Nou leg je me weer iets in de fokmond dat ik heulemaal niet bedoelde.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das gemeen. G_E is geen gestoorde psychopaat. Hij heeft alleen zo'n bril.
Ik heb niet zo'n bril.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das gemeen. G_E is geen gestoorde psychopaat. Hij heeft alleen zo'n bril.
quote:Congratulations! You are Bree Van De Kamp, the Martha Stewart on steroids, whose family is about to mutiny.
Goed he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nou leg je me weer iets in de fokmond dat ik heulemaal niet bedoelde.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bril..
Ik heb een montuurloos waxxer-brilletje..
As long as you use capital I's my dear crenoquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef creno het volgende:
shut up beav !
i type the i the way i want to !
En het erge is dat er nog een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Bree Van de Kamp
You scored 68% on this test!
You're a lot like Bree. You are a perfectionist and appear to be a perfect person. Everyone looks up to you. It's too bad that your family sucks because you're overworked and it's not fair that you're too uptight but do so much that no one appreciates you..
Bron? Link? Url?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het erge is dat er nog een kern van waarheid in zit.. Stom testje.
.
Ik had gehoopt Gabrielle als uitkomst te krijgen. En dan met John...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Bree Van de Kamp
You scored 68% on this test!
You're a lot like Bree. You are a perfectionist and appear to be a perfect person. Everyone looks up to you. It's too bad that your family sucks because you're overworked and it's not fair that you're too uptight but do so much that no one appreciates you.
.
Gewoon met Google zoeken op "desperate housewives test".quote:
De vorige keer kreeg ik Gabrielle. Nu Bree.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had gehoopt Gabrielle als uitkomst te krijgen. En dan met John...
De leukste die ik kreeg was Susan ophttp://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.htmlquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De vorige keer kreeg ik Gabrielle. Nu Bree.
Ik ben er nog niet echt over uit of het een voor- of achteruitgang is..
Meneer de tuinman, bring it on!quote:Gabrielle Solis
You scored 30% on this test! Go see results.
You're a lot like Gabrielle. You're probably hot, but you aren't very cool because you have affairs with your gardener instead of your husband. But that's ok, you look cool doing it.
Jij bent gewoon hetero. Geef het nou maar gewoon toe, kom er voor uit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben niet homo genoeg om Desperate Housewives te kijken.
Eerst was ik Bree maar nu kreeg ik andere vragen en krijg ik opeens weer Gabrielle als uitkomst.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De leukste die ik kreeg was Susan ophttp://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html
nee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:08 schreef keizerpinguin het volgende:
lalala wat een gezellige week deze week!!
maandag blijven slapen bij mijn sex vriendje![]()
dinsdag is mijn ex op visite geweest was erg gezellig![]()
vrijdag date met hele leuke jongen via gay.nl....![]()
of is dit heel erg?!![]()
![]()
Now where's the fun in that?quote:You could say that life's just about pretty dresses and expensive gifts to you, but you're looking for something more. You'll find it someday, as long as you can stay out of trouble. And away from hot young gardeners.
Jij komt zeker niet uit Dinxperdinges?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:08 schreef keizerpinguin het volgende:
lalala wat een gezellige week deze week!!
maandag blijven slapen bij mijn sex vriendje![]()
dinsdag is mijn ex op visite geweest was erg gezellig![]()
vrijdag date met hele leuke jongen via gay.nl....![]()
of is dit heel erg?!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |