Croupouque?! Ben jij het?quote:
Sorry, ik ben er niet meer helemaal bij. Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
die werden tijdens dat soort situatie's niet gemaakt geloof ik
Heb ik per ongeluk het handelsmerk van een fameuze FOK!ker gekopiëerd?quote:
ik hoop ook op foto's!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er niet helemaal bij vanavond. Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Had gehoopt dat de foto's meer duidelijkheid zouden brengen.
R_R heeft koffie nodig bij de seks om de kruimels van de koekjes weg te spoelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
Sorry, ik ben er niet meer helemaal bij. Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Had gehoopt dat de foto's meer duidelijkheid zouden brengen.
Dank je *sniff*quote:
Bij het woord 'verhip' moet ik altijd aan Croupouque denken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb ik per ongeluk het handelsmerk van een fameuze FOK!ker gekopiëerd?
ja let eens opquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
R_R heeft koffie nodig bij de seks om de kruimels van de koekjes weg te spoelen.
Let eens op..
woohooooo dat word webcam-sex voor wondererquote:
omg wat een geweldige metafoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
R_R heeft koffie nodig bij de seks om de kruimels van de koekjes weg te spoelen.
Let eens op..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Let eens op..
*laatste poging doe*quote:
trusten nuvole die niet weet wat er zich onder zijn neus afspeeltquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
*laatste poging doe*
...
Nee, ik geef het op.
Slaap lekker allemaal!
Ik trek zelf wel een conclusie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef petre86 het volgende:
analyseer het topic en reactie's en bijvallen.. succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |