCH het volgende:
Super dit, nu vasthouden.
Nou Sparta is een feest zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef brighton het volgende:
Hup Sparta.
Alleen Heracles is al erg genoeg. Niet ook nog Helmond [afbeelding]
Joa zeg hequote:
Helmond ligt toch in Zeelandquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij vond het aantal Brabantse ploegen in de Eredivisie toch wel genoeg nu?
Officieel Helmond, maar ik vind 't meer Hellmond momenteelquote:
Helmond, maar fans noemen het Hellmond. Het is officieel toch ook Utrecht en niet Utreg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Wat is het trouwens Hellmond of Helmond
owja zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:32 schreef Xante het volgende:
[..]
Officieel Helmond, maar ik vind 't meer Hellmond momenteel.
Wat is sparta nou helemaal man - ik vind het leuk, nieuwe clubs in de HCE, leuk om op bezoek te gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef Xante het volgende:
Dat kan toch niet, zo'n eerste divisie clubje pur sang in de Eredivisie in plaats van Sparta.
Op de fiets naar PSV, olé, olé..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef mordradead het volgende:
wat riepen ze nou over psv?
"Op de fiets naar PSV en op de fiets naar PSV"quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef mordradead het volgende:
wat riepen ze nou over psv?
om daar op de broek te krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Op de fiets naar PSV en op de fiets naar PSV"
Ik wou een reactie typen, maar het is 1-1.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is sparta nou helemaal man - ik vind het leuk, nieuwe clubs in de HCE, leuk om op bezoek te gaan.
Bij deze: Sparta is tof en hoort gewoon thuis in de Eredivisiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is sparta nou helemaal man - ik vind het leuk, nieuwe clubs in de HCE, leuk om op bezoek te gaan.
Inderdaad, elke week weer speelt hij goed. Ook razendsnelquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Bouaouzan is best goed trouwens..
Speelde eerder in de NC ook al aardigquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat heb je vandaag van hem gezien wat hem zo goed maaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iets voor Ajax? We hebben nog een linkervleugel nodigquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die is bezig om zich in de kijker te spelen bij een Europese topclubquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij is bij veel aanvallen betrokken, snel en vaardig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag van hem gezien wat hem zo goed maakt
Jammer dat von Bommel niet meer bij psv speelt,quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Iets voor Ajax? We hebben nog een linkervleugel nodig
niks speciaals gemerkt ik zal eens gaan oplettenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is bij veel aanvallen betrokken, snel en vaardig.
Prima speler. Lekkere bikkel ook,.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Suijk het volgende:
Moet er echt één van deze twee in de Eredivisie bij komen?
Ajax wilde hem al eens hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer dat von Bommel niet meer bij psv speelt,.
Ik vrees van wel, maar als je zo speelt is het gewoon een retourtje Hans Kraay Junior-Divisiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Suijk het volgende:
ok dat was net een goede actie van die jongequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
niks speciaals gemerkt ik zal eens gaan opletten
Beter dan De Graafschap. En leuk als Sparta er weer bij isquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Suijk het volgende:
Wheeeehehehequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zegt een supporter van Heerenveen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |