quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zeker als je erheen rijd terwijl je eigelijk terug naar huis wilt
![]()
wat n kutafslag is dat zeg![]()
ow das offtopic![]()
Nu met enge ziektesquote:
Same to you kankerjongquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:33 schreef Klasse het volgende:
De tiefus.
Oh ja., in m'n rol blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is dit niet allemaal veel te lief voor in dit topic?
enne lazz niet vergeten![]()
ik mag niet meer schelden, alles word overgenomen en ik weet dus alleen nog maar stomme scheldwoordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
scheld ff lekker op die afslag en je bent weer ontopic
grofwegquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja., in m'n rol blijven.
Ik hoop dat je moederkoek cyanide bevat!
Hebben je kinderen tenminste nog een eerlijke kans!
Het moment dat shit opeens ships word en kut kat blijkt te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik mag niet meer schelden, alles word overgenomen en ik weet dus alleen nog maar stomme scheldwoorden![]()
mn 3 jarige liep van de week iets in elkaar te zetten en dat lukte niet zei ie steeds godverdomme , shit godverdomme![]()
ik ken alleen nog maar gossiepietje en dat soort gein![]()
Om er vervolgens zout in te strooien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
grofweg
owja ff ontopic dat je mondhoeken mogen uitscheuren tot achter je oren
niets persoonlijks hoor K
alle wegen lijden naar rome zaanstad of dorpquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik probeer elke keer een andere afslag en kom steeds weer thuis
Als die kanker tyfus en nog meer van dat soort taal gebruikt welquote:
nee de persoon vastbinden en dan ratten eropquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef Klasse het volgende:
[..]
Om er vervolgens zout in te strooien.![]()
Ik ben niet geschikt voor dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Als die kanker tyfus en nog meer van dat soort taal gebruikt wel
Je bent echt superlief!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nouhou niet tegen mij ik ben liev toch?
![]()
nee kut en shit mogen blijven, chips vind ik nog erger dan shitquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het moment dat shit opeens ships word en kut kat blijkt te zijn
ok vuile gore tyfushondquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent echt superlief!
Maar ik moet wel ontopic blijven hé!
Aangerand en uitgescholdenquote:
goed excuusquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent echt superlief!
Maar ik moet wel ontopic blijven hé!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|