abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:35:09 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27765888
Hallo!

Het viel me op dat hier nog geen centraal topic over was! En het viel me tevens op dat er hier op fok! een flink aantal mensen is dat zich afvraagt hoe... Of waar je het lef vandaan haalt om... Wat je het beste kunt zeggen... Enz enz enz! Volgens mij is er best behoefte naar om de kennis op dit gebied een beetje te centraliseren.

Waar is dit topic voor?
Dit topic is in het leven geroepen om al je vragen met betrekking tot het versieren van iemand van het andere geslacht (okee, homo's en lesbo's zijn ook welkom ) te stellen. Uiteraard leent dit topic zich ook prima voor discussies over technieken, het geven van tips of het plaatsen van succesverhalen. Psychologisch onderbouwde theorie is ook welkom, mits het goed toepasbaar is in de praktijk.

Waar is dit topic niet voor?
Het geven van tips die NIET in de praktijk getest zijn. Zorg ervoor dat je weet waar je het over hebt,
zodat je anderen niet (onbewust) op een zijspoor plaatst. Verder lijkt het me logisch dat je een ander gewoon in zijn/haar waarde laat, ongeacht wat hij/zij post/doet. Het plaatsen van je grootste blunders mag ook ergens anders, namelijk in de 'versierblunders'-reeks.

Wat versta je eigenlijk precies onder 'versieren'?
ver·sie·ren (ov.ww.)
1 voorzien van versiering => decoreren, opsieren, optooien, optuigen, tooien, verfraaien
2 langs officieuze weg regelen => ritselen
3 verleiden

Het gaat hier dus om een combinatie van 2 en 3: het genereren van aantrekkingskracht bij het andere geslacht. Het (leren) oproepen van bepaalde emoties met het doel iemand tot jou aan te trekken, zondar dat de ander zich gejaagd voelt. Het uiteindelijke doel? Een kus, een date, sex... Voor iedereen anders!

Zijn er ook praktijkcursussen?
Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.

URL's? Literatuur?
  • Alles van Ross Jeffries
  • Alles van David DeAngelo
  • Fastseduction.com - Bomvol goede adviezen!

En de dames dan?
    'Versieren' lijkt misschien voornamelijk een aangelegenheid voor mannen, maar voor de assertieve vrouwen onder ons is er ongetwijfeld ook zat te leren! Daarnaast is feedback vanuit de vrouwelijke kant op het besprokene uiteraard meer dan welkom!

Is TS zo'n meesterversierder dan?
    By all means NO! Sterker nog, ik ben compleet hopeloos op het gebied van het genereren van aantrekkingskracht. Ik heb flink wat theoretische kennis opgedaan, maar ben in de praktijk een hopeloze rookie. Kortom, ik open dit topic deels uit eigenbelang: naast je eigen ervaringen kun je ook veel leren van de ervaringen van een ander

Als je iets toe te voegen hebt aan deze verre van ideale OP, post het dan maar
  • "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_27766064
    Meisjes gebruiken meestal simpele "truukjes" om iemand aan te spreken, dat valt me op.. Alleen wat in godsnaam terug te zeggen als:

- een meisje je om vuur vraagt'
    - een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.

Iemand tips van hoe ik het aan HAD moeten pakken (ook goed voor de volgende keer)
      donderdag 9 juni 2005 @ 09:46:40 #3
    77130 star_gazer
    pi_27766100
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Logitik het volgende:
    Vuur geven! Heb je dat niet, zorg dan dat je het de volgende keer wel hebt
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_27766177
    quote:
    - een meisje je om vuur vraag
    Of ze ook wat wil drinken van je
    Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off
    pi_27766183
    ik ben wel de afgelope 3 jaar beetje uit de running geweest (nu zonder vriendin)
    maar ik geloof dat ik de volgende antwoorden heb:
    quote:
    - een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.
    - in geval van vuur komt er bij mij uit dat ik niet rook, en kan ze het momenteel ook nog vergeten, maar ik heb het gevoel dat ik die eis toch maar moet laten vallen
    - bij de bar, denk ik toch een praatje maken of zo, alleen ben ik dus niet zo een held (nooit geweest) dus zal het wel op niks uitkomen.
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef star_gazer het volgende:
    Zijn er ook praktijkcursussen?
    Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.
    Waar kan ik me inschrijven

heb ik ook nog een vraagje, stel je durft niemand aan te spreken.
    maar bij het om je heen kijken (in de trein, in een discotheek, whatever)
    zie je een best wel erg leuk meisje, je hebt op een gegeven moment oog contact,
    wacht je dan af tot ze op jou af komt, of kan je er maar beter op af stappen?

of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven en toch iets voor elkaar krijgen door alleen beetje te kijken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Robinski op 09-06-2005 09:56:37 ]
      donderdag 9 juni 2005 @ 09:53:55 #6
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_27766246
    quote:
    Meisjes gebruiken meestal simpele "truukjes" om iemand aan te spreken, dat valt me op.. Alleen wat in godsnaam terug te zeggen als:

Iemand tips van hoe ik het aan HAD moeten pakken (ook goed voor de volgende keer)
    1 - Vuur geven. Om peuk bietsen Zie zelf maar
    2 - Terug glimlachen met een blik van 'ik heb je door'... als ze dan nog meer aanleiding geeft, naar je toetrekken, evt zachtjes aan 'r haar trekken terwijl je haar in d'r nek zoent.. hals... Op d'r bek pakken
    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
      donderdag 9 juni 2005 @ 09:54:13 #7
    41684 wadgem
    Vvvbwleargh.
    pi_27766252
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Robinski het volgende:
    of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven
    Present.
    Anatidaephobia
    The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
    pi_27766411
    quote:
    Derop af, zeker als ze lief naar je kijkt. weet je meteen zeker hoe de vork in de steel zit. Anders ga je iedere keer afvragen of ze je nou wel of niet leuk vind. Gewoon doen, wat heb je te verliezen, tis ook maar een mens....
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:01:48 #9
    77130 star_gazer
    pi_27766440
    quote:
    [b]Op donderdag 9 juni 2005 09:50
    Nee heb je, een klap voor je kop kun je krijgen

Even serieus: vrouwen houden van zelfverzekerd Gewoon doen. Stuntel je wat, dan maakt dat nog niet eens zo veel uit: door het gesprek aan te knopen, heb je laten zien dat je sterk genoeg in je schoenen staat. Hier ben ik ook nog geen held in, maar ik ga proberen me te houden aan de 3-second-rule:

Zie je iemand waarvan jij denkt dat ze de moeite waard is, stap er dan binnen 3 seconden opaf. Je hebt nu geen tijd om allerlei excuusjes te verzinnen, waardoor je uiteindelijk verstijfd van angst blijft staan.
    -
    pi_27766576
    beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, 3x aan je ballen graaien (ziet ze gelijk dat je heel wat in huis hebt) en gaan met die banaan, gewoon zeggen "lekker weertje he" (wel met een giga glimlach )
    pi_27766650
    3x met je banaan zwaaien en gaan ballen?
    pi_27767012
    Ik schijn er erg goed in te zijn!
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:33:02 #13
    77130 star_gazer
    pi_27767316
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Roellio het volgende:
    Ik schijn er erg goed in te zijn!
    Wat? Ovenschotels maken?
    -
    pi_27769099
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat? Ovenschotels maken?
    Onder andere!
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:01:41 #15
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_27769859
    Ovenschotel Chicky

Vlei de vriendinnen heel licht en bak de plakjes in complimentjes, neem uit de pan en houd deze apart. Bak in dezelfde pan de 'broertjes' welke ook in dunne plakjes gesneden zijn. Haal 'broertjes' uit de pan en voeg opnieuw een beetje complimentjes toe. Bak hierin de in repen geregelde chicky. Kruiden met peper en zout.Doe dit alles in een vuurvaste schaal om en om (schuin op mekaar) de plakjes, vriendinnen, 'broertjes' en je versierde chicky. Snipper een rondje en strooi dit over de bar.Verkruimel de andere gozers die op haar willen hitten en verdeel deze over de kroeg. Bestrooi rijkelijk met oogcontact en plaats het geheel 30 min in een hete danstent. Maak intussen een saus door d'r op d'r bek te pakken en voeg een zooi vrouwelijke tegenkandidaten toe. Roer dit alles goed door en laat doorwarmen, voeg 2 breezah toe en 1 theelepel goldstrike toe. Laat dit alles goed doorwarmen zodat de drank er nog goed intrekt.Haal je chicky uit de kroeg en verdeel haal vrienden over de tent en geef haar nog 5 minuten om duidelijk te maken dat ze afscheid moet nemen.
    Geef er eventueel een taxi ritje terug.
    Eet smakelijk.
    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:05:45 #16
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27769969
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat? Ovenschotels maken?
    Koken is ook een vorm van zelfvertrouwen
    pi_27771047
    TS you're the One

ben blij dat er eindelijk zo'n topic opent

Nou ik hep al veel geleerd van mijn eerdere topic maar hier ga ik van leren heb ik het gevoel
    * tentakeling volgt het op de voet...

Je had al goede tips gegeven in mijn topic
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:59:24 #18
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_27771441
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef hawaii het volgende:
    Ovenschotel Chicky
    (...)
    Geef er eventueel een taxi ritje terug.
    Eet smakelijk.
    LOL
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
    pi_27772578
    quote:

als ze om vuur vraagt: zeggen dat je nog niet heet genoeg bent

okeee erg flauw! maar als ze dat doet..heeft ze interesse..dus gewoon een vuurtje geven, en als je die niet hebt..zeggen: ik heb geen vuurtje, maar ik kan wel een drankje voor je kopen. of zoiets dergelijks.

bij het meisje aan de bar: Duidelijk interesse...dus terugglimlachen en beginnen met een..: hee! om daarna een gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes...
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27772658
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Robinski het volgende:

of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven en toch iets voor elkaar krijgen door alleen beetje te kijken?
    als je oogcontact hebt moet je altijd beginnen met glimlachen..doet ze dat terug en blijft ze kijken, probeer dan een gesprek aan te knopen. het gaat (bij mij tenminste) altijd een beetje vanzelf.
    jaja..tis allemaal wat
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:01:32 #21
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27773566
    ik vind die op wel een leuke/goede versiertruc.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:07:07 #22
    80425 Muertez
    met een z?
    pi_27773761
    quote:
    bij het meisje aan de bar: Duidelijk interesse...dus terugglimlachen en beginnen met een..: hee! om daarna een gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes...
    Hee wist je al dat een van mijn koeien een kalfje heeft

volgens mij wil de TS juist een paar hints die invulling geven aan het begrip koetjes en kalfjes
    dus waar kan je het wel over hebben, waar liever niet meteen over blaten etc.

maar het opvallende is, het maakt eigenlijk helemaal niet uit waar je het over hebt het gaat er om hoe je het brengt.
    Je kan best beginnen over het weer, als je maar uitstraalt dat de temparatuur en neerslag je niet echt boeien maar dat je gewoon iets zoekt om met haar (of hem) over te praten.
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:09:30 #23
    80425 Muertez
    met een z?
    pi_27773840
    Het is trouwens een misverstand om te denken dat je met ieder meisje een interessant gesprek kan voeren. Sommige zijn daar zelf ook niet toe in staat, dat hoeft niet aan jou te liggen.

Je moet het alleen niet meteen zien als een afgang voor jezelf
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:15:21 #24
    77130 star_gazer
    pi_27774032
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:09 schreef Muertez het volgende:
    Je moet het alleen niet meteen zien als een afgang voor jezelf
    Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
    -
    pi_27774040
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:07 schreef Muertez het volgende:

[..]

Hee wist je al dat een van mijn koeien een kalfje heeft

volgens mij wil de TS juist een paar hints die invulling geven aan het begrip koetjes en kalfjes
    dus waar kan je het wel over hebben, waar liever niet meteen over blaten etc.

maar het opvallende is, het maakt eigenlijk helemaal niet uit waar je het over hebt het gaat er om hoe je het brengt.
    Je kan best beginnen over het weer, als je maar uitstraalt dat de temparatuur en neerslag je niet echt boeien maar dat je gewoon iets zoekt om met haar (of hem) over te praten.
    oohh..ksnap em! nou..je kan over alles praten..zolang je maar niet begint met ken ik jou niet ergens van gewoon afwachten hoe ze reageert op je..en daarop anticiperen. dus als ze bijv je hand pakt, daarop reageren door een beetje over haar hand te strelen. en als ze na een leuk gesprek je heel lang aankijkt..is dat het teken dat je moet zoenen! beetje duidelijk zo?
    jaja..tis allemaal wat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')