Hallo!
Het viel me op dat hier nog geen centraal topic over was! En het viel me tevens op dat er hier op fok! een flink aantal mensen is dat zich afvraagt hoe... Of waar je het lef vandaan haalt om... Wat je het beste kunt zeggen... Enz enz enz! Volgens mij is er best behoefte naar om de kennis op dit gebied een beetje te centraliseren.
Waar is dit topic voor?Dit topic is in het leven geroepen om al je vragen met betrekking tot het versieren van iemand van het andere geslacht (okee, homo's en lesbo's zijn ook welkom
![]()
) te stellen. Uiteraard leent dit topic zich ook prima voor discussies over technieken, het geven van tips of het plaatsen van succesverhalen. Psychologisch onderbouwde theorie is ook welkom, mits het goed toepasbaar is in de praktijk.
Waar is dit topic niet voor?Het geven van tips die NIET in de praktijk getest zijn. Zorg ervoor dat je weet waar je het over hebt,
zodat je anderen niet (onbewust) op een zijspoor plaatst. Verder lijkt het me logisch dat je een ander gewoon in zijn/haar waarde laat, ongeacht wat hij/zij post/doet. Het plaatsen van je grootste blunders mag ook ergens anders, namelijk in de 'versierblunders'-reeks.
Wat versta je eigenlijk precies onder 'versieren'?ver·sie·ren (ov.ww.)
1 voorzien van versiering => decoreren, opsieren, optooien, optuigen, tooien, verfraaien
2 langs officieuze weg regelen => ritselen
3 verleiden
Het gaat hier dus om een combinatie van 2 en 3: het genereren van aantrekkingskracht bij het andere geslacht. Het (leren) oproepen van bepaalde emoties met het doel iemand tot jou aan te trekken, zondar dat de ander zich gejaagd voelt. Het uiteindelijke doel? Een kus, een date, sex... Voor iedereen anders!
Zijn er ook praktijkcursussen?Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.
URL's? Literatuur?Alles van Ross Jeffries
Alles van David DeAngelo
Fastseduction.com - Bomvol goede adviezen!
En de dames dan?
'Versieren' lijkt misschien voornamelijk een aangelegenheid voor mannen, maar voor de assertieve vrouwen onder ons is er ongetwijfeld ook zat te leren! Daarnaast is feedback vanuit de vrouwelijke kant op het besprokene uiteraard meer dan welkom!
Is TS zo'n meesterversierder dan?
By all means NO! Sterker nog, ik ben compleet hopeloos op het gebied van het genereren van aantrekkingskracht. Ik heb flink wat theoretische kennis opgedaan, maar ben in de praktijk een hopeloze rookie. Kortom, ik open dit topic deels uit eigenbelang: naast je eigen ervaringen kun je ook veel leren van de ervaringen van een ander ![]()
Als je iets toe te voegen hebt aan deze verre van ideale OP, post het dan maar
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op
donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.