Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
mja, opzich heb ik het dan beter geregeld, ik heb nl. een teringhekel aan de vriendin van m'n huisgenoot, jij aan je huisgenoot volgens mij
ik heb gewoon een hekel aan dat mensquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een (soms) hekel aan hem én aan z'n vriendin. Die gast is soms echt totaal onaagepast...![]()
Als hier een maat van me woonde dan was het de hele week feest geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan dat mens
aan m'n huisgenoot niet, da's dan ook een goede vriend
mja dat is (gelukkig) een beetje opgehouden hier...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als hier een maat van me woonde dan was het de hele week feest geweest
Komen jullie hier een keer de hele nacht herrie maken andersquote:
van't weekend?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Komen jullie hier een keer de hele nacht herrie maken anders
toch niet van die hersenloze mokkels die niets van de wereld weten ehquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
Altijd dezelfde twee bijdehante mokkels... Daar kan ik echt niet mee communiceren.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toch niet van die hersenloze mokkels die niets van de wereld weten eh
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Eentje heb ik zo hard gedist...
Die liep over het dagboek van Kurt Cobain te lullen dat er allemaal dingen instonden over zelfmoord ed.
Dat ze het zo'n indrukwekkend vond bla bla
Ik zo van welke druk heb jij dan? Want in die van mij (en ik pak 'm er ff bij) staat dat niet hoor, jammer joh over een boek lullen dat je niet hebt gelezen
Whehe wedstrijdje doen wie het snelste dood isquote:
Ik heb het nog nooit nuchter gedaan maar dan ben ik na 1 teug al rare dingen aan't zien en na 2 kan ik niets meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe wedstrijdje doen wie het snelste dood is
Ik zie na drie trekjes echt roze olifanten![]()
Beugeltjes soldaat makenquote:
Zit je te blowen zie je opeens bløf in de woonkamer staanquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je nagaan, jij moet blowen maar ik kijk gewoon in de spiegel![]()
ik ben blij dat ik nooit blow, jij moet iedere dag tegen zo'n grafkop aankijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je nagaan, jij moet blowen maar ik kijk gewoon in de spiegel![]()
Ik zie een brief ui londenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je te blowen zie je opeens bløf in de woonkamer staan
ja dat is natuurlijk weer een beetje overdreven hequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nooit blow, jij moet iedere dag tegen zo'n grafkop aankijken
ik kan niet blowen, maar draaien doe ik als een treinquote:
Wanneer stop je ermee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk weer een beetje overdreven he
je plaatjes werken lekker heutequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik kan niet blowen, maar draaien doe ik als een trein
[afbeelding]
nu doet hij het welquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik kan niet blowen, maar draaien doe ik als een trein
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee alles, big sticks, binnenstebuiten![]()
![]()
pruts0rquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar ik haal nog steeds voorgedraaide
ja als ik met die opel tegen een paaltje rij vouwt die geroeste carroserie gelijk dubbelquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als ik je verhalen over je rijgedrag analyseer duurt het niet lang meer
achja, opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja als ik met die opel tegen een paaltje rij vouwt die geroeste carroserie gelijk dubbel
ja inderdaad, kan ik weer een nieuwe kopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
achja, opgeruimd staat netjes
L'etje draaien met longvloeiquote:
dan heb ik aan een halve teug genoegquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
L'etje draaien met longvloei
Dan krijg je echt mega-toeters
ja dan ga ik ff naar god, je weet, dan komt er zon peurac figuur en gaat dan onderhandelen over opties die ik niet nodig heb ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
een zeeuws leven zal vast niet duur zijn
geen opties enzo
whahahahahahahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dan ga ik ff naar god, je weet, dan komt er zon peurac figuur en gaat dan onderhandelen over opties die ik niet nodig heb ofzo![]()
wat een pisleven zal deze gast hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:39 schreef Orcaman1984 het volgende:
Roken ---> Nooit gedaan, ik begin echt niet aan die troep
Drugs ---> Nooit gedaan, ik begin echt niet aan die troep
Alcohol ---> Ongeveer één keer per maand
Koffie ---> Teveel koffie(Maar ik zie koffie niet als drugs)
even testje, is een scene uit sin city maar hijs beetje te donkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whahahahahahaha
je avatar wat doe je
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
Goed kansloos verhaal:
Lowlands 2002, ik en een maat lopen op zondagavond over het terrein. Niemand heeft nog tabak, en alle winkels zijn dicht, maar we hebben nog 2 gram hasj, en dat moet toch echt wel op...
Uiteindelijk van iemand een peuk gebietst, wie draaien alles erin getieft. Blijkt het een Kretek sigaret te zijnWij echt compleet kapot van de hash op de grond liggen met onze kruidnageljoint
Ik dacht dat twee pakjes shag wel genoeg zouden zijn voor 4 dagenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tip 1:
Ga nooit van huis zonder toereikend rookwaar
Om 3 uur 's nacht op een festival terrein in Biddinhuizen zekerquote:
ik zei dus genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht dat twee pakjes shag wel genoeg zouden zijn voor 4 dagen
Mijn record is 3 pakjes per dag 3 dagen achter elkaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zei dus genoeg.
Het komt toch wel op dus wat is het probleem?
Ik heb 3 jaar geleden op lowlands in 4 dagen er bijna een slof doorheen gerookt
whehehehehehequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn record is 3 pakjes per dag 3 dagen achter elkaar
Tja vijfde klas, ardennenkamp, je intens vervelen dan wil het wel.
Echt mijn stem na 4 dagen, en echt alles tot de laatste vezel stinken
Op Cypress Hill heb ik leren blowenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:48 schreef Hugster het volgende:
die draaide ze eergisteren bij Sarasani op de beamer
de tijd zonder enige vorm van zorgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, alles komt weer boven
Was ik maar weer 15
Dan kom je nog weg met midden in het Griftpark 3 gram superskunk wegblazenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de tijd zonder enige vorm van zorgen
whehehehequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je nog weg met midden in het Griftpark 3 gram superskunk wegblazen
En daarna vergeten zijn waar je woontquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je nog weg met midden in het Griftpark 3 gram superskunk wegblazen
heb besloten normaal te gaan doenquote:
de twee keer per jaar dat ik nog eens blow ga ik ook altijd Pink Floyd luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:51 schreef Hugster het volgende:
Ze hebben GOED geluid in die shop ook![]()
Red Hot Chili Peppers dvd van concert op rode plein Moskow klonk ook erg lekker![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
Rofl ik zit te broeden op een nieuw SOTMC nummer
niet echt neequote:Op donderdag 9 juni 2005 01:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niemand weet iets van die Cadillac??
dan ga ik maar slapen
optiefen hoer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:19 schreef Fugie het volgende:
heee tommy, jij hier ?!
O, je ging weg ?
Nou, doen dan maar he
't enige wat ik ervan weet is dat ik hem übergeil vindquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gaat om deze bak
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ik ook..quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't enige wat ik ervan weet is dat ik hem übergeil vind
als je zelf een beetje handig bent moet het vast wel lukkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja ik ook..
en best betaalbaar.
geen wegenbelasting en op LPG
lijkt me leuk voor erbij.. in de zomer enzo
maar als die krengen 100000x per uur stuk zijn, kost het me teveel geld.
ja maar dan heb je uiteraard wel onderdelen nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je zelf een beetje handig bent moet het vast wel lukken
mmm dat is klote..quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:24 schreef Fugie het volgende:
onderdelen is echt kut, misschien met de huidige communicatiemiddelen als een stuk minder, maar vroegah toen mijn pa nog een cadillac had kon die niet eens een oliefilter vinden
mwahquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar dan heb je uiteraard wel onderdelen nodig.
naja ik ga wel ff informeren e.d.
nu slapen
In Laren rijdt er ook een, en die geeft tenminste volgas bij stoplicht tering dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
Audi A8 W12 gezien tegenover boekhandel Broese in Utrecht, helaas geen fototoestel.
Altijd weer baas boven baas.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:19 schreef aKra het volgende:
[..]
In Laren rijdt er ook een, en die geeft tenminste volgas bij stoplicht tering dat klinkt lekker![]()
heb ik ook gezienquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
Audi A8 W12 gezien tegenover boekhandel Broese in Utrecht, helaas geen fototoestel.
*bof* Toetsenbord knopjes afdruk in je gezichtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij kan ik elk moment in slaap vallen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef BoJo het volgende:
koop ik een GPS ding voor m'n laptop, ligt ie al een week stof te happen![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef BazzoS het volgende:
ik schrik soms al wakker van de trilfunctie
ik schrik soms al wakker net voordat ie afgaat (en niet alleen wekker)quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef BazzoS het volgende:
Dan duw ik hem in de lader en dan trilt ie nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef BazzoS het volgende:
ook lulligquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik schrik soms al wakker net voordat ie afgaat (en niet alleen wekker)![]()
dat is dan wel weer zo ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan duw ik hem in de lader en dan trilt ie niet.
Koop jij een nieuwe voor mij en dan mag jij de mijne hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:51 schreef Youp het volgende:
[..]
de mijne is harder aan vervanging toe dan die van jou
ja ik zat nog half te pitten en wil gewoon invoegen, reed al gewoon 100... komt ie aanscheuren liet al eerst niet diegene achter me invoegen en wilde ie hem nog naast/voor mij drukkenquote:
als nieuw dus voor mijn doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop jij een nieuwe voor mij en dan mag jij de mijne hebben.
Het enige wat er mis mee is is een hoekje dat een beetje afgeschaafd is.
van de weg drukken dat volkquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik zat nog half te pitten en wil gewoon invoegen, reed al gewoon 100... komt ie aanscheuren liet al eerst niet diegene achter me invoegen en wilde ie hem nog naast/voor mij drukken![]()
maar jij bent de goeiste toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Hugster het volgende:
[..]kromme flikker
ik zag dat echt in 1 oogopslag
Ik ben beterderderderder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar jij bent de goeiste toch?
ik heb hier ook een catalogus met die foto erin dus toen zat ik al zo van huuhh??? Stond ie ook nog eens op eBay
redenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ga dit weekend mischien een 2e 155 kopen![]()
![]()
![]()
Voor de onderdelenquote:
Kunnen we uit 3 auto's kiezenquote:
ja aan misschien hebben we niks hequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kunnen we uit 3 auto's kiezen![]()
trouwens, heel misschien kunnen we een 2.0 diesel X-type of TD5 discovery mee nemenik kreeg nl een baan aangeboden
![]()
Ke, dan laat ik t wel zitten, dan vraag ik wel meer per uurquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja aan misschien hebben we niks he
Ik ben net bezig met allerlei voorbereiding voor dat kreng van mij![]()
het mag wel uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ke, dan laat ik t wel zitten, dan vraag ik wel meer per uur
Denk t niet, ik had ook gebelt voor een andere vriend van me, duurde nog steeds bijna 2 maanden, bij mij duurde het ruim 3 maandenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Hugster het volgende:
Peu of Bo, kunnen jullie er nog voor zorgen dat mijn solicitatie sneller verwerkt wordt als ik nu zou soliciteren bij Brussaard ?
Want peu, die van jou is wat maandjes blijven liggen daart eh?
Vrienden van mij worden al gebeld door Abaz of ze voor hun willen komen werken
quote:Guur weer en overstromingen op Balkan
Uitgegeven: 9 juni 2005 11:26
SOFIA/BELGRADO - De Balkan heeft te maken met zeer ongewone weersomstandigheden. Die veroorzaken hevige regen en overstromingen in Bulgarije en kou en sneeuwbuien in Servië-Montenegro en Bosnië. Dit meldden lokale media donderdag.
Bulgarije ondervindt de ergste regenval in vijftig jaar. Hierdoor zijn rivieren buiten hun oevers getreden en zijn huizen en straten onder water komen te staan.
Sneeuw
In buurland Servië-Montenegro is ook veel regen gevallen en werden windsnelheden tot 70 kilometer per uur gemeten. Door de kou kwam het kwik in de hoofdstad Belgrado donderdagochtend niet boven 8 graden uit. In de hogergelegen gebieden van het land en het naburige Bosnië viel sneeuw.
Naar verwachting zal het weer in het weekeinde opklaren, zeiden meteorologen in Belgrado.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.bofunk.com/vid(...)b27460e11a11c8c2cdc6
![]()
Ongekendquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:20 schreef Sjoewe het volgende:
Er zit hier een zombie op de bank, nog steeds Mortal Kombat te spelen
Wat je zegt ben je zelf, nanananaquote:
Wat je zegt ben je zelf, nananana en dan 2 keer nananananaquote:
slowchatdooderquote:
Joegoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
eikels
crimineelquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
eikels
hoerige kutuser.....quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoerige kutuser.....
NOTEEEEEEEEEEEE![]()
nou dan nietquote:
bant van karboquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof iemand waarde hecht aan een note van jou
* ThaFreak weet niet eens als dat wel kanquote:
Jezusquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.abum.com/?show_media=8293&file_type=Movies&file_id=tanker_explodes.wmv
fuck, dit is pas een explosie![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
* ThaFreak weet niet eens als dat wel kanik zal zo eens kijken hoe dat moet
![]()
kan welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |