Kleutersex..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik even bah bah zeggen?
En dan voornamelijk de relatie.
Jongetje zou waarschijnlijk erg verliefd zijn, maar toch...quote:
Is toch lief? Oh, die ander is 23quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik even bah bah zeggen?
En dan voornamelijk de relatie.
Mja, ik zie som ook best 16 jarigen waar ik 'm wel eens in zou willen hangenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jongetje zou waarschijnlijk erg verliefd zijn, maar toch...
Waar zijn alle paarden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Voor buitenstaanders moet onze Paardenmarkt echt een belachelijk feest zijn
quote:
Ah, daar zijn ze! Ik snapte al niet waarom ze het een paardenmarkt noemde terwijl er geen paard in zicht was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paarden en ezels..
Maar als je m'n weblog had gelezen dat had je geweten dat tegenwoordig de paardenmarkt bij ons alleen maar om bier draait ..
Geen idee of ze die hadden.. het stonk in die straat zo dat Maarten en ik heel snel weer terug zijn gelopen naar de markt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, daar zijn ze! Ik snapte al niet waarom ze het een paardenmarkt noemde terwijl er geen paard in zicht was.Hebben ze daar ook van die mini ezels? Die zijn zo lief.
En ik heb geeneens tijd om dit topic bij te houden, laat staan weblogs...![]()
Heb je nog steeds zo'n trauma aan je relatie met Marc_mga?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik zie som ook best 16 jarigen waar ik 'm wel eens in zou willen hangen, maar een relatie no way
. Waar zouden ze over praten? SO's en repetities?
Misschien is die 23 jarige wel heel erg veel blijven zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
16 en 23 jaar, nee... totaal andere belevingswerelden lijkt me.
Qua aantal jaren verschil... och... Da's het punt nog niet eens.
(Heb wel 's wat gescharreld met iemand die 9 jaar jonger was... Hij begon....)
Oh, dan mag 't.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien is die 23 jarige wel heel erg veel blijven zitten.
Probeer twee keer 30mm.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben ik in de overtuiging dat ik in het bezit ben van een 60mm gatenzaag, ben ik helemaal niet in het bezit van een 60mm gatenzaag.
Hill!! MEIEIEIEIEIEIED!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:35 schreef Hillary het volgende:
Sow, hoe'st met m'n favo homoklub?
Wiskundig kan dat wel kloppen, maar in de praktijk krijg ik daar geen mooi rond gat mee.quote:
Ja, en die 23jarige dan? In welke club hij nou weer is geweest en welke leuke jongens hij daar gespot heeft?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik zie som ook best 16 jarigen waar ik 'm wel eens in zou willen hangen, maar een relatie no way
. Waar zouden ze over praten? SO's en repetities?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |